رفتن به نوشته‌ها

IAS برای تأمین ایمنی برند در سراسر شبکه مخاطبان LinkedIn انتخاب شده است

بازاریابان برای دستیابی به میلیونها نفر از متخصصان با ارزش بالا از طریق ناشران شخص ثالث ، به شبکه مخاطبان LinkedIn متکی هستند. با این ادغام IAS ، آگهی دهندگان اکنون یک لایه اضافی برای محافظت از برند خواهند داشت تا با اطمینان پیام های خود را در محیط های قابل اعتماد ارائه دهند. این ادغام قبل از پیشنهاد حتی برای تبلیغات در شبکه مخاطبان LinkedIn ، به طور خودکار موجودی با ریسک بالا را فیلتر می کند.

وی گفت: “این رابطه نقاط قوت دو سیستم عامل قابل اعتماد را به هم می پیوندد که بازاریابان بتوانند با اطمینان تبلیغات در موجودی بدون مارک تجاری را فعال کنند و محیطهای مناسبی را برای همه کمپین ها پیدا کنند.” لیزا اوتزنایدر، مدیر ارشد اجرایی ، IAS. “به عنوان اولین شریک ایمنی نام تجاری در ارتباط با شبکه مخاطب LinkedIn ، ما می توانیم بالاترین سطح حفاظت ایمنی از مارک را برای بازاریابان در سراسر پلتفرم آنها فراهم کنیم.”

اکنون مهمتر از همیشه برای بازاریابان است که بیشترین بازده ممکن را از سرمایه گذاری رسانه ای خود کسب کنند. IAS به تبلیغ کنندگان پوشش جامع می دهد تا اطمینان حاصل کند که در هر جایی که تبلیغ قرار می گیرد ، در افراد مناسب و در محیطهای مناسب با امکان تأثیرگذاری ، به افراد واقعی برسد.

وی گفت: “از آنجا که چشم انداز نشر تحول پیدا کرده است ، بازاریاب ها متوجه شده اند که اهمیت یافتن یک شریک قابل اعتماد را پیدا کنند که بتواند اطمینان حاصل کند که تبلیغات آنها در ناشران ایمن با نام تجاری ارائه می شود.” کاماکشی سیواراماکراینان، مدیر ارشد مدیریت محصول ، راه حل های بازاریابی LinkedIn. “با ادغام قبل از پیشنهاد IAS ، بازاریابان می توانند تبلیغات تبلیغاتی با محتوای حمایت شده خود را برای دستیابی به مخاطبان حرفه ای و رسیدن به حداکثر 3 برابر تبدیل تبدیل کنند.”

اعتماد و شفافیت در چگونگی ساخت IAS و LinkedIn در ایجاد محصولات و روابط ایجاد شده است. این توافق نامه به بازاریاب ها کنترل و انسجام بیشتری را در مورد کیفیت رسانه هایی که در شبکه مخاطبان LinkedIn خریداری می شوند ، ارائه می دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر به [email protected]

SOURCE Integral Ad Science، Inc.

لینک های مربوطه

www.integralads.com

منتشر شده در جدید ترین اخبار

دیدگاه‌ها غیرفعال هستند.