رفتن به نوشته‌ها

فهرست سالانه IBM از رهبران جهانی زنان در شکل گیری آینده هوش مصنوعی تجلیل می کند

این شرکت از 35 حرفه ای از 12 کشور افتخار می کند ، زیرا بررسی جدید جهانی مزایای تنوع را برای هوش مصنوعی نشان می دهد – اما خاطر نشان می کند که هنوز کار برای بستن شکاف جنسیتی لازم است

ARMONK ، N.Y.، 6 مه 2020 / PRNewswire / – IBM (NYSE: آی بی ام) امروز در آن است فکر می کنم دیجیتال کنفرانس از لیست خود پرده برداشت رهبران زن در هوش مصنوعیبه رسمیت شناختن 35 رهبر زن استثنایی از 12 کشور جهان که از هوش مصنوعی برای تحول ، رشد و نوآوری در طیف گسترده ای از صنایع استفاده می کنند.

این رهبران به این دلیل انتخاب شدند که آنها و شرکتهایشان قدرت هوش مصنوعی را برای کمک به بهبود تجارت و کار برای مشتریان و کارمندان خود نشان می دهند. به رسمیت شناختن سالانه نه تنها موفقیت های افتخاری را جشن می گیرد بلکه یک شبکه همسالان را برای آنها ایجاد می کند تا از یکدیگر بیاموزند و رویکردهایی را برای استفاده از هوش مصنوعی برای حل چالش های شغلی بیابند.

تحقیق در مورد IBM اخیر بررسی جهانی هوش مصنوعی نشان می دهد که 34 درصد از مشاغل مورد بررسی در سراسر ایالات متحده ، اروپا و چین هوش مصنوعی را پذیرفته اند. از درک و به دست آوردن بینش از ده ها میلیون اسناد مالی ، تا بهبود تجربیات کارمندان جدید ، کمک به زنان تجربه بهتر در خرید پوشاک صمیمی ، این رهبران زن در حال شکل دادن موارد خلاقانه استفاده از هوش مصنوعی هستند. تلاش های هوش مصنوعی آنها به افزایش رضایت مشتری ، بهبود در حفظ کارمندان ، زمان پاسخ سریع تر ، صرفه جویی قابل توجهی در هزینه و فرآیندهای کارآمدتر کمک کرد.

بسیاری از افتخارات نشان می دهند که قدرت چگونه است واتسون پردازش زبان طبیعی (NLP) می تواند برای بهبود کارآیی در فرایندهای تجاری و راندن تجربیات بیشتر مشتری و کارمند مورد استفاده قرار گیرد. آنها برای ساختن هوش مصنوعی و تکمیل کمبود مهارت دانش داده ، از ابزارهای هوش مصنوعی استفاده می کنند. آنها از طریق برنامه های مختلف هوش مصنوعی ثابت می کنند که همکاری انسان و ماشین می تواند به بهبود عملکرد افراد کمک کند.

داستان های نحوه استفاده این رهبران زن از هوش مصنوعی را برای کمک به تغییر مشاغل خود – و درسهایی که در طول راه آموخته اند – در ibm.biz/womeninai کشف کنید. ما را دنبال کنید در IBMWatson برای به روز رسانی های زنده اجتماعی

“هوش مصنوعی طی یک دهه آینده در مرکز تحولات تجاری قرار خواهد گرفت و برای اینکه ما بتوانیم حرکت رو به جلو را کاهش دهیم ، ما به زنان و تیمهای متنوعی در خط مقدم هوش مصنوعی احتیاج داریم. به همین دلیل ما مفتخریم که داستانهای 35 زن برجسته را به اشتراک بگذاریم. که در حال پیشبرد استفاده از هوش مصنوعی هستند واتسونگفت: ” میشل Peluso، معاون ارشد IBM در زمینه فروش دیجیتال و مدیر ارشد بازاریابی ، که همچنین به عنوان رهبر جهانی برای IBM’s Women Initiative فعالیت می کند. “دستاوردهای آنها الهام بخش برای همه ما است.”

برای روشنایی بیشتر تنوع در هوش مصنوعی ، IBM به تازگی با شرکت مشاوره صبح انجام داده است تا یک مطالعه جهانی جدید از بیش از 3،200 متخصص در زمینه هوش مصنوعی انجام دهد. یافته های قابل توجه از این مطالعه ، که امروز منتشر شد ، شامل موارد زیر است:

  • 85 درصد از متخصصان هوش مصنوعی معتقدند که صنعت طی چند سال گذشته متنوع تر شده است. از این تعداد ، 91 درصد فکر می کنند که تغییر تغییراتی تأثیر مثبت داشته است. 74 درصد از متخصصان هوش مصنوعی که معتقدند تنوع بهبود نیافته است ، می گویند صنعت برای دستیابی به پتانسیل خود باید متنوع تر شود.
  • در حالی که مردان و زنانی که در هوش مصنوعی کار می کنند به همان اندازه به رشد ریاضیات و علوم سخت علاقه مند بودند ، به مردان شاغل در هوش مصنوعی به احتمال زیاد گفته می شود که از استعداد طبیعی برای ریاضیات و علوم سخت تر از زنان برخوردار هستند ، در حالی که زنان بیشتر تمایل داشتند. گفته می شود آنها استعداد طبیعی برای علوم انسانی ، علوم اجتماعی و هنرهای زیبا داشتند.
  • دو از پنج متخصص هوش مصنوعی در اجرای هوش مصنوعی با مشکلاتی روبرو شده اند که در ایجاد فناوری هوش مصنوعی یا سازمان خود برای اتخاذ هوش مصنوعی با چالش هایی روبرو هستند.
  • زنان در هوش مصنوعی در سطح جهان تقریباً پنج برابر بیشتر از مردان بودند كه بگویند پیشرفت شغلی آنها بر جنسیت آنها تأثیر منفی داشته است.

2020 IBM زنان رهبر IBM افتخار می کنند هستند:

  1. Tifhanie Combre، مدیر ارشد ، سرویس و اتوماسیون دستیار AI ، ADP (ایالات متحده)
  2. امی شرو-مک دونالد، مدیر بازاریابی محصول اصلی برای تجربه دیجیتال در تجارت ، AT&T (ایالات متحده)
  3. مارا ریف، معاون رئیس جمهور ، استراتژی و هوش تجاری ، بل کانادا (کانادا)
  4. تامی لوکاس، معاون رئیس جمهور بازاریابی ، بهترین هتل ها و استراحتگاه های غربی (ایالات متحده)
  5. شیلا امبرستر، مدیر ارشد ، معماری استراتژیک ، شرکت بوئینگ (ایالات متحده)
  6. کلر لوکاس، رئیس هوش مصنوعی ، Bouygues Telecom (فرانسه)
  7. روزا مارتینز، مدیر پروژه شناختی ، CaixaBank (اسپانیا)
  8. میشل برنگو، رهبر تجارت کارخانه شناختی ، کریتیت موتول (فرانسه)
  9. اشلی لارنس، مدیر پروژه تحقیق و نوآوری ، ضد آگاهی و دفاعیات دفاعی آژانس (ایالات متحده)
  10. مايگا اسقف، مدیر هوش تجاری و تجزیه و تحلیل ، دیلارد (ایالات متحده)
  11. جو آن قهوهای مایل به زرد، رئیس امور زیربنایی ، هارتفورد (ایالات متحده)
  12. سوزانا شن، مدیر کل IT IT شرکت ، هنگ کنگ و شرکت گازی چین با مسئولیت محدود (هنگ کنگ ، چین)
  13. یویی اوزوا، رئیس ، تیم ارتقاء هوش مصنوعی ، ارتباطات آن شرکت (ژاپن)
  14. ریکوو میشیتا، مدیر ، بخش خدمات به مشتری ، بخش خدمات به مشتری ، شرکت JACCS ، آموزشی ویبولیتین (ژاپن)
  15. Momo Tokumon، دستیار مدیر ، فروش وب ، خطوط هوایی ژاپن (ژاپن)
  16. کارلا کاپلا موریس، مدیر عامل و بنیانگذار ، KOY – اطلاعات حقوقی (برزیل)
  17. ماریسا فرارا بوستون، اتوماسیون و معمار سرب هوش مصنوعی ، فناوری حسابرسی ، KPMG LLP (ایالات متحده)
  18. جونکو کاتومدیر دفتر مدیریت خدمات مشتری شرکت بیمه عمر میجی یاسودا (ژاپن)
  19. دونا دادسون، مشاور ارشد امنیت سایبری ، NIST: مؤسسه ملی استاندارد و فناوری (ایالات متحده)
  20. کریستن بنی، رئیس تجربه باز ، گروه NatWest (بریتانیا.)
  21. لیزا بواری، مدیر اجرایی، دستیارهای هوش مصنوعی OutThought (استرالیا)
  22. ملیسا مولستاد، مدیر بستر های نرم افزاری مشترک ، استراتژی داده ها و روابط فروشنده ، پی پال (ایالات متحده)
  23. لیندا ماروتا، رئیس محصول ، تپاختر (بریتانیا.)
  24. ایزومی هاتا، مدیر، مهارت های هوش مصنوعی و گروه گفتگو ، شرکت راکوتن ، شرکت (ژاپن)
  25. Amala Duggiralaمدیر ارشد عملیات و فناوری سازمانی ، بانک مناطق (ایالات متحده)
  26. کارول چن، معاون رئیس جمهور برای بازاریابی جهانی ، تجارت جهانی ، رویال هلندی شل (بریتانیا.)
  27. مونیکا پدرازا گارسیا، مدیر عملیات، سانتاندر (اسپانیا)
  28. سابین رینسر-ویلوهن، مدیر ، سیستم های HR ، زیمنس AG (آلمان)
  29. Aarthi Fernandez، رئیس کل محصولات عملیات بازرگانی جهانی ، بانک دارای استاندارد (سنگاپور)
  30. جنی بارنت، مدیر اجرایی ، دیجیتال ، Telstra (استرالیا)
  31. نیکول هاین، صاحب محصول فنی ، Telstra (استرالیا)
  32. لی-لیم سوک کیو، معاون مدیر ، پلی تکنیک Temasek (سنگاپور)
  33. پائولا مولینو، رئیس برنامه های تحول ، وودافون (ایتالیا)
  34. آتسوکو شینوزوکا، مدیر ، 3D هوشمند و سعی کنید و استراتژی Omni-Channel ، Wacoal Corp. (ژاپن)
  35. پیرا والریا کوردارو، مدیر نوآوری عملیات تجاری ، باد Tre S.p.A. (ایتالیا)

IBM برنامه “Women Leaders in AI” را در سال 2019 ایجاد کرد تا بتواند به زنان بیننده پیشرو در هوش مصنوعی ، کمک به افزایش مشارکت زنان در زمینه هوش مصنوعی ، تشویق افزایش مشارکت زنان در زمینه هوش مصنوعی ، و ایجاد شبکه ای برای یادگیری مشترک کمک کند. از آنجا که سازمان ها تحولات دیجیتالی خود را در میان یک محیط غیرقابل پیش بینی سرعت می بخشند ، فناوری هایی مانند هوش مصنوعی ، لبه و ابر به شرکتها کمک می کنند تا در آینده مقاوم باشند و خود را برای آینده جای دهند. شناخت رهبران در خط مقدم پذیرش هوش مصنوعی و یادگیری تجربیات خود در ساخت هوش مصنوعی که فراگیر و شفاف است ، در این زمان تکامل سریع اهمیت بیشتری پیدا می کند.

درباره IBM Think Digital
در Think Digital 2020 ، IBM در مورد وضعیت تجارت و نقش فناوریهای مهم مانند AI و Cloud بحث خواهد کرد ، زیرا مشتریان به دنبال COVID-19 روند بهبود و تحول دیجیتال را تسریع می کنند.

بازدید کنید https://www.ibm.com/events/think/watch برای برنامه کامل و دستور کار livestream و تماشای همه برنامه نویسی از جمله مدیر عامل IBM آرویند کریشنا اصلی ، “فن آوری های اساسی اساسی برای تجارت”.

این کنفرانس را در توییتر در # think2020 وibmlive دنبال کنید. برای اطلاعات بیشتر ، به اتاق خبر IBM Think 2020 مراجعه کنید: https://newsroom.ibm.com/think

برای اطلاعات بیشتر در مورد رهبران زنان IBM در لیست AI ، به آدرس: ibm.biz/womeninai مراجعه نمایید

منبع آی بی ام


منتشر شده در جدید ترین اخبار

دیدگاه‌ها غیرفعال هستند.