رفتن به نوشته‌ها

Solvvy دربان مکالمه ، پلتفرم Chatbot نسل بعدی را ارائه می دهد که تجربه های مشتری درخشان را ارائه می دهد

وی گفت: “تعدادی راه حل chatbot در بازار وجود دارد و بسیاری از آنها ادعا می کنند که از هوش مصنوعی تغذیه می شوند.” ماهش راممدیر عامل شرکت Solvvy “در واقعیت ، چت بات های سنتی فاقد هوش مصنوعی و قدرت پردازش زبان طبیعی Solvvy هستند. این ربات ها برای ساخت و ساز نیاز به سرمایه گذاری های هنگفتی از زمان و منابع دارند و حتی برای حفظ آنها نیز پرهزینه تر هستند. سوالات مشتری را نادرست تفسیر کنید ، نتوانید جوابهای صحیح را ارائه دهید ، و مشتریان را در مواقع مناسب به نماینده پشتیبانی هدایت نکنید. ”

دربان محاوره در هسته Solvvy Resolve است ، یک راه حل پشتیبانی پایان به پایان که شامل چندین قابلیت پیشرفته است:

  • پاسخ های Solvvy: Q&A هوشمند با داشتن هوش مصنوعی پیشرفته و پردازش زبان طبیعی ، وضوح سریع و دقیق را برای سوالات مشتری ارائه می دهد
  • گردش کار Solvvy: اتوماسیون های سفارشی بدون کارآمد ، از گردش کار چند مرحله ای مانند بازده ، بازپرداخت ، انصراف ، به روزرسانی و موارد دیگر استفاده می کنند
  • سفرهای Solvvy: مسیریابی هوشمند ، مشتری ها را در زمان مناسب و براساس متن یا شخصیت ، مشتری را به سمت کانال یا نماینده بهینه هدایت می کند ، و این امر باعث می شود یک تجربه یکپارچه و همه کاره در کانال وجود داشته باشد.
  • Solvvy Insights: طبقه بندی خودکار بلیط همراه با گزارش و تجزیه و تحلیل ، بینش های قدرتمندی را برای بهبود عملیات پشتیبانی و درک بهتر نیازهای مشتری کشف می کند

Solvvy Resolve یکپارچه و خارج از جعبه با سیستم عامل های پیشرو خرید ، چت و پایگاه دانش مانند Salesforce و Zendesk ادغام می شود.

رام گفت: “در Solvvy ، ما یک پلتفرم chatbot با تحولات نسل بعدی ایجاد کرده ایم که به قولی که چت های نسل اول نتوانسته اند زندگی کنند ، عمل خواهیم کرد.” “با Solvvy می توانید سریعاً مستقر شوید و آزمایش کنید و بدون نیاز به تأمین منابع مهندسی ، ROI فوری و قانع کننده را ببینید. ما براساس فناوری اثبات شده هوش مصنوعی و پردازش زبان طبیعی ما ساخته شده ایم که نیازی به به روزرسانی مداوم ندارد. مهمتر از همه ، Solvvy خودکار تجربه شخصی و با برند برای مشتریان خود در کانالهای مختلف که می توانید به آنها افتخار کنید. “

برای کسب اطلاعات بیشتر ، لطفاً به https://solvvy.com/ مراجعه کنید

درباره Solvvy:

دفتر مرکزی در سان ماتئو ، کالیفرنیا، Solvvy تجربیات درخشان مشتری را از طریق پلت فرم بی دردسر نسل بعدی chatbot ما ارائه می دهد. مشتریان ما از رضایت مشتری و بهبود بهره وری عملیاتی از نرخ سلف سرویس تا 70٪ برخوردار هستند. Solvvy با پشتیبانی پیشرفته AI و پردازش زبان طبیعی (NLP) ، برای بیش از 500 میلیون کاربر از مارک های برتر دنیا از جمله HelloFresh ، Vimeo ، Under Armor ، Twilio ، آرام ، GoFundMe ، Upwork ، Stash ، Sonos و موارد دیگر با سرعت و مقیاس حل می کند. حلقه.

منبع Solvvy

لینک های مربوطه

http://www.solvvy.com

منتشر شده در جدید ترین اخبار

دیدگاه‌ها غیرفعال هستند.