رفتن به نوشته‌ها

OUTFRONT Media قیمت گذاری یادداشت های ارشد را ارائه می دهد

نیویورک، 13 مه سال 2020 / PRNewswire / – OUTFRONT Media Inc (NYSE: OUT) امروز اعلام کرد که دو شرکت تابعه کاملاً متعلق به آن ، یک پیشنهاد خصوصی از قیمت 400.0 میلیون دلار در مبلغ اصلی مبلغ 6.25٪ یادداشت های ارشد به دلیل سال 2025 (“یادداشت ها”). یادداشت ها با قیمت صد درصد 100.0 از مبلغ اصلی فروخته می شوند. انتظار می رود این پیشنهاد به پایان برسد 15 مه 2020مشروط به شرایط بسته شدن عرفی

OUTFRONT Media در نظر دارد از سود خالص حاصل از یادداشت ها ، به همراه پول نقد در بازپرداخت ، استفاده کند 400.0 میلیون دلار وامهای ممتاز تحت تسهیلات اعتباری در حال چرخش آن ، و پرداخت هزینه ها و هزینه های مربوط به ارائه اسکناس. یادداشت ها توسط OUTFRONT Media Inc. و هر یک از شرکت های زیر مجموعه مستقیم و غیرمستقیم آن که تسهیلات اعتباری ارشد خود را تضمین می کند ، به صورت غیر ارشد ارشد تضمین خواهد شد

این یادداشت ها به موجب قانون 144A طبق قانون اوراق بهادار سال 1933 ، به عنوان اصلاح شده (“قانون اوراق بهادار”) ، و به افراد غیر آمریکایی در معاملات خارج از کشور در یک مکان خصوصی به خریداران موسسات واجد شرایط فروخته می شود. ایالات متحده طبق آیین نامه S طبق قانون اوراق بهادار. اسکناس ها تحت قانون اوراق بهادار ثبت نشده اند و نخواهند بود ، و ممکن است در بازار عرضه نشود ایالات متحده ثبت نام غیاب یا معافیت قابل قبول از شرایط ثبت نام قانون اوراق بهادار.

این انتشار مطبوعات پیشنهادی برای فروش یا وکالت پیشنهاد پیشنهادی برای خرید اسکناس نمی باشد و همچنین هیچ فروشی در هر ایالت یا حوزه دیگر قضایی که در آن چنین پیشنهادی ، دادخواست یا فروش غیرقانونی باشد ، وجود نخواهد داشت. ثبت نام یا صلاحیت تحت قوانین اوراق بهادار از هر ایالتی یا صلاحیت دیگر.

بیانیه احتیاطی در مورد اظهارات پیشرو

OUTFRONT Media Inc. (“شرکت” ، “ما” ، “ما” و “ما”) اظهاراتی را در این بیانیه مطبوعاتی ارائه کرده است که عبارت های آینده نگر به معنای قوانین اوراق بهادار فدرال ، از جمله اصلاحات دادرسی اوراق بهادار خصوصی است. قانون 1995. شما می توانید با استفاده از اصطلاحات رو به جلو مانند “باور” ، “انتظار” ، “می تواند” ، “می توان” ، “ممکن” ، “ممکن” ، “اراده” ، “جمله های آینده نگر” را شناسایی کنید. باید ، “” به دنبال “،” احتمالاً “،” قصد “،” برنامه “،” پروژه “،” پیش بینی “،” تخمین “” “پیش بینی” یا “پیش بینی” یا منفی این کلمات و عبارات یا کلمات یا عبارات مشابه اینها پیش بینی هایی از وقایع یا روندهای آینده هستند و فقط مربوط به موضوعات تاریخی نیستند. همچنین می توانید بیانیه های آینده نگر را با بحث در مورد استراتژی ، برنامه ها یا اهداف مربوط به ارائه یادداشت ها و منابع سرمایه شرکت ، عملکرد نمونه کارها و نتایج عملیات شناسایی کنید. اظهارات پیشگامانه خطرات و ابهامات بی شماری را شامل می شود و نباید به آنها به عنوان پیش بینی وقایع آینده اعتماد کنید. گفته های پیشرو به فرضیات ، داده ها یا روش هایی بستگی دارد که ممکن است نادرست یا نادرست باشند و ممکن است قادر به تحقق نباشند. شرکت تضمین نمی کند که معاملات و رویدادهای توصیف شده مطابق توضیحات اتفاق بیفتد (یا اصلاً این اتفاق می افتد). عوامل زیر ، از جمله دیگر ، می تواند باعث شود نتایج واقعی و رویدادهای آتی از لحاظ معناداری با آنچه در بیانیه های آینده نگر پیش بینی شده است متفاوت باشد: توانایی ما در مصرف نت های ارائه شده با شرایط مطلوب یا اصلاً. استفاده از درآمد خالص از ارائه نت ها شدت و مدت زمان coronavirus رمان (COVID-19) و هرگونه بیماری همه گیر دیگر ، و تأثیر آن بر تجارت ، وضعیت مالی و نتایج عملیات ما. کاهش در تبلیغات و شرایط عمومی اقتصادی ، از جمله کاهش ناشی از بیماری همه گیر COVID-19. رقابت؛ مقررات دولت؛ توانایی ما برای پیاده سازی سکوی نمایش دیجیتال و استقرار نمایشگرهای تبلیغاتی دیجیتال به همکاران حق رای دادن ترانزیت ما ، از جمله تأثیر بیماری همه گیر COVID-19؛ مالیات ، هزینه و الزامات ثبت نام توانایی ما در به دست آوردن و تمدید قراردادهای کلیدی شهرداری با شرایط مطلوب؛ کاهش غرامت دولت برای حذف بیلبوردهای قانونی؛ محدودیت های مبتنی بر محتوا در تبلیغات در فضای باز؛ قوانین و مقررات زیست محیطی ، بهداشت و ایمنی ؛ تغییرات فصلی؛ اکتساب ها و سایر معاملات استراتژیک که ممکن است دنبال کنیم می تواند تأثیر منفی بر نتایج عملیات ما بگذارد. وابستگی به تیم مدیریتی ما و سایر کارمندان کلیدی؛ توانایی هیئت مدیره ما در ایجاد مجوز سهام اضافی سهام بدون تأیید صاحب سهام. برخی از مقررات مریلند قانون ممکن است توانایی شخص ثالث برای به دست آوردن کنترل ما را محدود کند. حقوق ما و حقوق صاحبان سهام ما برای اقدام علیه مدیران و افسران ما محدود است. بدهکاری قابل توجه ما. محدودیت در توافق نامه های بدهکاری ما؛ وقوع بدهی اضافی؛ قرار گرفتن در معرض خطر نرخ بهره از بدهی نرخ متغیر. توانایی ما برای تولید پول نقد برای خدمت به بدهی ما. وجه نقد موجود برای توزیع؛ معاملات پرچین خطرات متنوع در تجارت کانادایی ما؛ تجربه یک حادثه در امنیت سایبری؛ تغییر در آیین نامه ها و نگرانی های مصرف کنندگان در مورد حریم خصوصی ، امنیت اطلاعات و داده ها یا هرگونه عدم موفقیت و یا عدم درک این مقررات یا سیاست های داخلی ما. هزینه های کاهش ارزش دارایی برای دارایی های طولانی مدت و سرقفلی ما. عدم توانایی ما در واجد شرایط بودن به عنوان اعتماد سرمایه گذاری در املاک و مستغلات (“REIT”) مالیات می شود. الزامات توزیع REIT؛ در دسترس بودن منابع خارجی سرمایه؛ ما ممکن است با سایر بدهیهای مالیاتی روبرو شویم حتی اگر واجد شرایط برای پرداخت مالیات به عنوان REIT باشیم. رعایت الزامات REIT ممکن است باعث شود ما سرمایه گذاری ها را نقد کنیم یا فرصتهای جذاب دیگری را از دست ندهیم. توانایی ما برای کمک به قراردادهای خاص به یک شرکت فرعی مشمول مالیات REIT (“TRS”)؛ استفاده برنامه ریزی شده ما از TRS ممکن است باعث شود که ما همچنان واجد شرایط نباشیم که به عنوان REIT تحت عنوان مالیات قرار بگیریم. محدودیت های مالکیت REIT؛ رعایت الزامات REIT ممکن است توانایی ما برای محافظت موثر را محدود کند. عدم تحقق درآمدهای آزمون درآمد REIT در نتیجه دریافت درآمد غیر واجد شرایط. خدمات درآمد داخلی ممکن است سود حاصل از فروش دارایی های تبلیغاتی در فضای باز ما را مشمول مالیات معاملات 100٪ ممنوع تلقی کند. ایجاد مشارکت عملیاتی به عنوان بخشی از ساختار REIT ما. و سایر عوامل شرح داده شده در پرونده های ما با کمیسیون بورس و اوراق بهادار (“SEC”) ، از جمله اما محدود به بخش تحت عنوان “عوامل خطر” در گزارش سالانه ما در فرم 10-K برای سال گذشته 31 دسامبر 2019ثبت شده در SEC در 26 فوریه 2020، و در گزارش فصلنامه ما در مورد فرم 10-Q برای دوره پایان یافته است 31 مارس 2020ثبت شده در SEC در 8 مه 2020. کلیه اظهارات آینده نگر در این بیانیه مطبوعات از تاریخ انتشار این بیانیه مطبوعات یا از تاریخ ساخت آنها اعمال می شود و به استثنای آنچه در قانون مقرر است ، ما از هرگونه تعهد برای به روزرسانی عمومی یا تجدید نظر در هر بیانیه آینده نگر صرف نظر می کنیم. تغییر در فرضیات اساسی یا عوامل اطلاعات جدید ، داده ها یا روش ها ، رویدادهای آینده یا تغییرات دیگر را منعکس کنید.

درباره OUTFRONT Media Inc.
OUTFRONT از قدرت فن آوری ، مکان و خلاقیت برای اتصال مارک ها با مصرف کنندگان در خارج از خانه های خود از طریق یکی از بزرگترین و متنوع ترین مجموعه های بیلبورد ، ترانزیت و دارایی های موبایل استفاده می کند. آمریکای شمالی. OUTFRONT از طریق پلت فرم فناوری خود اساساً شیوه های جذب مخاطبان را به صورت اساسی تغییر می دهد.

مخاطب:

گرگوری لوندبرگ
روابط سرمایه گذار SVP
212-297-6441
[email protected]

SOURCE OUTFRONT Media Inc.

منتشر شده در جدید ترین اخبار

دیدگاه‌ها غیرفعال هستند.