رفتن به نوشته‌ها

هایسنس با شرکای خود ، پاری سن ژرمن ، یک کمپین ابتکاری جدید ایجاد می کند

والنسیا، اسپانیا ، 22 ژانویه ، 2021 / PRNewswire / – Hisense ، یکی از مارک های معتبر الکترونیکی و لوازم خانگی در جهان ، امروز کمپین دیجیتال و تجاری خود را آغاز کرد “زنده پررنگ” (‘جسورانه زندگی کنید’) با یک پیوند با باشگاه شریک پاری سن ژرمن.

بازیکنان پاری سن ژرمن نیمار جونیور ، کلور ناواس، آنخل دی ماریا ، آندر هررا و Presnel Kimpembe، دیده می شوند که در نمایشگاه Hisense به مشتریان غیر منتظره تعجب آور منتقل شده اند ، اگرچه طرفداران متوجه متفاوت بودن بازیکنان می شوند. بازیکنان به صورت مینیاتور به عنوان راهنمای مصرف کنندگان در انتخاب هوشمندانه و جسورانه ترین انتخاب – دیده می شوند – خرید یک محصول از طیف گسترده ای از تلویزیون ها و لوازم خانگی Hisense.

زنده پررنگ“جشن کیفیت تضمین شده Hisense و توجه به جزئیات که در هر یک از محصولات نوآورانه مارک تجاری منعکس شده است ، این کمپین با نشان دادن ویژگی های هر محصول که” باعث ایجاد تغییر “می شود ، برخی از بهترین بازیکنان باشگاه را به نمایش می گذارد. روز به روز مشتریان ما.

ویدیو اینجا

آب نبات درد، مدیر بازاریابی عمومی جهانی Hisense International (مدیر ارشد بازاریابی جهانی ، Hisense International) وی گفت: “ما از آغاز کارزار جدید پیشگامانه خود با شریک زندگی خود پاری سن ژرمن هیجان زده هستیم. با ایجاد چیزی واقعاً منحصر به فرد مانند کوچکتر کردن بازیکنان ، ما محصولات را قادر ساخته ایم تا قهرمان نمایش باشند با بازیکنانی که قادر به نشان دادن ویژگی ها و فناوری را با جزئیات بیشتر طراحی کنید. ما می خواهیم مردم محصولات را از نظر کیفیت آنها بررسی کنند و به آنها وادار کنند تا ببینند که انتخاب هوشمندانه چیست ، بنابراین آنها برای دفعه بعدی که به تلویزیون یا وسایل جدید احتیاج دارند آماده می شوند. “

فیلم “قهرمان” در ابتدا نیمار جونیور را نشان می دهد که گروهی از مشتریان را با نشان دادن آنها تعجب می کند Hisense ULED 4K تلویزیون ، U7. همانطور که جشن نیمار جونیور بر روی صفحه نمایش نشان داده می شود ، این حالت Hisense Mode Sports را در سیستم عامل هوشمند VIDAA ، سیستم کامل تقویت تصویر و صدا که به طور خاص برای رویدادهای ورزشی طراحی شده است ، به آنها نشان می دهد. فناوری Quantum Dot Color و Dolby Vision در U7 ، همراه با فناوری Atmos ، + HDR10 + اطمینان حاصل می کند که هر لحظه از مسابقه به گونه ای تماشا می شود که تماشاگران در آنجا زنده هستند.

بعدی این است بگو ماریا، که در داخل واقع شده است یخچال Hisense PureFlat. هافبک مشتری را تشویق می کند تا برای یک لیوان آب سرد به او بپیوندد و به طراحی آن اشاره می کند درب تخت یخچال و فریزر با فشار دادن صفحه لمسی یخ و آبگیر درب ، لیوان خود را از یخ پر کنید.

گرفتن یک مرد جوان با تنظیمات ماشین لباسشویی Hisense PureStream، کیمپمبه نشان داده شده است که به او می گوید باید به داخل ماشین لباسشویی نگاه کند ، جایی که او یک سورپرایز را ترک کرده است ، پیراهن پاری سن ژرمن برای او. چرخه Steam-Mix ماشین لباسشویی Hisense PureStream تمیز کردن لباس های عمیق را فراهم می کند و باعث کاهش مواد حساسیت زا می شود تا لباس ها را نرم و بدون استاتیک نگه دارد. به این معنی که پیراهن پسرانه برای پوشیدن آماده است.

ناواس و هررا توسط خریدار دیگری با استفاده از اجاق گاز Hisense EvanBake برای پخت کلوچه. اجاق گاز 73 لیتر از 100٪ فول بخار استفاده می کند ، این بدان معنی است که فر آب را به بخار تبدیل می کند تا به غذا خوش طعم تر شود. با تشکر از شکل حتی پخت از اجاق گاز ، طراحی گرد آن به اطمینان از گردش آزاد و یکنواخت هوای گرم کمک می کند ، این بدان معناست که Navas و Herrera کلوچه های مناسبی را برای لذت بردن از خریدار ایجاد کرده اند.

پس از یک روز شلوغ در فروشگاه و هنگامی که درها بسته می شوند ، بازیکنان را می بینیم که در اطراف زمین جمع می شوند تلویزیون لیزری Hisense تا از نمایش یکی از بازی های فصل گذشته خود لذت ببرند. صفحه نمایش 100 اینچ دارای رزولوشن است 4K Ultra HD همراه با Dolby Atmos Audio تجربه بازی در سینمای خانگی را به گیمرها می بخشد.

این محتوا از طریق کانال های اجتماعی Hisense (فیس بوک ، یوتیوب ، توییتر ، اینستاگرام) قبل از شروع هیجان انگیز 2021 برای پاری سن ژرمن تحت مدیریت جدید پخش می شود. مائوریسیو پوچتینو. مسابقات لیگ آینده شامل مسابقات برابر او است مون پلیه و مارسی و مسابقه اروپایی که مدتها در انتظار این باشگاه بود بارسلونا در ماه فوریه

مارک آرمسترانگ، مدیر ارشد مشارکت های سازمان پاریس سن ژرمن اظهار داشت: “بازیکنان از فیلمبرداری این فیلم و تبدیل شدن به نسخه های مینیاتوری خود برای روز لذت می بردند. بسیار جالب است که ببینیم شرکای Hisense ما از بازیکنان ما به روش ابتکاری استفاده می کنند تا بتوانند محصولات و ویژگی های خود را به نمایش بگذارند. ما منتظر آن هستیم. به کمپینی که توسط هایسنس در سطح جهانی راه اندازی شده است مراجعه کنید. “

مشارکت هایسنس و پاری سن ژرمن در آگوست سال 2020 آغاز به کار کرد و شاهد ارائه مارک و دامنه محصولات Hisense به مخاطبان زیادی در ورزشگاه Parc des Princes و سراسر جهان ، از طریق کانال های سمعی و بصری است. این انجمن همچنین از نظر دیجیتالی و اجتماعی ، Hisense طیف گسترده ای از محصولات ابتکاری را در اختیار باشگاه قرار می دهد تا از طریق امکانات مختلف از جمله مرکز آموزش جدید خود ، نیازهای آن را پشتیبانی کند.

برای شانس به دست آوردن محصول Hisense و پیراهن پاری سن ژرمن ، به سایت HisenseLiveBold.com مراجعه کنید

با تمام اخبار Hisense در ارتباط با پاری سن ژرمن در جریان باشید: global.hisense.com یا دنبال کنید HisenseSports که در اینستاگرام، توییتر و فیس بوک.

درباره هایسنس

هایسنس در سال 1969 تاسیس شد و مقر آن در چینگدائو ، چین. طی 52 سال گذشته ، هایسنس همیشه به ارزشهای اصلی “یکپارچگی ، نوآوری ، خدمات مشتری و پایداری” پایبند بوده است. این تجارت شامل مناطقی مانند چندرسانه ای ، لوازم خانگی ، اطلاعات / محاسبات هوشمند و صنایع خدمات مدرن است. هایسنس 54 شرکت و دفاتر خارج از کشور ، 16 مرکز تولید پیشرفته بین المللی و 16 مرکز تحقیق و توسعه (تحقیق و توسعه) در سراسر جهان ساخته است که تنها هدف آن ایجاد محصولات برتر و مقرون به صرفه است زندگی مصرف کنندگان.

درباره پاری سن ژرمن

باشگاه فوتبال پاری سن ژرمن در سال 1970 تأسیس شد. از زمان خریداری QSI در سال 2011 ، این باشگاه به یکی از بهترین باشگاه های فوتبال و مارک های ورزشی در جهان تبدیل شده است. -پاریس سن ژرمن تحت فلسفه یک شهر واحد ، یک باشگاه واحد به پاریس متصل است ، که در قلب سازمان است. این باشگاه از آن زمان تنها در مدت هفت سال موفق به کسب 18 جام شده است ، 43 قهرمانی در تاریخ خود ، و این باشگاه را به موفق ترین باشگاه فوتبال فرانسه تبدیل کرده است. پاری سن ژرمن بازیکنان بزرگ زیادی را جذب کرده است ، از جمله رونالدینیو ، بکهام ، ابراهیموویچ و در حال حاضر نیمار جونیور و امباپه ، هر دو در میان 4 بازیکن برتر جهان قرار دارند. محبوبیت بین المللی باشگاه هرگز رشد نمی کند. این باشگاه اکنون یکی از کلوپ های پرمخاطب در جهان است که از ابتدا به جامعه ای بیش از 90 میلیون دنبال کننده در شبکه های اجتماعی فقط در مدت هفت سال گسترش یافته است. دفاتر بین المللی در افتتاح کرده است دوحه، نیویورک و سنگاپور این باشگاه ورزشی پیشگام که در حال حاضر شامل فوتبال مردان ، فوتبال زنان ، هندبال و جودو است ، در سال 2016 esports را اضافه کرد. بازگشت به جامعه برای این باشگاه حیاتی است ، که توانایی بنیاد آن را در ایجاد برنامه های بزرگ و کارآمد به طرز چشمگیری افزایش داده است. در میان بسیاری از پروژه ها ، پروژه Red & Blue School پاری سن ژرمن را قادر می سازد تا به جوانان محروم کمک کند.

منبع Hisense


منتشر شده در جدید ترین اخبار

دیدگاه‌ها غیرفعال هستند.