رفتن به نوشته‌ها

تجارت الکترونیکی و روندهای پرداخت آنلاین در میان COVID-19

DUBLIN، 27 مه سال 2020 / PRNewswire / – گزارش “تأثیر COVID-19 بر تجارت الکترونیکی جهانی و پرداختهای آنلاین – 2020” به آن اضافه شده است ResearchAndMarkets.com ارائه.

این گزارش تأثیر همه گیر کروناویروس (COVID-19) بر تجارت الکترونیکی B2C و پرداخت های آنلاین در سراسر جهان را پوشش می دهد. این گزارش به تأثیر حاضر و پیامدهای و روندهای آینده می پردازد. در این گزارش کلیه مناطق بزرگ جهانی تحت پوشش قرار گرفته است که در دسترس بودن داده ها براساس منطقه و کشور است.

نفوذ خریدار آنلاین در طول همه گیری افزایش می یابد

در مواجهه با رژیم های قفل و تعطیلی فروشگاه ، مصرف کنندگان برای خرید مواد غذایی ، ملزومات روزانه و سایر محصولات به خرید آنلاین و تلفن همراه می روند. بررسی اخیر به نقل از گزارش ، نشان داد که سهم دو رقمی از خریداران آنلاین به دلیل COVID-19 به صورت دیجیتالی بیشتری خرید می کردند و برخی از آنها این شیوه را برای اولین بار در حین شیوع اتخاذ کردند. سهم فروش جهانی خرده فروشی تولید شده از طریق تجارت الکترونیکی رو به افزایش است ، در نتیجه پیش بینی می شود تا سال 2024 به یک سوم برسد.

در همین زمان ، برخی از بخش ها ، از جمله مسافرتی و خطوط هوایی ، به دلیل COVID-19 در کانال های آنلاین و آفلاین ، رکود جدی را تجربه کردند. آژانس های مسافرتی آنلاین مانند Booking Holdings ، Expedia Group ، و Airbnb در طول هفته شاهد اقامت هفتگی در مسکن با افت بیش از 90٪ بودند. آوریل 2020.

روشهای پرداخت دیجیتالی و بدون تماس در اثر شیوع COVID-19 افزایش می یابد

شیوع coronavirus نه تنها روش خرید مشتریان بلکه تغییر نحوه پرداخت آنها برای خریدها را تغییر می دهد. پرداخت های بدون تماس در طی همه گیری افزایش بی سابقه ای کسب کرده اند ، که توسط مصرف کنندگان به عنوان راهی پاکتر برای پرداخت داخل فروشگاه مشاهده می شود. مصرف کنندگان همچنین هنگام خرید از وب سایت های تجارت الکترونیکی روشهای جدید پرداخت را امتحان می کنند و از روشهایی که دارای بیشترین محافظت در برابر ضررهای کلاهبرداری هستند ، حمایت می کنند.

به طور کلی پیش بینی می شود که کل حجم پرداخت در سال 2020 به دلیل ضرر در بخش های مسافرتی و درون فروشگاهی کاهش یابد ، اما رشد را در سال 2021 از سر می گیرد و از تغییر به پرداخت های بدون پول و خرید آنلاین سود می برد.

گزارش ساختار

  • یک فصل جهانی گزارشی را ارائه می دهد که خلاصه اثرات COVID-19 در تجارت جهانی B2C ، تجارت الکترونیکی B2B ، پرداخت های دیجیتالی و گزینه های آنلاین انتخاب شده – سفر ، خطوط هوایی ، تحویل غذا ، مد ، لوکس ، آموزش و بازی است.
  • بقیه گزارش براساس مناطق تقسیم می شود. مناطق به ترتیب نزولی فروش تجارت الکترونیکی B2C ارائه می شوند. در هر منطقه ، ابتدا اطلاعات منطقه ای درج می شود ، و در صورت وجود فصل های کشور ، در دسترس می باشد.
  • بسته به در دسترس بودن داده ها ، انواع اطلاعات زیر شامل موارد زیر است: داده های مربوط به افزایش یا کاهش فروش آنلاین و سفارشات (کل یا برای دسته بندی محصولات انتخابی ، مانند FMCG). نظرسنجی های مصرف کننده حاکی از تغییر رفتار خرید در مصرف کننده به دلیل شیوع COVID-19 یا پیامدهای آن از جمله قفل و رژیم قرنطینه است. خرده فروشان و بازرگانان تجارت الکترونیکی درباره تأثیر تاج ویروس بر روی مشاغل آنها.

موضوعات کلیدی پوشانده شده است

1. خلاصه مدیریت

2. تحولات جهانی
2.1 B2C تجارت الکترونیکی

  • اثر COVID-19 بر تجارت الکترونیکی B2C ، مه 2020
  • شکست تأثیر درک شده COVID-19 در خرید آنلاین ، در درصد خریداران آنلاین در کشورهای منتخب ، آوریل 2020
  • سهم خرید خریداری شده بصورت آنلاین با توجه به مصرف کنندگان ، در درصد ، توسط جریان و بعد از COVID-19 ، آوریل 2020
  • خرابی تغییرات ادراک شده در فرکانس خرید محصولات آنلاین که معمولاً در فروشگاه خریداری شده اند ، در٪ از کاربران اینترنت ، مارس 2020 در مقابل. فوریه 2020
  • انتظار می رود افزایش خالص خریدهای آنلاین در بازارهای نوظهور منتخب در طول همه گیر ، در٪ ، توسط دسته بندی محصولات منتخب ، آوریل 2020

2.2. تجارت الکترونیکی B2B

  • تأثیر COVID-19 بر تجارت الکترونیکی B2B ، مه 2020
  • سهم درآمدهای B2B ناشی از تجارت الکترونیک مطابق با اعلام شرکتهای B2B که بصورت آنلاین فروش می کنند ، در درصد ، قبل از COVID-19 و در طول COVID-19 ، آوریل 2020

2.3 عمودی آنلاین

  • اثر COVID-19 در سفر آنلاین ، مارس 2020
  • اثر COVID-19 در خطوط هوایی ، مه 2020
  • COVID-19 تأثیر در مواد غذایی آنلاین ، تحویل مواد غذایی و مد آنلاین ، مه 2020
  • تأثیر COVID-19 بر روی بازی آنلاین و فیلم بر روی تقاضا ، مه 2020
  • تأثیر COVID-19 بر تجملات و آموزش آنلاین ، مه 2020
  • تغییر سال به سال در اجاره کوتاه مدت هفتگی ، توسط Airbnb ، Booking.com و Expedia ، هفته 1- هفته 18 2020
  • تغییر سال به سال در فروش هفتگی تجارت الکترونیکی FMCG ، توسط کشورهای منتخب ، در درصد ، پایان ماه فوریه / اوایل مارس 2020
  • درآمد بازی های دیجیتال ، به مبلغ میلیارد دلار ، مارس 2019 و مارس 2020

2.4 پرداخت های آنلاین

  • تأثیر COVID-19 در پرداخت آنلاین و تلفن همراه ، مه 2020
  • تأثیر COVID-19 در درآمدهای پرداخت ، شامل. درآمدهای پرداختی در سال 2019 ، پیش بینی قبل از COVID-19 و پیش بینی درآمدهای پرداختی تحت تأثیر COVID-19 ، در میلیارد دلار ، 2020
  • پیش بینی COVID-19 برای تجارت دیجیتال و هزینه های پرداخت ، به هزار میلیارد دلار ، 2020f و 2021f نسبت به سال 2019
  • سهم از پاسخگویانی که تماس با ما را به عنوان راهی پاکتر برای پرداخت ، در، ، آوریل 2020
  • روشهای پرداخت بیشترین استفاده در خرید آنلاین در طول همه گیر ، در٪ از خریداران آنلاین ، توسط کشورهای منتخب ، آوریل 2020
  • روش های پرداخت استفاده شده برای اولین بار هنگام خرید آنلاین در طول همه گیر ، در٪ از خریداران آنلاین ، توسط کشورهای منتخب ، آوریل 2020
  • معیارهای انتخاب روش پرداخت در خرید آنلاین که از زمان شیوع بیماری همه گیر ، در٪ از خریداران آنلاین ، توسط کشورهای منتخب از اهمیت بیشتری برخوردار شده اند. آوریل 2020

3 آسیا و اقیانوسیه

4 اروپا

5 آمریکای شمالی

6 آمریکای لاتین

7 خاورمیانه و آفریقا

شرکتها ذکر کردند

  • آدیین N.V.
  • شرکت Airbnb
  • منابع گروه علی بابا
  • شرکت Amazon.com
  • هولدینگ رزرو
  • کارفور S.A.
  • گروه Expedia
  • LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton SE
  • شرکت مسترکارد
  • شرکت Stripe
  • شرکت والمارت

برای اطلاعات بیشتر در مورد این گزارش به https://www.researchandmarkets.com/r/wp5sgg مراجعه کنید

Research and Markets همچنین خدمات تحقیقاتی سفارشی را ارائه می دهد که تحقیق متمرکز ، جامع و متناسب را ارائه می دهد.

تماس با رسانه:

تحقیقات و بازارها
لورا وود، مدیر ارشد
[email protected]

برای ساعات اداری E.S.T با شماره + 1-917-300-0470 تماس بگیرید
برای تماس تلفنی در ایالات متحده آمریکا / CAN رایگان + 1-800-526-8630
برای ساعت های اداری GMT ​​با شماره + 353-1-416-8900 تماس بگیرید

فکس ایالات متحده: 646-607-1907
نمابر (خارج از ایالات متحده): + 353-1-481-1716

منبع و بازارها

لینک های مربوطه

http://www.researchandmarkets.com

منتشر شده در جدید ترین اخبار

دیدگاه‌ها غیرفعال هستند.