رفتن به نوشته‌ها

شرکت Huami همچنان نشان از سودآوری و رشد دارد

فروش سه ماهه 36.1 درصد به 1.088.5 میلیون RMB و تحویل کالا نسبت به سال گذشته 35.7 درصد افزایش یافته است

شنژن ، چین15 مه 2020 / PRNewswire / – شرکت Huami (NYSE: HMI) نتایج مالی نظارت نشده خود را برای سه ماهه اول منتهی به 31 مارس 2020 اعلام کرد. فروش هوامی به 1.088.5 میلیون RMB (153.7 میلیون دلار) رسید. این افزایش 36.1٪ نسبت به سه ماهه اول سال 2019 است. واحدهای تحویل گرفته در مقایسه با 5.6 ​​میلیون در سه ماهه اول سال 2019 7.6 میلیون نفر بودند.

وی گفت: “با وجود چالش های بی سابقه ای که توسط همه گیری COVID 19 ایجاد شده است ، ما به لطف آگاهی از برند ، راه اندازی محصولات جدید و بازاریابی موفقیت آمیز ، در سه ماهه اول سال رشد 36.1٪ رشد داشته ایم.” وانگ هوانگ، رئیس و مدیر عامل شرکت Huami. ما علاوه بر رانندگان فروش که قبلاً به آنها اشاره کردم ، پیشرفت خوبی در بازارهای بین المللی نیز داشته ایم. ما توانستیم این کار را از طریق تمرکز هدفمند بر روی تفاوت های ظریف بازار در مناطق اصلی مربوطه و یک استراتژی چند کانال در فروش مستقیم و همچنین از طریق کانال های فروش شخص ثالث انجام دهیم. “

دیوید کوی ، مدیر دارایی افزود: “علیرغم تأثیر بیماری همه گیر COVID 19 ، که بسیاری از شرکت های دیگر را تحت تأثیر قرار داده است ، ما توانسته ایم رشد پایدار خود را حفظ کنیم و در این زمان چالش برانگیز به سود دهی خود ادامه دهیم. این امر به دلیل آگاهی از مارک ما و محبوبیت محصولات ما در بین کاربران در بازار داخلی و خارجی است.

در سه ماهه اول ، ما سرمایه گذاری های خود را در تحقیق و توسعه و همچنین فروش و بازاریابی افزایش دادیم زیرا نوآوری محصول و یکپارچگی کانال فروش اجزای اصلی موفقیت ما هستند. حتی اگر در تولید محصولات خود در سه ماهه به دلیل ایجاد اختلال در زنجیره تأثیر ما ، از برخی تنگناها تحت تأثیر قرار گرفتیم ، ما نسبت به سودآوری بالاتر در درازمدت در دوره همه گیر با عواقب آن خوشبین هستیم. “

هزینه های تحقیق و توسعه 63.5٪ از 72.4 میلیون RMB در سه ماهه اول سال 2019 به 118.3 میلیون RMB (16.7 میلیون دلار) در سه ماهه اول سال 2020 افزایش یافته است. این افزایش در درجه اول به دلیل افزایش پرسنل تحقیق و توسعه انجام شده است. و افزایش سرمایه گذاری در توابع مرتبط با سلامتی ، الگوریتم ها ، خدمات ابری ، تحقیقات تراشه ها و تحولات جدید محصولات به عنوان بخشی از مأموریت Huami در ترکیب سلامت با فناوری. Huami در نظر دارد تعدادی از محصولات جدید را در سه ماهه آینده سال 2020 عرضه کند. در ماه آوریل ساعت هوشمند Amazfit X با صفحه خمیده AMOLED و طراحی بدون دکمه از طریق شلوغی توسط برند Amazfit خود وارد بازار شد.

برای سوالات مطبوعاتی
[email protected]

لینک های مربوطه

www.huami.com

منبع هوامی

منتشر شده در جدید ترین اخبار

دیدگاه‌ها غیرفعال هستند.