رفتن به نوشته‌ها

بازاریابی تجزیه و تحلیل نرم افزار اندازه بازار ارزش 7.43 میلیارد دلار تا سال 2027: Grand View Research، Inc.

سانفرانسیسکو، 27 ژانویه 2021 / PRNewswire / – اندازه بازار نرم افزار تجزیه و تحلیل بازاریابی جهانی انتظار می رود برای رسیدن به 7.43 میلیارد دلار تا سال 2027 ، طبق گزارش جدید Grand View Research، Inc. انتظار می رود از سال 2020 تا 2027 با CAGR 14.8٪ گسترش یابد. ادغام فن آوری های پیشرفته مانند هوش مصنوعی (AI) و یادگیری ماشین (ML) چشم انداز رشد امیدوار کننده ای را برای بازار فراهم می کند. انتظار می رود هوش مصنوعی به بازاریابان کمک کند پیام مارک مناسب را از طریق کانال های مختلف بازاریابی ارائه دهند و نتایج جستجو را بهبود بخشند ، که منجر به صفحات فرود و وب سایت های مورد نظر می شود. هدف اصلی تجزیه و تحلیل بازاریابی درک و ارائه بینش در مورد ترجیحات مشتری است که می تواند با استقرار چت بات های مجهز به هوش مصنوعی برای مشتریان و تجزیه و تحلیل دقیق خواسته های مشتری به دست آید. به عنوان مثال ، شرکت استارباکس از تجزیه و تحلیل پیشگویی برای جمع آوری و تجزیه و تحلیل داده های مشتری و ارائه پیام های بازاریابی شخصی به مشتریان استفاده می کند.

پیشنهادهای اصلی گزارش:

  • با استفاده از برنامه ، انتظار می رود بخش بازاریابی شبکه های اجتماعی در طی دوره پیش بینی رشد قابل توجهی داشته باشد. چشم انداز رشد امیدوار کننده این بخش را می توان ناشی از افزایش نفوذ رسانه های اجتماعی و نیاز بعدی شرکت ها به استفاده از سیستم عامل های رسانه های اجتماعی به عنوان یک کانال بازاریابی دانست.
  • بر اساس استقرار ، انتظار می رود بخش پیش فرض بالاترین نرخ رشد را در طول دوره پیش بینی به دلیل توانایی اطمینان از ایمنی و امنیت بهتر داده ها از یک مرکز داده پیش فرض و تجزیه و تحلیل کارآمدتر داده ، ثبت کند.
  • از نظر اندازه سازمان ، بخش SME انتظار می رود که بالاترین نرخ رشد را در طول دوره پیش بینی به دلیل در دسترس بودن نرم افزار تجزیه و تحلیل مبتنی بر ابر ، که به SME ها کمک می کند خدمات تجزیه و تحلیل بازاریابی را با هزینه های مقرون به صرفه ارائه دهند ، ثبت کند.
  • انتظار می رود بخش عمودی صنعت BFSI بالاترین نرخ رشد را در طول دوره پیش بینی با توجه به دیجیتالی شدن سریع اقدامات بانکی و ظهور بانکهای فقط دیجیتال ثبت کند.
  • آسیا و اقیانوسیه انتظار می رود بالاترین CAGR را در طول دوره پیش بینی با توجه به وجود روندهای قابل توجه توسعه AI در کشورها مانند چین و سنگاپور

گزارش تحقیق 154 صفحه ای با ToC را در مورد “گزارش تجزیه و تحلیل بازاریابی اندازه بازار ، گزارش تجزیه و تحلیل سهم و روند بر اساس برنامه ، با استقرار ، بر اساس اندازه سازمان ، بر اساس صنعت عمودی ، بر اساس پیش بینی های منطقه و بخش ، 2020 – 2027” بخوانید: https://www.grandviewresearch.com/industry-analysis/marketing-analytics-software-market

مدل تحویل 5G به دلیل توانایی افزایش تجربه استفاده از اینترنت در اینترنت ، فرصت های امیدوارکننده ای برای رشد بازار را ارائه می دهد. این امر باعث می شود افراد وقت با کیفیت تری را در اینترنت سپری کنند و محتوا را مصرف کنند و یا کارهای خاص نیازهای خود را انجام دهند. مصرف محتوای خاص و روند خرید را می توان برای توسعه استراتژی های بازاریابی کارآمد و مدل های موثر سودآوری کنترل کرد. همچنین انتظار می رود اینترنت 5G فروش تجارت الکترونیکی موبایل را تسریع کند و بازاریابان را قادر به بهبود تجارب مشتری و ساده سازی برنامه های خرید ، به ویژه برای صنعت خرده فروشی و کالاهای مصرفی کند.

اتوماسیون تجزیه و تحلیل های بازاریابی به مارک ها و شرکت ها کمک می کند تا موفقیت کمپین های بازاریابی را بسنجند. روند در حال ظهور خودکار تجزیه و تحلیل بازاریابی انگیزه ای برای رشد بازار است. این بینش اساسی در مورد امتیازدهی سرب ، تجزیه و تحلیل پیش بینی کارآمد تر و تجزیه و تحلیل نقطه عطف و همچنین به صرفه جویی در هزینه های عملیاتی کمک می کند. شرکتهایی مانند Ancestry و Dropbox، Inc شاهد مزایای اتوماسیون تجزیه و تحلیل بازاریابی ، مانند ایجاد نامه های استقبال برجسته استراتژیک و برنامه های بازپرداخت با دقت تنظیم شده ، که فرصت های بالاتر درآمدزایی را تضمین می کنند ، هستند. اساساً ، خودکار کردن شیوه های تجزیه و تحلیل بازاریابی شرکت ها را قادر می سازد تا به مزایای احتمالی دسترسی پیدا کنند ، که برای اطمینان از عملکردهای طولانی مدت تجاری می تواند دنبال شود.

انتظار می رود صنعت BFSI در دوره پیش بینی شده نرخ رشد قابل توجهی را به ثبت برساند. در صنعت BFSI ، بودجه بازاریابی معمولاً براساس درآمد حاصل از سال مالی قبل است. استفاده از مدل های مخلوط بازاریابی (MMM) و انتساب دیجیتال با استفاده از تجزیه و تحلیل داده های بزرگ ، به موسسات بانکی و مالی در تعیین کمیت تأثیر فعالیت های بازاریابی در بازگشت سرمایه و تعیین بودجه بهینه بازاریابی کمک می کند. علاوه بر این ، چندین موسسه مالی بزرگ از جمله Citibank از تجزیه و تحلیل داده های بزرگ برای پروفایل و تقسیم بندی مشتری استفاده می کنند ، بنابراین تیم های بازاریابی را قادر می سازد کانال مناسب برای اهداف مناسب را شناسایی کنند.

Grand View Research بازار نرم افزار تجزیه و تحلیل بازاریابی جهانی را بر اساس کاربرد ، استقرار ، اندازه سازمان ، صنعت عمودی و منطقه تقسیم کرده است:

  • چشم انداز برنامه نرم افزار بازاریابی تجزیه و تحلیل (درآمد ، میلیارد دلار ، 2016 – 2027)
    • بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی
    • بازاریابی ایمیلی
    • بازاریابی موتور جستجو
    • بازاریابی محتوا
    • دیگران
  • چشم انداز استقرار نرم افزار Analytics بازاریابی (درآمد ، میلیارد دلار ، 2016 – 2027)
  • چشم انداز اندازه سازمان نرم افزار تجزیه و تحلیل بازاریابی (درآمد ، میلیارد دلار ، 2016 – 2027)
  • چشم انداز عمودی صنعت نرم افزار تجزیه و تحلیل بازاریابی (درآمد ، میلیارد دلار ، 2016 – 2027)
    • خرده فروشی
    • کالاهای مصرفی
    • صنعتی
    • BFSI
    • رسانه و ارتباطات
    • مراقبت های بهداشتی
    • دیگران
  • چشم انداز منطقه ای نرم افزار تجزیه و تحلیل بازاریابی (درآمد ، میلیارد دلار ، 2016 – 2027)
    • آمریکای شمالی
    • اروپا
    • آسیا و اقیانوسیه
    • آمریکای لاتین
    • خاورمیانه & آفریقا

لیست بازیکنان اصلی بازار نرم افزار تجزیه و تحلیل بازاریابی

  • لهجه
  • Adobe Inc.
  • شرکت گوگل.
  • قیف
  • شرکت IBM

گزارشات تحقیق بیشتری را در اینجا پیدا کنید صنعت خدمات ارتباطی، توسط Grand View Research:

  • بازار رایانش ابری – اندازه بازار جهانی رایانش ابری در ارزش گذاری شد 266.0 میلیارد دلار در سال 2019 و انتظار می رود با نرخ رشد سالانه مرکب (CAGR) 14.9٪ از سال 2020 تا 2027 گسترش یابد.
  • بازار هوش فروش – اندازه بازار جهانی هوش فروش در ارزش گذاری شد 2.29 میلیارد دلار در سال 2019 و انتظار می رود که از سال 2020 تا 2027 با نرخ رشد سالانه مرکب (CAGR) 10.5٪ رشد کند.
  • بازار هوش مصنوعی – اندازه بازار جهانی هوش مصنوعی در ارزش گذاری شد 39.9 میلیارد دلار در سال 2019 و انتظار می رود که از سال 2020 تا 2027 با نرخ رشد سالانه مرکب (CAGR) 42.2٪ رشد کند.

دسترسی به گراند ویو قطب نما، BI ما پایگاه داده تحقیقات بازار بصری متشکل از 10،000 گزارش را فعال کرده است

درباره تحقیقات Grand View

Grand View Research ، شرکت تحقیق و مشاوره بازار مستقر در ایالات متحده ، گزارش های تحقیقاتی همزمان و سفارشی و خدمات مشاوره ای را ارائه می دهد. ثبت نام شده در کالیفرنیا و دفتر مرکزی آن در سانفرانسیسکو، این شرکت شامل بیش از 425 تحلیلگر و مشاور است که هر ساله بیش از 1200 گزارش تحقیقات بازار را به پایگاه داده گسترده خود اضافه می کند. این گزارش ها تجزیه و تحلیل عمیق 46 صنعت در 25 کشور مهم جهان را ارائه می دهد. Grand View Research با کمک یک سیستم تعاملی هوشمند بازار ، به شرکتهای Fortune 500 و موسسات مشهور دانشگاهی کمک می کند تا فضای کسب و کار جهانی و منطقه ای را درک کرده و فرصتهای پیش رو را بسنجند.

مخاطب:

شری جیمز
متخصص فروش شرکت ها ، ایالات متحده آمریکا
Grand View Research، Inc.
تلفن: + 1-415-349-0058 +
تلفن رایگان: 1-888-202-9519
پست الکترونیک: [email protected]
وب: https://www.grandviewresearch.com
ما را دنبال کنید: LinkedIn | توییتر

SOURCE Grand View Research، Inc.


منتشر شده در جدید ترین اخبار

دیدگاه‌ها غیرفعال هستند.