رفتن به نوشته‌ها

WELL Health برنده جایزه دستیابی به موفقیت MedTech برای بهترین خدمات درگیری درگیر بیماران است

سانتا باربارا ، کالیفرنیا.، 19 مه سال 2020 / PRNewswire / – MedTech دستیابی به موفقیت WEL Health Inc. را به عنوان “بهترین خدمات مشارکت بیماران در کل” در برنامه جوایز 2020 خود انتخاب کرده است.

جوایز موفقیت آمیز MedTech امروز بهترین شرکت ها ، مردم ، سیستم عامل ها و محصولات موجود در صنایع بهداشت ، تناسب اندام و فناوری فناوری پزشکی را به رسمیت می شناسد.

معیارهای ارزیابی این برنامه به مفهوم نوآوری متمرکز شده است: آیا محصول قابلیتهای جدید پیشرفتهای چشمگیری را معرفی می کند؟ و آیا محصول به حدی عمل می کند که از رقبا یا راه حل های قبلی پیشی بگیرد؟

گفت: “WELL سر و صدا در سلامت دیجیتال را می شکند.” مت کوزلوف، مدیر عامل ، Techstars ، که WELL را تشویق به درخواست این جایزه کرد. “رویکرد نوآورانه آن برای یکپارچه سازی ارتباط بیمار با سیستم های بهداشتی و فروشندگان ، مشکلات پیچیده و اساسی را در مراقبت های بهداشتی حل می کند.”

جوایز موفقیت آمیز MedTech بیش از 3750 نامزد دریافت کرد. تقریباً 100 شرکت جایزه آرزو را دریافت کردند. دیگر برندگان 2020 شامل Livongo، Johnson & Johnson، Peloton، Eli Lilly & Co.، WebMD، Medtronic، Oscar Health، و Zebra Technologies.

وی گفت: “اکنون بیش از هر زمان دیگری ، بیماران می خواهند در مراقبت از خود مشغول و فعال باشند. بهداشت و درمان فرصتی برای بالا بردن خدمات مشتری به تجربه ای است که فراتر از آنچه در سایر صنایع می یابند ، باشد.” Guillaume de Zwirek، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت WELL. “این افتخار است که بخاطر کار ما درگیر شدن بیمار و در کنار بسیاری از رهبران MedTech شناخته شویم.”

راه حل های تعامل بیمار در بازار شلوغ فراوان است ، اما بسیاری از آنها یک عنصر مهم – بیمار – از دست نمی دهند. یادآوری قرار ملاقات خودکار ، کمپین های آموزشی دیجیتال بیمار و CRM همه ادعا می کنند بیماران را درگیر می کند ، اما این یک خیابان یک طرفه است. WELL Health به بیماران و ارائه دهندگان خدمات بهداشتی و درمانی اجازه می دهد تا از طریق ارتباط دو طرفه روابط واقعی برقرار کنند.

سیستم های بهداشتی در سراسر کشور از WELL برای دستیابی به بیماران در طول COVID-19 با آموزش و اطلاعات ایمنی ، هماهنگی اتاق های انتظار مجازی و تنظیم مجدد بیماران استفاده می کردند.

WELL بیماران را قادر می سازد از طریق پیام متنی ، تلفن ، ایمیل یا چت زنده ، همه با زبان دلخواه خود با ارائه دهندگان خود ارتباط برقرار کنند. این بدان معناست که نه تنها سیستم های بهداشتی می توانند با اطلاعات قرار ملاقات و ارتباط روزمره به بیماران دسترسی پیدا کنند بلکه بیماران می توانند پاسخ دهند و حتی مکالمه را آغاز کنند. این یک تعویض بازی برای بیماران است.

WELL همچنین کلیه ارتباطات از فروشندگان و بخشهای فردی را در یک سیستم بهداشتی به یک مکالمه واحد هدایت می کند. به این ترتیب ، بیماران تمام ارتباطات خود را از یک منبع و تعدادی که آنها را تشخیص می دهند دریافت می کنند. همچنین ، کارمندان دفاتر می توانند کل تجربه یک بیمار ، از زمانبندی و یادآوری گرفته تا صدور صورتحساب و نتایج آزمایشگاهها را در یک کانال مشاهده کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر ، به http://www.wellapp.com مراجعه کنید

درباره WELL Health Inc.

WELL زیرساخت ارتباطی بیمار در آخرین مایل برای مراقبت های بهداشتی است. ما سیستم های بهداشتی سازمانی ، شیوه های خصوصی و فروشندگان را قادر می سازیم با امنیت در هر کانال از جمله پیام های متنی ، ایمیل ، تلفن و چت زنده با بیماران ایمن ارتباط برقرار کنند.

با WELL ، بیماران تمام ارتباطات مراقبت های بهداشتی خود را از یک منبع قابل اعتماد – ارائه دهنده آنها دریافت می کنند. این پلتفرم به نمایندگان خدمات این امکان را می دهد تا در یک زمان واقعی با بیماران در تماس باشند و اطمینان حاصل کنند که بیماران هنگام رانندگی کارایی کارکنان و افزایش درآمد ، احساس شنیده می کنند.

WELL در سال 2015 تأسیس شد و در آن مستقر است سانتا باربارا ، کالیفرنیا و بالاترین امتیاز نرم افزار تعامل بیمار در G2 (ژانویه سال 2020) WELL به بیش از 50،000 متخصص مراقبت های بهداشتی و 20 میلیون بیمار در بسیاری از سیستم های برتر بهداشتی کشور و قدرت های برتر در کلاس خدمات می کند.

تماس با ما را فشار دهید

پاملا الگن
8052200805
[email protected]
www.wellapp.com

SOURCE WELL Health Inc.

لینک های مربوطه

https://wellapp.com

منتشر شده در جدید ترین اخبار

دیدگاه‌ها غیرفعال هستند.