رفتن به نوشته‌ها

Algo در گزارش تحلیلی و علوم داده به فروشندگان جالب Gartner در ماه مه 2020 معرفی شد

تروی ، میشی، 29 مه سال 2020 / PRNewswire / – Algo ، یک مبتکر برجسته در برنامه ریزی فروش و عملیات (S&OP) و نرم افزار بهینه سازی زنجیره تامین مستقر در تروی ، میشیگان، امروز اعلام کرد که به عنوان یکی از چهار سال 2020 شناخته شده است فروشندگان جالب در تجزیه و تحلیل و علوم داده توسط شرکت پیشرو تحقیق و مشاوره جهانی Gartner، Inc.

براساس این گزارش ، “تجزیه و تحلیل افزوده ، آینده تحلیلی است. گسترش تجزیه و تحلیل های تقویتی باعث برخورد تحلیلگرها و هوش تجاری (ABI) و محصولات DSML می شود.” – برای افزودن ارزش تجاری بیشتر با جستجوی داده های خود. با این وجود ، اگرچه سازمان ها قابلیت های جدیدی را اتخاذ می کنند ، اما اغلب آنها یک محیط مشارکتی را مدیریت نمی کنند که افراد بیشتری را در برقراری ارتباط و تبادل ارزش تحلیلی تسهیل کند. ” علاوه بر این ، “یک محیط تحلیلی مشارکتی مبتنی بر الگوی معنایی تقویتی ، در پذیرش و به دست آوردن مزایای برخورد بین DSML و ABI تقویت شده مهم است.”

وی گفت: “ما خودمان را ناراحت می دانیم ، بنابراین هیجان و افتخار می کنیم که به عنوان گارتنر 2020 شناخته می شود سرد فروشنده در تجزیه و تحلیل و علوم داده “، گفت امجد حسینمدیر عامل شرکت آلگو ، “ما معتقدیم که این شناخت از استراتژی و چشم انداز ما برای تجدید تصور در برنامه ریزی فروش و عملیات پشتیبانی می کند ، با ایجاد پایه ای برای کاربران تجاری برای رونق بخشیدن به خلاقیت خود ، سؤالهای بزرگ بپرسید و مشکلات مشترک را حل کنید.”

پلت فرم SaaS Algo از AI ، ՀՀԿ و NLP برای نظارت ، تحلیل و اتوماسیون فرایندهای تجاری در واکنش به تغییر الگوهای داده های عملیاتی استفاده می کند – یک تحلیلگر مجازی که به کاربران تجارت اجازه می دهد تا بینش را به فرصت تبدیل کنند.

گارتنر ، “فروشندگان جالب در تجزیه و تحلیل و علوم داده” ، جولیان سان، افراز جعفری، جیم هار، جیمز ریچاردسون، ریتا سالام، 7 مه 2020. مشترکین گارتنر می توانند گزارش کامل را مشاهده کنند اینجا.

سلب مسئولیت گارتنر
گارتنر هیچ فروشنده ، کالایی یا خدماتی را که در نشریات تحقیقاتی ما به تصویر کشیده شده است ، تأیید نمی کند و به کاربران فناوری توصیه نمی کند که فقط آن دسته از فروشندگان را با بالاترین رتبه و یا سایر تعیین ها انتخاب کنند. انتشارات تحقیقاتی گارتنر از عقاید سازمان تحقیقاتی گارتنر تشکیل شده است و نباید آنها را به عنوان اظهارات واقعیت تفسیر کرد. گارتنر با توجه به این تحقیق کلیه ضمانت نامه های بیان شده یا ضمنی را رد می کند ، از جمله ضمانت های تجاری بودن یا تناسب اندام برای یک هدف خاص.

درباره الگو
Algo روشی است که ما بینش را به فرصت در زنجیره تأمین تبدیل می کنیم. هوش مصنوعی پیشرفته آنها جنبه های دقیق مشاغل شما را درک می کند ، به زبان ساده پاسخ می دهد و بینش های عملی ایجاد می کند تا هم کارایی و هم سودآوری را افزایش دهد. راه حلهای آنها با برنامه های کاری خودکار ، داده محور و تجزیه و تحلیل ارزشمند ، برنامه ریزی فروش و عملیات را مجددا تصور می کند. خرده فروشی ها ، توزیع کنندگان و تولید کنندگان با ایجاد بنیادی قوی تر ، خلاقیت تازه ای را برای حل سخت ترین چالش های خود به ارمغان می آورند. رویکرد غیر معمول و اول شخص آلگو ریشه در این عقیده دارد که هوش مصنوعی فقط نباید پاسخی را ارائه دهد بلکه باید تجربیات انسانی را با داده ها تغییر شکل دهد. برای یادگیری نحوه تغییر بازی ، به آنها مراجعه کنید www.algo.com.

منبع الگو

لینک های مربوطه

http://www.algo.com

منتشر شده در جدید ترین اخبار

دیدگاه‌ها غیرفعال هستند.