رفتن به نوشته‌ها

انتظار می رود که بازار جهانی آموزش الکترونیکی در CAGR بیش از 14٪ در طول دوره 2019-2025 رشد کند

DUBLIN، 22 مه سال 2020 / PRNewswire / – گزارش “بازار یادگیری الکترونیکی – چشم انداز جهانی و پیش بینی 2020-2025” به اضافه شده است ResearchAndMarkets.com ارائه.

انتظار می رود بازار یادگیری الکترونیکی فرصت های رشد چشمگیری را در پنج سال آینده به نمایش بگذارد. در حالی که منحنی رشد از نظر تعداد کاربران یکنواخت است ، در مورد درآمد نیز یکسان نیست. متوسط ​​هزینه تولید محتوا و تحویل با همان در حال کاهش است. ظهور زیرساخت های ابری ، حل مسئله همتا به همسالان ، ایجاد محتوای آزاد و گسترش سریع مخاطبان هدف باعث شده است که ارائه دهندگان آموزش الکترونیکی بتوانند در اقتصادهای مورد نظر خود مجدداً فعالیت کنند و محتوای دوره را با قیمت رقابتی عرضه کنند. رشد سریع اتصال به اینترنت در اقتصادهای نوظهور ، ناشی از افزایش بودجه فدرال ، احتمالاً تأثیر مثبتی بر رشد بازار خواهد داشت. در حالی که چشم انداز رشد بازار یادگیری الکترونیکی پایدار است ، ظهور زیر مجموعه های کارآمد به تدریج چشم انداز یادگیری و آموزش را تغییر می دهد.

قفل جهانی موسسات آموزشی ، شرکتها و دفاتر دولتی باعث ایجاد اختلال در یادگیری و آموزش دانش آموزان ، ایجاد اختلال در ارزیابی های داخلی و لغو ارزیابی های عمومی شده است. با این حال ، شیوع COVID-19 فرصت هایی را برای رشد بخش آموزش الکترونیکی فراهم کرده است. انتظار می رود که این قفل باعث افزایش تقاضا برای سیستم عامل های آموزش الکترونیکی شود و در نتیجه دوره پیش بینی افزایش سنبله در بازار ایجاد شود. تقاضا ممکن است در دوره پس از قفل شدن در سال 2020 ، به ویژه در K-12 و کاربران نهایی آموزش عالی کاهش یابد. با این حال ، بازار در طول دوره پیش بینی شاهد رشد مداوم است.

عوامل زیر به احتمال زیاد می توانند در رشد بازار یادگیری الکترونیکی در دوره پیش بینی نقش داشته باشند:

  • افزایش استفاده از برنامه های تلفن همراه و رسانه های اجتماعی
  • رشد یادگیری آمیخته در فناوری آموزش
  • افزایش برنامه های کاربردی AR و VR در یادگیری الکترونیکی
  • دستگاه های نفوذ بیشتر و دستگاه های فعال به اینترنت
  • رشد نیروی کار جهانی و مهاجرت کار ماهر

این مطالعه سناریوی فعلی از بازار یادگیری الکترونیکی و پویایی بازار آن را برای دوره 20192025 در نظر گرفته است. این یک مرور اجمالی از چندین فعال کننده رشد ، محدودیت ها و روندها را در بر می گیرد. این مطالعه جنبه های تقاضا و عرضه بازار را ارائه می دهد. این شرکتها و شرکتهای برجسته و سایر شرکتهای برجسته فعال در بازار را پروفایل و بررسی می کند.

تعیین قیمت مناسب برای اندازه گیری موثر و ضبط ابزار حاشیه ای از مصرف کننده بالقوه یک چالش استراتژیک برای فروشندگان در بازار یادگیری الکترونیکی است. از آنجا که اقدامات حفاظتی اندکی برای محافظت از مالکیت معنوی ، به ویژه از نظر حق چاپ محتوا وجود دارد ، لازم است فروشندگان برای نوآوری و ارائه مطالب جذاب بهتر از طریق روشهای مؤثر به طور مداوم ضروری باشند. این باعث می شود تا آنها بتوانند با رقابت مبتنی بر قیمت که در نتیجه افزایش تمرکز بازیکنان ایجاد می شود ، بهتر برخورد کنند. به دلیل تعداد زیادی از بازیکنان و چهره تمایلات یادگیری به سرعت در حال تحول ، ضروری است که فروشندگان نه تنها روی خرید مشتری تمرکز کنند بلکه حفظ کنند. در حالی که پیشنهادات freemium با قیمت گذاری اشتراک کوتاه مدت جذاب می تواند به جمع آوری مشتری بزرگ کمک کند ، سرمایه گذاری مداوم در توسعه محصول ، به ویژه از طریق رابط های gamified و زمینه سازی ، می تواند به آنها کمک کند تا مخاطبان یادگیری را درگیر و حفظ کنند. علاوه بر این ، فروشندگان نیز باید پیگیر پیگیری مداوم در مورد قیمت گذاری ورودی های جدید باشند. در عین حال ، رقابت مبتنی بر قیمت توصیه نمی شود ، قیمت های جذاب می تواند خریداران را به خوبی خدشه دار کند ، و همین مسئله را باید با نوآوری و توسعه محصول کاهش داد.

فروشندگان برجسته

  • گروه آموزش آپولو
  • BlackBoard Learn
  • مجلس بریتانیا
  • اوراکل
  • پیرسون

سایر فروشندگان برجسته

  • دبوبو
  • گروه یادگیری الکترونیکی McGraw-Hill
  • آپارا
  • Desire2Learn
  • ادمودو
  • مهارت
  • آموزش Cengage
  • مكملان
  • سنگ بنای OnDemand ، Inc.
  • آموزش
  • کروتون
  • Telefonica
  • دستورالعمل
  • edX
  • انگلیسی Attack
  • استاسیو
  • کورسرا
  • عرض جغرافیایی
  • لیتموس
  • انگلیسی را باز کنید
  • ودوکا
  • LinkedIn (Microsoft)
  • SimpliLearn
  • فکر کنید و یاد بگیرید (Byju’s)
  • SweetRush
  • upGrad
  • LeQuest
  • FutureLearn
  • Learn2Play
  • چگ
  • آزمایشگاه های کوچک روشن
  • آموزش Aula
  • امنیت Whitehat
  • چشمک زن
  • یادگیری Aveti
  • سن یادگیری
  • یادگیری
  • ایلار استرالیا
  • 360 یادگیری
  • فرهنگستان خان
  • اودمی
  • SkillShare
  • بی خردی
  • شرکت Pluralsight
  • آلیسون
  • بابل
  • خانه درختی
  • عدم تبلیغات (Sorting Hat Technologies Pvt Ltd)
  • دوولینگو

بازدیدهای کلیدی بازار

  • تجزیه و تحلیل بازار یادگیری الکترونیکی فرصت های اندازه و رشد را برای دوره 2020-2025 فراهم می کند.
  • اندازه بازار و چشم انداز رشد بازار برای دوره پیش بینی 2020-2025 ارائه می دهد.
  • بینش جامع در مورد آخرین روند صنعت ، پیش بینی بازار و محرک های رشد در بازار ارائه می دهد.
  • شامل تجزیه و تحلیل دقیق از محرک های رشد بازار ، چالش ها و فرصت های سرمایه گذاری است.
  • نمای کاملی از بخش های بازار و چشم انداز منطقه ای بازار ارائه می دهد.
  • خلاصه ای جامع از چشم انداز فروشنده ، تحلیل رقابتی و استراتژی های کلیدی بازار را برای به دست آوردن مزیت رقابتی در بازار ارائه می دهد.

موضوعات اصلی تحت پوشش:

1 روش تحقیق

2 اهداف تحقیق

3 فرآیند تحقیق

4 دامنه و پوشش

5 گزارش مفروضات و احتیاط ها

6 بازار با یک نگاه

7 مقدمه

8 تأثیر COVID-19

9 فرصت ها و روندهای بازار

10 فعال کننده رشد بازار

11 محدودیت بازار

12 چشم انداز بازار

13 حالت تحویل

14 حالت یادگیری

15 عملکرد

16 کاربر نهایی

17 جغرافیا

18 آمریکای شمالی

19 APAC

20 اروپا

21 آمریکای لاتین

22 خاورمیانه و آفریقا

23 منظره رقابتی

24 پروفایل شرکت اصلی

25 سایر فروشندگان برجسته

خلاصه گزارش 26

27 خلاصه کمی

برای اطلاعات بیشتر در مورد این گزارش به https://www.researchandmarkets.com/r/6sq9od مراجعه کنید

درباره ResearchAndMarkets.com
ResearchAndMarkets.com منبع اصلی جهان برای گزارش های تحقیق بین المللی بازار و داده های بازار است. ما آخرین اطلاعات را در مورد بازارهای بین المللی و منطقه ای ، صنایع کلیدی ، شرکتهای برتر ، محصولات جدید و آخرین روندها در اختیار شما قرار می دهیم.

Research and Markets همچنین خدمات تحقیقاتی سفارشی را ارائه می دهد که تحقیق متمرکز ، جامع و متناسب را ارائه می دهد.

تماس با رسانه:

تحقیقات و بازارها
لورا وود، مدیر ارشد
[email protected]

برای ساعات اداری E.S.T با شماره + 1-917-300-0470 تماس بگیرید
برای تماس تلفنی در ایالات متحده آمریکا / CAN رایگان + 1-800-526-8630
برای ساعت های اداری GMT ​​با شماره + 353-1-416-8900 تماس بگیرید

فکس ایالات متحده: 646-607-1907
نمابر (خارج از ایالات متحده): + 353-1-481-1716

منبع و بازارها

لینک های مربوطه

http://www.researchandmarkets.com

منتشر شده در جدید ترین اخبار

دیدگاه‌ها غیرفعال هستند.