رفتن به نوشته‌ها

Cint توسط GfK برای تسریع در جمع آوری داده ها و تبدیل بهره وری عملیاتی انتخاب شده است

داده و بینش رهبر رشد فناوری کسب و کار خود را با استفاده از فناوری خودکار cint ادامه می دهد

STOCKHOLM ، 3 ژوئن 2020 / PRNewswire / – شرکت پیشرو در زمینه تحقیقات بازار GfK سیستم عامل خودکار فناوری را انتخاب کرده است سینت به عنوان بخشی از یک برنامه در حال انجام برای تغییر کارآیی آن در بازاریابی دیجیتال و شرکت های چشم انداز مصرف کننده. سینت با داشتن سابقه در زمینه تکنولوژی تحقیق در بازار برای برخی از موفق ترین شرکت های چشم انداز در جهان ، به صورت خودکار موقعیت های نمونه برداری GfK را در اختیار دارد.

GfK یک نیاز مهم برای تسریع در زنجیره تأمین و گردش کار عملیاتی خود را برای ارائه بینش سریع تر و تجزیه و تحلیل برای مشتریان خود شناسایی کرده است. GfK COO جوشوا هوبرت گفت: “همکاری با سینت مسیر ما را برای دستیابی به یک برنامه نویسی به نمونه تسریع می کند. فن آوری سینت و ادغام شریک عرضه به ما امکان می دهد تا عملیات پیچیده تحقیق دیجیتال خود را دگرگون و بهینه کنیم.” .

راه حل Cint وارد مرکز مدیریت پروژه GfK اروپا خواهد شد و پانل های مخصوص خود GfK را با یک بازار خصوصی از بسیاری از ارائه دهندگان استراتژیک GfK ، به همراه صرافی باز Cint با بیش از 100 میلیون پانل ، متحد می کند. . این حرکت فوراً به محققان GfK اجازه می دهد تا به یکی از بزرگترین مخاطبان ترکیبی منحصر به فرد جهان دسترسی پیدا کنند. همکاری با Cint ، نیاز به مدیریت دستی در زمینه پروژه مانند کنترل و بهینه سازی هزینه های نمونه برداری و اطمینان از زنده ماندن را از بین می برد.

گرگ دانبار، معاون راه حل های تصدی رئیس كینت ، گفت: “ما خوشحالیم كه توسط GfK انتخاب شده ایم و اجرای آن در حال انجام است. ما با شبکه تأمین كننده موجود GfK از نزدیک همکاری می كنیم. هدف ما ارائه ارزش نه فقط به GfK مشتریان آنها ، همچنین کل نمونه اکوسیستم عرضه به عنوان صنایع به طور فزاینده ای به سمت اتوماسیون زنجیره تامین حرکت می کنند. ”

درباره سینت
Cint ستون فن آوری موفق ترین شرکتهای اطلاعاتی جهان است. پلت فرم Cint کار میدانی و نمونه کارهای را به صورت خودکار انجام می دهد ، بنابراین شرکت ها می توانند اطلاعات را سریعتر ، اقتصادی تر و در مقیاس جمع آوری کنند. سینت همچنین دارای بزرگترین تبادل نمونه در جهان است که خریداران نمونه را با بیش از 100 میلیون مصرف کننده در بیش از 150 کشور جهان درگیر می کند. بیش از 2000 محقق ، آژانس و مارک از جمله Kantar ، Zappi ، GfK و SurveyMonkey از Cint استفاده می کنند تا روش دریافت اطلاعات و رقابت در بازار را تغییر دهند. سینت در بین 14 دفتر بین المللی در لندن ، نیویورک ، استکهلم ، لس آنجلس ، آتلانتا ، بارسلونا ، توکیو و سیدنی از جمله سایر تیم ها به سرعت در حال رشد است. (www.cint.com)

مخاطب مطبوعاتی: شاون کبرال ، [email protected]، +44 20 3514 2100

لوگو – https://mma.prnewswire.com/media/1084309/Cint_Logo_Logo.jpg

لینک های مربوطه

cint.com

منبع عصاره

منتشر شده در جدید ترین اخبار

دیدگاه‌ها غیرفعال هستند.