رفتن به نوشته‌ها

صاحبان مشاغل کوچک استفاده گسترده از محصولات بدون تماس و برخی از افزایش فروش ها را در طول COVID-19 مشاهده می کنید

واشنگتن، 9 آوریل 2020 / PRNewswire / – به دلیل نتیجه گیری همه گیر COVID-19 ، مشاغل کوچک رنج می برند ، اما بر اساس گزارش جدید انجمن معاملات الکترونیکی (ETA) و گروه Strawhecker (TSG) که امروز منتشر شد ، نقاط روشن وجود دارد.

در یک نظرسنجی از مالکان مشاغل کوچک که در اواخر ماه مارس انجام شده است ، تقریباً 40 درصد گزارش داده اند که حوزه فعالیت تجاری آنها به طور موقت یا نامحدود بسته شده است. موسسات غذا خوردن و آشامیدنی ، آموزش و پرورش ، مشاغل غیرانتفاعی و مرتبط و خرده فروشی به سختی آسیب دیده است. برای کسانی که باز باقی می مانند ، محیط چالش برانگیز است. تقریبا نیمی از فروش را تجربه کرده اند.

با این حال ، برخی از زیر مجموعه های مشاغل کوچک علائم مثبتی از رشد را تجربه می کنند. سی و یک درصد از مشاغل از افزایش فروش خبر می دهند ، در حالی که مراقبت های بهداشتی پیشرو است. شصت و شش درصد از مشاغل بهداشت و درمان که باز مانده اند شاهد رشد فروش آنها بوده اند.

نحوه پرداخت این مشاغل نیز تغییر می کند. برای آن دسته از مشاغل که هنوز هم پرداخت در محل را قبول می کنند ، 27 درصد از افزایش پرداخت های بدون تماس از طریق تلفن های هوشمند و کارت های بدون تماس گزارش دادند.

مشتریان نیز از راه دور می پردازند. رستوران ها از زمان تغییر مصرف کنندگان از خوردن در رستوران ها به تحویل و بیرون از خانه ، چشمگیرترین تغییر را مشاهده کرده اند. از زمان شروع بیماری همه گیر ، موسسات غذا خوردن و آشامیدنی پذیرش کارت را در ترمینال موجود در مغازه خود به نصف کاهش داده اند ، در حالی که پذیرش کارت از طریق تلفن را دو برابر افزایش می دهد. بیست و چهار درصد صاحبان مشاغل کوچک که هنوز هم باز هستند ، شاهد افزایش استفاده از کارت های بدهی بودند.

این بیماری همه گیر همچنین منجر به افزایش شارژ و فعالیت های کلاهبرداری شده است ، به طوری که تقریباً 20٪ از مشاغل اعلام کرده اند که افزایش تلاش های کلاهبرداری و پرداخت هزینه های کلاهبرداری را نشان می دهد.

وی گفت: “در مواردی مانند اینها ، یکی از مهمترین ابزارهای ما برای محافظت از خود و اقتصاد ، داده ها است ، زیرا به ما کمک می کند تا با پیشرفت این همه گیر ، آنچه را که در واقع برای تجارت های کوچک در سطح کلان اتفاق می افتد درک کنیم.” جودی کلیمدیر عامل شرکت ETA. “صنعت پرداخت بینش بی نظیری از وضعیت تجارت برای مشاغل کوچک دارد ، و ما مفتخریم که برای ارائه این داده ها با گروه Strawhecker همکاری می کنیم.”

“همانطور که داده های ما نشان می دهد ، تأثیرات قطعی ای وجود دارد که همه گیر COVID-19 بر تجارت کوچک آمریکا دارد.” مایک استراوهکررئیس جمهور در TSG “اما ما همچنین در میان این زمان چالش برانگیز نقاط روشن – خوش بینی از صاحبان مشاغل کوچک و توانایی سرمایه گذاری در تجارت های اجتماعی دور مانند پرداختهای بدون تماس و خرید آنلاین را می بینیم.”

این نظرسنجی بین 27 تا مارس انجام شده است 30 مارس 2020 و نمونه ای از بیش از 350 مشاغل کوچک در مناطق و صنایع ایالات متحده را در بر می گرفت.

درباره TSG

گروه Strawhecker (TSG) بزرگترین شرکت مشاوره تحلیلی و مشاوره ای است که در صنعت پذیرش پرداخت تمرکز دارد. TSG در خدمت اکوسیستم کل پرداختی است و تجربه کار در پروژه های بزرگ را برای بزرگترین بازیکنان پرداخت جهان دارد. این شرکت با کلیه شبکه های کارت ، نه از 10 خریدار برتر تجاری در ایالات متحده و همچنین پیشرو شرکت های سهام خصوصی و بانک های سرمایه گذاری همکاری کرده است. برای اطلاعات بیشتر به سایت www.TheStrawGroup.com مراجعه نمایید.

درباره ETA

انجمن معاملات الکترونیکی (ETA) اتحادیه تجارت جهانی است که بیش از 500 شرکت پرداخت و فناوری را نمایندگی می کند. اعضای ETA با پردازش بیشتر از تجارت ، تجارت را امکان پذیر می کنند 21 تریلیون دلار در خریدهای جهانی و استقرار نوآوری در پرداخت به بازرگانان و مصرف کنندگان.

مخاطب: لورا هوبارد، (202) 677-7406 ، [email protected]

SOURCE انجمن معاملات الکترونیکی (ETA)

منتشر شده در جدید ترین اخبار

اولین باشید که نظر می دهید

پاسخی بگذارید