رفتن به نوشته‌ها

داخل بدن نمودار رشد شدید خارج از کشور در Q1 2020 را نشان می دهد

پیاده کردن، 2 ژوئن سال 2020 / PRNewswire / – vivo از نظر سهم بازار و رشد بازار در سه ماهه اول سال 2020 به رتبه پنجم صعود کرد[1]مطابق با داده های ردیاب تلفن همراه در سراسر جهان ، شرکت جهانی داده (IDC) در سراسر جهان. vivo به بزرگترین نرخ رشد سالانه در میان پنج شرکت برتر تلفن های هوشمند تبدیل شد اندونزی رهبر بازار

vivo شاهد رشد شغلی بزرگی در بازارهای خارج از کشور ، از جمله آن است هند و روسیهبا وجود شرایط بازار چالش برانگیز که بر صنعت جهانی تلفن های هوشمند تأثیر گذاشته است. vivo به میزان حمل و نقل 24.8 میلیون نفر دست یافت و با سهم بازار 9٪ و رشد 7٪ YoY بازار در Q1 2020 در رتبه پنجم قرار گرفت. این بزرگترین نرخ رشد سالانه در میان پنج شرکت برتر تلفن های هوشمند است.

vivo موفقیت خود را به تمرکز روی نوآوری و مشتری مداری نسبت می دهد و عهد می کند با ایجاد تجربیات برجسته کاربر ادامه دهد. برای پاسخگویی به تقاضای مصرف کننده برای گزینه های بیشتر تلفن های هوشمند 5G ، vivo قصد دارد تعدادی دستگاه 5G را در سال 2020 راه اندازی کند و بازار میان رده را در تلاش برای دستیابی به قیمت مناسب تر دستگاه های 5G قرار دهد.

اندونزی: Swift Enhancement Enhancement

vivo بالاترین حجم حمل و نقل خود را برای اولین بار در سال ثبت کرد اندونزی در Q1 2020 ، با یک استراتژی برای تمرکز بر تلاشهای مختلف بازاریابی و کمپین های تبلیغاتی در مورد تلفن های هوشمند متوسط ​​و رده متوسط ​​آن ، مانند V19 و S1 Pro ، که از نظر بازار آگاه اندونزی مناسب است ، مناسب نیست.[2] داخل بدن مقاومت و انطباق پذیری را نشان داده است اندونزی با تقویت کانال های توزیع بازاریابی و اطمینان از در دسترس بودن محصول در بازار.

vivo کانالهای تجارت الکترونیکی خود را بهبود بخشیده است معرفی کرد خدمات تحویل خانه در اندونزی در مقابل محدودیت های ناشی از وضعیت COVID-19. این سرویس تحویل محصولات بهداشتی ، ایمن و سریع را ارائه می دهد ، با خدمات مشاوره و پشتیبانی اضافی که تقریباً توسط نمایندگان داخل بدن ارائه می شود.

هند: پشتیبانی خرده فروشی هوشمند

که در هندVivo از نظر حمل و نقل با رشد YoY شدید 63.3٪ در Q1 2020 مقام دوم را به دست آورد. این برند در این سه ماه 21٪ سهم بازار را به دست آورد و همچنان به فروش خود در دو سه ماه مستقیم ادامه داد.[3] این رشد عمدتا توسط سری Y و سری S1 Pro و سازگاری سریع با محیط جدید بازار دامن زده شده است.

vivo یک مدل خرده فروشی هوشمند را در سال استفاده کرده است هند برای کمک به مصرف کنندگان با وجود محدودیت های فیزیکی در طول همه گیری ، با فروشندگان محلی ارتباط برقرار کند. این امکان را به شما می دهد تا از طریق کانال های مختلف آنلاین مانند پیام کوتاه ، رسانه های اجتماعی و صفحات وب رسمی فروشگاه الکترونیکی استعلام کنند و این امر باعث می شود کاربران vivo خرید را راحت کنند و از آسایش خانه های خود بدنبال پشتیبانی محصول باشند.

در داخل بدن قصد دارد این شتاب رشد را در سطح جهان ادامه دهد و به معرفی محصولات خلاقانه تر به مصرف کنندگان در سراسر جهان ادامه خواهد داد و به بازارهایی از راههایی ارائه می دهد که به بهترین وجه با درک و احترام به محیط محلی مناسب باشد.

درباره داخل بدن

vivo یک شرکت پیشرو در زمینه فناوری است که با مشاغل اصلی شامل پایانه های هوشمند و خدمات هوشمند محور محصول است. vivo متعهد شده است تا با طراحی محصولات و خدمات تلفن همراه هوشمند و جذاب که فن آوری و مد را به شیوه های منحصر به فرد و خلاق ادغام می کنند ، کاربران را به دنیای دیجیتال متصل کند. با پیوستن به ارزش های اصلی خود ، که شامل “Benfen” ، “نوآوری” و “مشتری مداری” است ، vivo برای دستیابی به چشم انداز خود برای تبدیل شدن به یک شرکت پیشرو ، طولانی مدت ، در سطح جهانی ، یک استراتژی توسعه پایدار را اجرا کرده است.

دفتر مرکزی داخل بدن در واقع است دونگوان ، چین، با 9 مرکز تحقیق و توسعه در شنژن، دونگوان، نانجینگ، پکن، هانگزو، شانگهای، تایپه، توکیو و سن دیگو. این مراکز بر توسعه فن آوری های مصرف کننده برتر از جمله 5G ، هوش مصنوعی ، عکاسی ، طراحی و سایر زمینه های نوظهور متمرکز شده اند. vivo همچنین پنج مرکز تولید در سراسر کشور راه اندازی کرده است چین، آسیای جنوبی و جنوب شرقی آسیا، که هر ساله بیش از 200 میلیون تلفن هوشمند تولید می کنند. از سال 2019 ، vivo شبکه فروش خود را در بیش از 30 کشور و منطقه توسعه داده است و بیش از 300 میلیون کاربر فعال در سراسر جهان جذب کرده است.

لطفا از اخبار vivo در https://www.vivo.com/fa/about-vivo/news آگاه باشید

منبع Vivo

لینک های مربوطه

https://www.vivo.com

منتشر شده در جدید ترین اخبار

دیدگاه‌ها غیرفعال هستند.