رفتن به نوشته‌ها

چشم انداز و پیش بینی بازار هدفون های بی سیم جهانی واقعی: 2020-2025: ویژگی های ارزش افزوده تصویب رانندگی

DUBLIN، 22 ژانویه 2021 / PRNewswire / – گزارش “بازار هدفون بی سیم واقعی – چشم انداز جهانی و پیش بینی 2020-2025” به ResearchAndMarkets.com ارائه.

انتظار می رود بازار واقعی هدفون های بی سیم با افزایش بیش از 17 درصد CAGR طی دوره 2019-2025 رشد کند.

انتظار می رود بازار جهانی هدفون های بی سیم واقعی در CAGR بیش از 17 درصد در طول دوره 2019-2025 رشد کند. علاقه مندان به موسیقی روی گوشی های با کیفیت بالا و سازگار با دستگاه های قابل حمل برای کیفیت صدای بالا و تجربه صوتی پیشرفته سرمایه گذاری می کنند. دستگاه های تلفن همراه به عنوان رسانه ترجیحی برای مصرف رسانه های آنلاین ظاهر شده اند.

از سال 2010 ، بازار جهانی تلفن های هوشمند شاهد رشد بی سابقه ای بوده است. محموله های تلفن های هوشمند در سال 2015 از 1.5 میلیارد و در سال 2019 از بیش از 2.0 میلیارد عبور کرد. جهانی شدن و افزایش تعداد کانال های رسانه های جمعی باعث شده هزاره ها از طیف گسترده ای از فرهنگ ها و ژانرهای موسیقی آگاه شوند. حدود 49٪ از هزاره ها از طریق دستگاه های تلفن همراه خود فیلم تماشا می کنند.

علاوه بر این ، هزاره ها سه برابر بیشتر از بچه های بومر احتمال تماشای فیلم روی دستگاه های تلفن همراه خود را دارند. بنابراین ، هزاره ها در گوش های برتر مجهز به سازگاری با تلفن های هوشمند و دستگاه های تلفن همراه قابل حمل دستی مانند iPods ، MP3 و پخش کننده های MP4 سرمایه گذاری می کنند. از این رو ، تغییر سبک زندگی باعث رشد بازار جهانی هدفون بی سیم واقعی می شود.

بازار تلفنهای بی سیم بی سیم واقعی: تقسیم بندی

این گزارش تحقیق شامل تقسیم بندی دقیق بر اساس ویژگی ها ، دامنه قیمت ، تأکید بر صدا ، کانال توزیع و جغرافیا است. تقاضا برای هدفون های بی سیم واقعی در سال های اخیر افزایش یافته است زیرا تعداد بیشتری از مصرف کنندگان بر زیبایی محصولات و ویژگی های اضافی تمرکز می کنند. بخش ورزش و تناسب اندام در سال 2019 شاهد کاربردهای فزاینده ای بوده است. پذیرش روزافزون تلفن های هوشمند و سایر دستگاه های متصل قابل حمل مانند رایانه لوحی و پخش کننده های موسیقی قابل حمل عامل مهمی در رشد بخش است.

در حالی که هدفون های هوشمند شامل بسیاری از ویژگی ها هستند – مقاومت در برابر آب ، حذف نویز ، فرمت صوتی بهبود یافته ، فناوری صدای فراگیر 3D ، ظرفیت ذخیره سازی ، آنها می توانند عملکردهای دیگری غیر از پاسخ دادن به تماس ها و پخش موسیقی را انجام دهند. این ویژگی ها شامل تشخیص حرکت ، حسگرها و تشخیص بیومتریک است. با این حال ، افزایش در دسترس بودن محصولات تقلبی و بی کیفیت می تواند به شدت مانع فروش مارک های هدفون های هوشمند شود.

از آنجا که این فناوری تقاضا برای هدفون های بی سیم واقعی را افزایش می دهد ، بلوتوث به یک انتخاب ترجیحی در بین نصب شده است. فروشندگان در حال راه اندازی گوشی های ضعیف کننده نویز با ویژگی هایی هستند که می توانند صداهای محیط را با استفاده از کنترل نویز فعال تنظیم کنند. اکثر کاربران هدفون آگاه هستند که صداهای غیر صنعتی می توانند بر شنوایی تأثیر بگذارند. استفاده از میزان صدای بلند هنگام گوش دادن به صدا در گوشی به دلیل وجود صداهای اطراف است که منجر به افزایش هدفون فعال کننده نویز می شود. بیش از 16 فروشنده جهانی هدفون های بی سیم واقعی را با قابلیت حذف صدا ارائه می دهند.

از این رو ، افزایش تقاضا برای لغو نویز در تنظیمات صوتی ، از جمله محصولات محافظ شنوایی و دستگاه های ارتباطی محافظ ، انتقال هدست های حذف کننده نویز را به بخش قابل شنود که شامل هدفون ، راه حل های تقویت شنوایی و هدست های تجاری است ، هدایت می کند.

انتظار می رود بخش هدفون های برتر 3 برابر رشد در طول مدت پیش بینی داشته باشد. این بخش توسط مارک هایی مانند Bose ، Sennheiser ، Apple ، Sony و Samsung پذیرفته شده است. انتظار می رود توانایی این فروشندگان در تلفیق هدفونهای بی سیم برتر با ویژگیهای پیشرفته مانند شنوایی لایه ای و تقویت گفتار ، رشد بخش را به همراه داشته باشد. در حال حاضر ، هدفون های بی سیم واقعی و مارک دار در این بخش قرار می گیرند. یکی دیگر از دلایل افزایش استفاده از مدل های برتر این است که کاربران علاقه جدیدی به این دستگاه ها پیدا می کنند. تخمین زده می شود که بیش از 3 میلیارد کاربر در سراسر جهان به طور منظم صوتی و تصویری را با پخش مستقیم از طریق تلفن های خود و سایر دستگاه های قابل حمل مانند رایانه لوحی تا سال 2025 مصرف کنند. انتظار می رود که این امر تقاضا برای دستگاه های برتر را افزایش دهد زیرا آنها به مصرف راحت و محرمانه رسانه کمک می کنند. .

هدفون بی سیم واقعی عمدتا از طریق کانال های آنلاین و کانال های توزیع خرده فروشی مانند فروشگاه های تخصصی سوپرمارکت ها و هایپرمارکت ها یا بازیگران بازار گسترده و فروشگاه های الکترونیکی به فروش می رسد. در سال 2019 ، فروش آنلاین بیش از 82 درصد از مدل توزیع را به خود اختصاص داده است ، و بقیه مربوط به فروش خرده فروشی است. کانال آنلاین بزرگترین کانال توزیع است.

انتظار می رود که در طول دوره پیش بینی رشد بیشتری داشته باشد زیرا گوشی های هوشمند و ابتکاری به عنوان اقلام هدیه ایده آل در بین مصرف کنندگان در چندین منطقه جغرافیایی شناخته شده و پذیرفته می شوند. مصرف کنندگان از محصولات جدید و بدیع در بازار آگاه می شوند. علاوه بر این ، پذیرش فن آوری های جدید در سراسر جمعیت در سراسر جهان در حال افزایش است. از این رو ، فرصت های رشد هدفون به طور موازی در حال افزایش است. بعلاوه ، تأثیر همه گیر شدن تاج باعث شده است که فروشندگان زیادی در هر دو کانال آنلاین و آفلاین قیمت های خود را کاهش دهند و این احتمال وجود دارد که تا احیای بازار جهانی بی سیم واقعی ادامه یابد.

تحلیل کلیدی وندور

عقب نشینی و کاهش موقتی فروش واحدهای جدید در بازارهای بزرگ و نوظهور به دلیل شیوع بیماری همه گیر کرونا اجتناب ناپذیر است. عمده ترین تأثیر در بازار همه گیر هدفون ، ایجاد اختلال در تولید و تامین قطعات و همچنین بسته شدن خطوط مونتاژ است که بازار کل الکترونیک را تحت تأثیر قرار داده است. تأثیر منفی و کاهش فروش جدید احتمالاً نیمه اول سال 2020 را تحت تأثیر قرار خواهد داد ، در حالی که بازارهای مختلف تا ژوئن و جولای 2020.

بازار با داشتن اکثر درآمد و هجوم رو به رشد فروشندگان کوچک و متوسط ​​در سراسر جهان ، با داشتن سهم باقی مانده ، در میان فروشندگان برتر کمی متمرکز باقی مانده است. تغییرات در تقاضا در سراسر جهان و نیاز مداوم به پیشرفت فن آوری در عرضه محصولات ، فروشندگان را مجبور می کند گزاره های ارزش منحصر به فرد خود را اصلاح و اصلاح کنند.

فروشندگان اصلی

  • سیب
  • سونی
  • سامسونگ
  • جبرا
  • 1 بیشتر
  • آوانکا
  • آلفایوتونیک آلفا
  • آنکر
  • Arbily Tech
  • صوتی فنیکا
  • آوانکا
  • بانگ و اولوفسن
  • الکترونیک BBK
  • بلاپونکت
  • قایق
  • بوز
  • صوتی کمبریج
  • بچه ی دیوانه
  • خلاق
  • ارین
  • گونوز
  • هواوی
  • مربا
  • JLab
  • جیب برد
  • JAYS
  • JVCKenwood
  • لیرتک
  • ال جی الکترونیک
  • استاد و پویا
  • میزو
  • موبووی
  • موتورولا
  • میمانو
  • نوکیا
  • نوههرا
  • پیشگام
  • گیاهان الکترونیکی
  • QCY
  • RHA
  • روکین
  • سنهایزر
  • جمهوری سل
  • SoundMagic
  • SoundPeats
  • ترلاب
  • آزمایشگاه های ویورلی
  • شیائومی

عناوین اصلی تحت پوشش:

1 تحقیق روش شناسی

2 اهداف پژوهش

3 فرایند تحقیق

4 محدوده و پوشش
4.1 تعریف بازار
4.2 سال پایه
4.3 محدوده مطالعه
4.4 بخشهای بازار

5 گزارش مفروضات و هشدارها
5.1 هشدارهای کلیدی
5.2 تبدیل ارز
5.3 مشتق بازار

6 بازار در یک نگاه

7 مقدمه
7.1 بررسی اجمالی

8 فرصت و روند بازار
8.1 هدفون بی سیم واقعی به عنوان قابلیت گوش دادن در محیط متصل
8.2 نوآوری برای تبدیل شدن به پیشنهادات استاندارد
8.3 ویژگی های پیشرفته با کاهش اندازه گوشواره ها

9 فعال کننده رشد بازار
9.1 ویژگی های ارزش افزوده پذیرش رانندگی
9.2 افزایش تقاضای کاربران در فعالیتهای تناسب اندام
9.3 افزایش تعداد مصرف کنندگان فن و زرنگ
9.4 مصرف کنندگان بیش از یک هدفون
9.5 آگاهی از بخش لغو نویز رانندگی NIHL

10 محدودیت بازار
10.1 رقابت از هدفون های بی سیم Smart & Neckband
10.2 نگرانی های مربوط به سلامت مصرف کننده و کاهش آگاهی از محیط زیست
10.3 در دسترس بودن محصولات تقلبی

11 چشم انداز بازار
11.1 هدفون بی سیم واقعی
11.2 تأثیر COVID-19
11.3 تجزیه و تحلیل پنج نیرو

12 توسط ویژگی ها
12.1 موتور عکس فوری و رشد بازار (درآمد)
12.2 موتور عکس فوری و رشد بازار (واحد)
12.3 بررسی اجمالی بازار
12.4 هدفون بی سیم هوشمند واقعی
12.5 هدفون بی سیم واقعی غیر هوشمند

13 بر اساس قیمت
13.1 موتور عکس فوری و رشد بازار (درآمد)
13.2 موتور عکس فوری و رشد بازار (واحد)
13.3 بررسی اجمالی بازار
13.4 محدوده حق بیمه
13.5 محدوده متوسط
13.6 برد کم

14 با میرایی صدا
14.1 موتور عکس فوری و رشد بازار (درآمد)
14.2 موتور عکس فوری و رشد بازار (واحد)
14.3 بررسی اجمالی بازار
14.4 لغو سر و صدا
14.5 جداسازی صدا

15 توسط کانال توزیع
15.1 عکس فوری و موتور رشد (درآمد)
15.2 بررسی اجمالی بازار
15.3 سایت های تجارت الکترونیکی
15.4 فروشگاه و سایت های فروشنده
15.5 بازیکنان بازار انبوه
15.6 فروشگاه تخصصی
15.7 فروشگاه موسیقی آنلاین
15.8 فروشگاه الکترونیکی
15.9 کانال های دیگر

16 توسط جغرافیا
16.1 موتور عکس فوری و رشد بازار (درآمد)
16.2 موتور عکس فوری و رشد بازار (واحد)
16.3 مروری جغرافیایی

برای اطلاعات بیشتر در مورد این گزارش به https://www.researchandmarkets.com/r/1gsuk7 مراجعه کنید

Research and Markets همچنین خدمات تحقیق سفارشی را با ارائه تحقیق متمرکز ، جامع و متناسب ارائه می دهد.

تماس با رسانه:

تحقیقات و بازارها
لورا وود، مدیر ارشد
[email protected]

برای ساعات اداری E.S.T با شماره 1-917-300-0470 + تماس بگیرید
برای U.S./CAN می توانید با شماره تلفن رایگان + 1-800-526-8630 تماس بگیرید
برای ساعات اداری GMT ​​با شماره تلفن +353-1-416-8900 + تماس بگیرید

نمابر ایالات متحده: 646-607-1907
نمابر (خارج از ایالات متحده): +353-1-481-1716

SOURCE تحقیق و بازارها

لینک های مربوطه

http://www.researchandmarkets.com

منتشر شده در جدید ترین اخبار

دیدگاه‌ها غیرفعال هستند.