رفتن به نوشته‌ها

نوکیا به دلیل مشکلات فنی قادر به تأمین قراردادهای 5G در چین نیست

این قراردادها به ارزش 10 میلیارد دلار در هفته های اخیر توسط China Mobile ، China Telecom و China Unicom منعقد شده است. با این حال نوکیا به طور قابل توجهی از لیست فروشندگان منتخب برای مرحله بعدی فعالیت رادیویی 5G در غایب بود چین.

براساس تحلیل های جدید منتشر شده در Light Reading ، وب سایت متخصصان صنعت ارتباطات ، نوکیا قادر به خواسته های فنی چینی نبود.

کریستیان پوولولا ، مدیر ارشد مالی نوکیا ، طی مکالمه ای که در وب سایت منتشر شد ، گفت: “ما کار 5G R&D خود را برای بهینه سازی عملکردهای جهانی و سودآوری بازارها هدایت کرده ایم ، و شاید به همین دلیل است که ما تحقق نیافته ایم شخصی سازی محلی مورد نیاز است چین

تجزیه و تحلیل جدید می گوید: “این بررسی ها نگرانی هایی را مبنی بر اینکه نوکیا در تلاش است با رقبا رقابتی کند ، ایجاد می کند ، حتی در حدود 5 ساعت کار خود در تجارت 5G.”

اگرچه نوکیا پیشرفتی در این کشور نداشته است ، اما رقیب نوردیک خود ، اریکسون ، سهم بازار را از آن خود کرد چین در طول تکالیف قراردادی 5G اخیر.

پس از رسمیت قرارداد با China Mobile با ارزش حدود 593 میلیون دلار ، این شرکت سوئدی همچنین سهمیه دو رقمی از پیشنهاد 5G گسترده صادر شده توسط China Telecom و China Unicom را جمع آوری کرد.

نتیجه متفاوت این دو فروشنده همچنین چالش های نوکیا را در رقابتی تر بودن محصولات 5G خود برجسته می کند ، زیرا این شرکت در تلاش است تا هزینه ها را کاهش داده و تاخیر در تحویل را مدیریت کند.

سال گذشته ، نوکیا سرمایه گذاران را به مشکلات مربوط به محصولات 5G هشدار داد ، همان مواردی که حاشیه های آنها را مختل کرده و اهداف بهینه سازی هزینه آنها را تحت تأثیر قرار داده است ، که بخشی از آن مربوط به کسب Alcatel-Lucent در سال 2016 بود.

با این حال ، مطابق گزارش Light Reading ، نوکیا نیز در انتخاب اجزای گران قیمت قابل برنامه ریزی 5G اشتباه کرده است ، که به نوبه خود باعث شده است “محصولات کم سود تر از رقبای خود باشند”.

در طی گزارش درآمد سه ماهه سوم سال 2019 ، نوکیا اذعان کرد که حاشیه سود آن برای 5G به دلیل هزینه بالای چیپست “ReefShark” خود کاهش یافته است.

علاوه بر این ، گزارش هایی وجود دارد مبنی بر مقصر بودن تجهیزات نوکیا در برخی تأخیرهای در راه اندازی 5G ، به ویژه در ایالات متحده ، جایی که این شرکت چشم انداز رشد خود را تعیین می کند. نوکیا در اوت سال 2019 با تأخیر Sprint 5G در چهار شهر مرتبط شد.

دلیل مهم دیگر عدم تأمین امنیت نوکیا بخشی از پیشنهاد 5G این است که این شرکت فنلاندی تصمیم گرفته است اولویت بندی بازارهای اروپایی و آمریکایی را بر سر بازار چین. این در گزارش مالی آن برای سه ماهه اول سال 2020 آشکار شد.

براساس گزارشی که در تاریخ 30 آوریل منتشر شد ، درآمد فروش نوکیا در سرزمین اصلی کشور چین آنها در سه ماهه اول 308 میلیون یورو باقی مانده اند ، که تنها شش درصد از کل جهانی آنها را تشکیل می دهد ، و افت نسبت به مدت مشابه سال قبل 29 درصد کاهش یافته است.

در این گزارش ، نوکیا اظهار داشت که شبکه ها با “افزایش شدت رقابت همراه با رویکردی محتاطانه برای مذاکره” روبرو شده اند. چین.

در مقابل ، این شرکت بیش از 2.9 میلیارد یورو در اروپا و آمریکای شمالی تولید کرده است ، مبلغی معادل تقریبا 60 درصد از فروش کلی آن.

در مصاحبه ای با رویترز ، مدیرعامل نوکیا ، راجیف سوری، نشان داد که از نظر بازار تجهیزات تجهیزات رادیویی 5G ، چین بخش بزرگی از بازار جهانی را اشغال کرد اما از دیدگاه درآمد.

وی افزود: “بنابراین ، مردم فقط درمورد سهم حجم 50 یا 60 درصدی صحبت می کنند. اما وقتی صحبت از سهم درآمد می شود ، سهم ارزش آن بازار نیمی از این بازار است.” “و سپس سهم سود میان مدت به عنوان بخشی از بازار جهانی بسیار ناچیز است.”

عکس – https://mma.prnewswire.com/media/1166070/China_Dot_Org_Dot_CN_Nokia_FCIIE_2018.jpg

پیوندهای مرتبط

http://www.China.org.cn

SOURCE china.org.cn

منتشر شده در جدید ترین اخبار

دیدگاه‌ها غیرفعال هستند.