رفتن به نوشته‌ها

ایالات متحده تجزیه و تحلیل Churn مشترکان تلویزیون را پرداخت می کند ، پیش بینی تا سال 2024

نیویورک، 6 مه 2020 / PRNewswire / – این مطالعه بخشی از تحقیقات رسانه های دیجیتال است ، با سال پایه 2018 و تمرکز بر پویایی بازار تلویزیون پرداخت در ایالات متحده است. تلویزیون Pay یک سرویس مشاهده ویدیو است که در آن محتوا از چندین پخش کننده ، خانه های تولیدی و کانال های تلویزیونی از طریق کابل ، ماهواره و / یا ADSL / VDSL / فیبر منتقل می شوند.

گزارش کامل را بخوانید: https://www.reportlinker.com/p05867516/؟utm_source=PRN

مصرف کنندگان مبلغ اشتراک را برای مدت زمان مشخصی براساس نوع محتوای مصرفی پرداخت می کنند. صنعت تلویزیون پرداخت در ایالات متحده بالغ و به طور فزاینده اشباع است. تقریباً 94٪ از خانوارهای این کشور صاحب تلویزیون هستند و بیش از دو سوم این خانوارها هزینه اشتراک تلویزیونی را پرداخت می کنند. این تعداد در گذشته اخیر به دلایل کلی مربوط به تغییر ماهیت تلویزیون و تجارت اینترنتی ، رقابت ، قیمت گذاری ، انتخاب و تجربه در گذشته کاهش یافته است. رشد دستگاه های متصل و گسترش باند پهن با سرعت بالا صدها اشتراک اینترنتی و فیلم مبتنی بر تراکنش مبتنی بر تقاضا (VOD) و همچنین توزیع برنامه نویسی ویدیوی چند کاناله مجازی (vMVPD) و بسته نرم افزاری لاغر ایجاد کرده است. امروزه بینندگان بیشتر از هر مقطع گذشته انتخاب بیشتری دارند – این امر باعث می شود تا تقسیم مخاطبان بیشتر شود و بر تعداد مشترکان و پیش بینی درآمد تأثیر منفی بگذارد و در عین حال متوسط ​​درآمد هر کاربر (ARPU) را نیز در این صنعت محدود کند. به موازات آن ، سایر نیروها مانند افزایش هزینه های برنامه نویسی و کاهش درآمد تبلیغاتی ، همراه با افزایش هزینه های مشترکین و نگهداری مشترکان ، برای از بین بردن سودآوری برای همه بازیکنان این صنعت اقدام می کنند. با این حال ، اشتراک های تلویزیونی پرداخت هنوز هم به عنوان راه اصلی دسترسی به اخبار زنده و محتوای ورزشی در نظر گرفته می شود. به منظور همگام شدن با تغییر تنظیمات برگزیده مشاهده مصرف کننده و در تلاش برای کنترل اشتیاق مشترکان ، صنعت تلویزیون پرداخت در طی 3-5 سال گذشته با ارائه دهندگان خدمات در سراسر کابل ، ماهواره و IPTV در حال تحول در تلویزیون های مختلف است. ارائه دهندگان همچنین برای ویژگی های پیشرفته و خدمات ارزش افزوده سرمایه گذاری کرده اند تا بتوانند به طور موثر در این بازار شدید و پویا به رقابت بپردازند. در این تحقیق ، ما به صنعت تلویزیون پرداخت آمریکا پرداخته ایم – اینکه اشتراک ها ، درآمدها و ARPU ها از سال 2017 تاکنون چقدر از این مسئله فاصله گرفته اند. این بازار را هدایت کنید و چه عواملی این بازار را به چالش می کشد. همچنین در مورد چگونگی تغییر منابع رقابت ، تأثیر فعالیت M&A روی مشترکان و قیمت گذاری در این بازار ، چه پیش بینی ها و توصیه های اصلی را می خواهید بخوانید. این مطالعه همچنین شامل پیش بینی های بازار برای اشتراک های تلویزیونی با درآمد ، درآمد و ARPU تا سال 2024 است که توسط ارائه دهندگان کابل ، ماهواره و IPTV تقسیم می شود.
نویسنده: آنیشا وینی

گزارش کامل را بخوانید: https://www.reportlinker.com/p05867516/؟utm_source=PRN

درباره Reportlinker
ReportLinker یک راه حل تحقیق برنده بازار است. Reportlinker آخرین داده های صنعت را یافته و سازماندهی می کند ، بنابراین شما می توانید تمام تحقیقات بازار مورد نیاز خود را – بلافاصله ، در یک مکان – دریافت کنید.

__________________________
تماس با Clare: [email protected]
ایالات متحده: (339) -368-6001
بین المللی: +1 339-368-6001

منبع گزارشگر منبع

لینک های مربوطه

www.reportlinker.com

منتشر شده در جدید ترین اخبار

دیدگاه‌ها غیرفعال هستند.