رفتن به نوشته‌ها

پیش بینی می شود بازار جهانی لوازم خانگی آشپزخانه هوشمند تا سال 2024 به 8.2 میلیارد دلار برسد

DUBLIN، 27 مه سال 2020 / PRNewswire / – “بازار جهانی لوازم خانگی آشپزخانه: تمرکز بر روی محصولات (یخچال ، ماشین ظرفشویی ، دستگاه های قهوه) ، فناوری (Wi-Fi / بلوتوث) ، کانال توزیع (بصورت آنلاین ، آفلاین) ، کاربر نهایی (مسکونی ، تجاری) و منطقه – گزارش و تحلیل و پیش بینی ، 2019-2024 “گزارش اضافه شده است ResearchAndMarkets.com ارائه.

براساس گزارش اطلاعات بازار ، پیش بینی می شود بازار لوازم آشپزخانه هوشمند به بازار برسد 8.20 میلیارد دلار تا سال 2024 ، با افزایش در CAGR 23.08٪ از سال 2019 تا 2024. رشد بازار به دلیل اتخاذ لوازم خانگی آشپزخانه هوشمند که مربوط به خانوارهایی با افزایش درآمد یکبار مصرف برای خرج کردن در وسایل آشپزخانه ممتاز است ، عمدتا منسوب است.

دوران نوسازی فن آوری با ظهور خانه های هوشمند در کشورهایی مانند ایالات متحده ، ایالات متحده و کشورهای توسعه یافته اروپا آغاز شد. اهمیت لوازم خانگی و خانگی در زندگی جمعیت ، تأیید بر پیشرفت فضای زندگی است ، زیرا مشتریان از مزایای چشمگیری برخوردار می شوند. پیکربندی خانه های مدرن با کنتورهای هوشمند به عنوان ابتکاری برای ساخت شهرهای هوشمند ، نیاز به استفاده از وسایل کارآمد در مصرف انرژی در خانوارها را افزایش داده است. این امر باعث افزایش تدریجی جایگزینی وسایل آشپزخانه سنتی با وسایل آشپزخانه هوشمند در بیشتر کشورهای توسعه یافته شده است.

افزایش شهرنشینی همچنین نیاز به وسایل آشپزخانه مستقل را که مصرف کنندگان می توانند براساس راحتی خود به آنها دسترسی پیدا کنند یا دستور کار صادر می کنند ، دامن زده است. این امر با اتصال گسترده به اینترنت امکان پذیر است ، که در اکثر اقتصادهای پیشرفته وجود دارد اما به تدریج در کشورهای در حال توسعه سرعت می یابد. در نتیجه ، سهولت در کار و مدیریت آشپزخانه ها ، وسایل آشپزخانه هوشمند را به گزینه ای جذاب برای مصرف کنندگان تبدیل کرده است که سبک زندگی پرحرمی را پشت سر می گذارند.

پیش بینی می شود لوازم خانگی آشپزخانه هوشمند با افزایش سازگاری با لوازم خانگی هوشمند ، برای پیشرفت بیشتر فرصت ها و روندهای نوظهور مربوط به ارتباطات ماشین به ماشین (M2M) در بین لوازم هوشمند ، از نظر فنی پیشرفت کنند. این مسیری را برای اتوماسیون منازل در نسل های آینده هموار می کند ، که در حال حاضر یک هدف دوردست برای مصرف کنندگان و همچنین دولت ها است.

در سال 2018 ، بازار لوازم خانگی آشپزخانه بر اساس طبقه بندی محصولات تحت سلطه یخچال های هوشمند بود. این محصولات عمدتا به دلیل تعویض وسایل آشپزخانه سنتی با وسایل هوشمند پذیرفته می شوند.

دستگاه های قهوه هوشمند آینده ترین دسته کالاها برای وسایل آشپزخانه هوشمند در سال های آینده هستند ، با توجه به اینکه افراد به طور فزاینده ای منتظر لوازم آشپزخانه تحت کنترل IoT هستند که سهولت کار را در یک سبک زندگی پرمشغله امکان پذیر می سازند. اگرچه بسیاری از ارائه دهندگان راه حل در این بخش در حال حاضر هزینه های بالایی را ارائه می دهند ، اما انتظار می رود دهه آینده شاهد کاهش قیمت ها به منظور افزایش نفوذ در بازار لوازم آشپزخانه هوشمند نسبت به لوازم آشپزخانه سنتی باشیم. “

برخی از برجسته ترین بازیکنان بازار لوازم آشپزخانه هوشمند Whirlpool Corporation ، Qingdao Haier Co.، Ltd ، Miele & cie هستند. KG ، گروه Midea ، LG Electronics ، Robert Bosch GmbH ، Siemens AG و لوازم خانگی De’Longhi S.r..L. نتیجه استراتژی ها و تحولات نوظهور در حال افزایش بازار در قالب عرضه محصولات است. علاوه بر این ، انتظار می رود روند رو به رشد وسایل آشپزخانه هوشمند ، مشارکت شرکت ها در بخش های مختلف زنجیره ارزش را افزایش دهد.

اکثر شرکت ها راه اندازی محصولات جدید را ترجیح می دهند تا مشتریان خود را با تنوع گسترده ای انتخاب کنند ، در حالی که استراتژی های نسبتاً کم اتخاذ شامل همکاری با شرکت های مشابه در زنجیره تأمین بود ، بنابراین بخش کوچکی از بازار را تحکیم می داد.

مشارکتهای استراتژیک ، همکاریها و سرمایه گذاریهای مشترک در سراسر زنجیره ارزش صنعت لوازم آشپزخانه هوشمند یک حرکت بزرگ استراتژیک را از سال 2017 توسط تعداد زیادی از شرکتها ارائه داده است. به عنوان مثال در سپتامبر 2019، چینگدائو حایر شرکت با مسئولیت محدود با SideChef ، یک شرکت نرم افزاری ، برای توسعه نرم افزار کشاورزی یکپارچه شده توسط هوش مصنوعی ، همکاری کرد. به همین ترتیب ، یک سکوی آشپزی خانگی ، برای استفاده از آنها دستورالعمل های پخت و پز مرحله به مرحله بر اساس موجودی موجود در داخل یخچال و فریزر ارائه می دهد.

این گزارش ترکیبی دقیق از تحقیق در مورد بیش از 100 بازیکن در اکوسیستم لوازم آشپزخانه هوشمند است و از بین مصاحبه های عمیق با رهبران افکار کلیدی بیش از 40 شرکت پیشرو ، شرکت کنندگان در بازار و فروشندگان بهره می برد. این گزارش همچنین 15 تولید کننده پیشرو در لوازم آشپزخانه هوشمند را نشان می دهد. پروفایل های کلیدی شامل شرکت گرداب ، شرکت چینگدائو حایر ، با مسئولیت محدود ، میلی و سیه است. KG ، گروه Midea ، LG Electronics ، Robert Bosch GmbH ، Siemens AG و De’Longhi Applications S.r..L. ، Samsung Electronics Co. Ltd و لوازم هوشمند آشپزخانه ، از جمله دیگر.

پاسخ سوالات کلیدی

  • اندازه بازار جهانی لوازم خانگی هوشمند آشپزخانه از نظر ارزش در دوره 2018-2024 چقدر است؟
  • سناریو و درآمد آینده پیش بینی شده توسط انواع مختلف محصولات ارائه شده در زیر وسایل آشپزخانه هوشمند مانند یخچال های هوشمند ، ماشین ظرفشویی های هوشمند ، دستگاه های قهوه هوشمند ، اجاق های هوشمند و مایکروویوها ، آشپزخانه های هوشمند و محدوده ها از جمله دیگر چیست؟
  • سناریو و درآمد مورد انتظار آینده حاصل از مصرف کنندگان مختلف لوازم آشپزخانه هوشمند ، از جمله بخش مسکونی و بخش تجاری ، چیست؟
  • سناریو و درآمد مورد انتظار آینده از طریق کانال های توزیع مختلف تصویب شده برای فروش لوازم آشپزخانه هوشمند ، از جمله سیستم عامل های آفلاین و آنلاین چیست؟
  • سناریو و درآمد مورد انتظار آینده حاصل از ادغام بستر اتصال به لوازم خانگی آشپزخانه هوشمند ، Wi-Fi / Bluetooth و سایر موارد چیست؟
  • کدام منطقه جغرافیایی در حال حاضر بزرگترین بازار در بازار جهانی لوازم آشپزخانه هوشمند است؟
  • سناریوی آینده مورد انتظار و درآمد حاصل از مناطق و کشورهای مختلف جغرافیایی در بازار کشاورزی از قبیل چیست آمریکای شمالی، آمریکای جنوبی، انگلستان.، اروپا، خاورمیانه آفریقا ، چینو آسیا و اقیانوسیه ژاپن
  • سناریوی مورد انتظار آینده و درآمد حاصل از محصولات مختلف تحت وسایل آشپزخانه هوشمند در مناطق مختلف مانند آمریکای شمالی، آمریکای جنوبی، انگلستان.، اروپا، خاورمیانه آفریقا ، چینو آسیا و اقیانوسیه ژاپن؟
  • براساس تحلیل تحولات اخیر ، عرضه محصولات و حضور منطقه ای ، قدرت رقابتی بازیگران اصلی در بازار لوازم آشپزخانه هوشمند چیست؟
  • روندهای نوظهور در بازار جهانی لوازم آشپزخانه هوشمند از طریق نوآوری و ثبت اختراعات ثبت شده چیست؟
  • سناریوی پذیرش ، فرصتهای مرتبط و چالشهای مرتبط با بازار لوازم آشپزخانه هوشمند چگونه است؟
  • پویایی بازار بازار جهانی لوازم آشپزخانه هوشمند از جمله محرک های بازار ، محدودیت ها و فرصت ها چیست؟
  • روند پیش بینی بازار رانندگی لوازم خانگی هوشمند از نظر مدل تجاری ، ادغام بازار و عرضه محصولات جدید چیست؟

مباحث اصلی

1 دینامیک بازار
1.1 درایور بازار
1.1.1 افزایش تقاضا برای لوازم خانگی آشپزخانه هوشمند برای تأمین بودجه شهرهای هوشمند
1.1.2 نیاز به لوازم خانگی با انرژی کارآمد در آشپزخانه
1.1.3 تقاضای رو به رشد برای دستگاه های متصل
محدودیت بازار
1.2.1 حریم خصوصی داده ها و نگرانی امنیتی IoT در بین مصرف کنندگان
1.2.2 هزینه خرید بالای لوازم آشپزخانه هوشمند
1.3 فرصت های بازار
1.3.1 سیاست های دولت مطلوب برای حمایت از IoT
1.3.2 ارتباطات ماشین به ماشین (M2M) در لوازم آشپزخانه هوشمند

2 منظره رقابتی
2.1 توسعه و استراتژی های کلیدی بازار
2.1.1 راه اندازی محصولات جدید و پیشرفت ها
2.1.2 مشارکت ، همکاری و مشارکت مشترک
2.1.3 ادغام و مالکیت
2.1.4 گسترش تجارت و قراردادها
2.1.5 دیگران (جوایز و شناخت)

3 تجزیه و تحلیل صنعت
3.1 جذابیت صنعت
3.1.1 تهدید ورود افراد جدید
3.1.2 قدرت چانه زنی خریداران
3.1.3 قدرت چانه زنی تولید کنندگان
3.1.4 تهدید از جانشینان
3.1.5 شدت رقابت رقابتی
3.2 فن آوری در صنعت لوازم خانگی آشپزخانه هوشمند
3.2.1 تجزیه و تحلیل مقایسه ای فناوری در بازار جهانی لوازم آشپزخانه هوشمند
3.2.2 لوازم آشپزخانه هوشمند: تجزیه و تحلیل محصول
یخچال و فریزر هوشمند 3.2.2: تجزیه و تحلیل رقابتی
3.2.2.2 اجاق گاز هوشمند: تجزیه و تحلیل رقابتی
3.2.2.3 Cooktops هوشمند و محدوده: تجزیه و تحلیل رقابتی
3.2.2.4 کوره های دیوار هوشمند: تجزیه و تحلیل رقابتی
3.2.2.5 ماشین ظرفشویی هوشمند: تجزیه و تحلیل رقابتی
3.2.2.6 دستگاه قهوه هوشمند: تجزیه و تحلیل رقابتی
3.2.2.7 سایر: تجزیه و تحلیل رقابتی
3.3 تجزیه و تحلیل ثبت اختراع
3.3.1 آنالیز ثبت اختراع
3.3.2 آنالیز ثبت اختراع (توسط شرکت)
3.3.3 تجزیه و تحلیل ثبت اختراع (توسط پروفایل متقاضی)
3.3.4 آنالیز ثبت اختراع (براساس محصول)

4 بازار جهانی لوازم آشپزخانه هوشمند (براساس محصول)
4.1 فرض و محدودیت ها
4.2 بررسی اجمالی بازار
4.3 یخچال و فریزر هوشمند
4.4 ماشین ظرفشویی های هوشمند
4.5 Cooktops هوشمند و محدوده
4.6 مایکروویو و اجاق گاز هوشمند
دستگاه های قهوه هوشمند 4.7
4.8 دیگران

5 بازار جهانی لوازم آشپزخانه هوشمند (توسط فناوری)
5.1 Wi-Fi / Bluetooth
5.1.1 Wi-Fi
5.1.2 بلوتوث
5.2 دیگران

6 بازار جهانی لوازم آشپزخانه هوشمند (توسط کانال توزیع)
6.1 بررسی اجمالی بازار
6.2 آفلاین
6.2.1 عمده فروش / توزیع کننده
6.2.2 مرکز تجربه
6.3 آنلاین
6.3.1 وب سایت تجارت الکترونیکی شخص ثالث
6.3.2 شرکت های دارای فروشگاه های خرده فروشی آنلاین

7 بازار جهانی لوازم آشپزخانه هوشمند (توسط کاربر نهایی)
7.1 بررسی اجمالی بازار
7.2 مسکونی
7.3 تجاری

8 بازار جهانی لوازم آشپزخانه هوشمند (براساس منطقه)
8.1 آمریکای شمالی
8.1.1 آمریکای شمالی (براساس محصول)
8.1.2 آمریکای شمالی (براساس کشور)
8.1.2.1 ایالات متحده
8.1.2.2 کانادا
8.1.2.3 مکزیک
8.2 اروپا
8.2.1 اروپا (براساس محصول)
8.2.2 اروپا (براساس کشور)
8.2.2.1 آلمان
8.2.2.2 اسپانیا
8.2.2.3 فرانسه
8.2.2.4 ایتالیا
8.2.2.5 استراحتاروپا
8.3 آسیا و اقیانوسیه ژاپن
8.3.1 آسیا و اقیانوس آرام ژاپن (براساس محصول)
8.3.2 آسیا و اقیانوس آرام ژاپن (براساس کشور)
8.3.2.1 ژاپن
8.3.2.2 هند
8.3.2.3 استرالیا
8.3.2.4 کره جنوبی
8.3.2.5 استراحت از آسیا و اقیانوسیه ژاپن
8.4 U.K.
8.4.1 ایالات متحده (براساس محصول)
8.5 آمریکای جنوبی
8.5.1 آمریکای جنوبی (براساس محصول)
8.5.2 آمریکای جنوبی (براساس کشور)
8.5.2.1 برزیل
8.5.2.2 آرژانتین
8.5.2.3 استراحتآمریکای جنوبی
8.6 خاورمیانه آفریقا
8.6.1 آفریقای خاورمیانه (براساس محصول)
8.6.2 آفریقای خاورمیانه (براساس کشور)
8.6.2.1 U.A.E
8.6.2.2 عربستان سعودی
8.6.2.3 آفریقای جنوبی
8.6.2.4 استراحت از خاورمیانه آفریقا
8.7 چین
8.7.1 چین (براساس محصول)

9 پروفایل شرکت
9.1 لوازم خانگی De’Longhi S.r.L.
9.1.1 نمای کلی شرکت
9.1.2 نقش وسایل دی لونگی در بازار لوازم آشپزخانه هوشمند
9.1.3 نمونه کارها محصول
9.1.4 مالی
9.1.5 تجزیه و تحلیل SWOT
9.2 Electrolux AB
9.3 Groupe SEB
9.4 Illycaff S.p.A.
9.5 Koninklijke Philips N.V.
9.6 شرکت ال جی الکترونیک با مسئولیت محدود
9.7 شرکت میدیا گروه آموزشی ویبولیتین
9.8 میلی & cie. کیلوگرم
9.9 شرکت پاناسونیک
9.10 شرکت چینگدائو حایر با مسئولیت محدود
9.11 رابرت بوش GmbH
9.12 شرکت سامسونگ الکترونیک با مسئولیت محدود
شركت شارپ 9.13
9.14 زیمنس AG
9.15 برنامه های دقیق با مسئولیت محدود
9.16 شرکت گرداب

برای اطلاعات بیشتر در مورد این گزارش به https://www.researchandmarkets.com/r/4upxl3 مراجعه کنید

Research and Markets همچنین خدمات تحقیقاتی سفارشی را ارائه می دهد که تحقیق متمرکز ، جامع و متناسب را ارائه می دهد.

تماس با رسانه:

تحقیقات و بازارها
لورا وود، مدیر ارشد
[email protected]

برای ساعات اداری E.S.T با شماره + 1-917-300-0470 تماس بگیرید
برای تماس تلفنی در ایالات متحده آمریکا / CAN رایگان + 1-800-526-8630
برای ساعت های اداری GMT ​​با شماره + 353-1-416-8900 تماس بگیرید

فکس ایالات متحده: 646-607-1907
نمابر (خارج از ایالات متحده): + 353-1-481-1716

منبع و بازارها

لینک های مربوطه

http://www.researchandmarkets.com

منتشر شده در جدید ترین اخبار

دیدگاه‌ها غیرفعال هستند.