DUBLIN، 19 ژانویه 2021 / PRNewswire / – گزارش “انیمیشن آسیا و اقیانوسیه و VFX: استراتژی ها ، روندها و فرصت ها (25-2021)” به ResearchAndMarkets.com ارائه.
مصرف کنندگان جهانی اشتهای فزاینده ای را برای تجربیات بصری جذاب و با کیفیت بالا به نمایش می گذارند. علاقه مندان به سینما خواستار تولیدات با کیفیت بالا با جلوه های بصری جذاب و انیمیشن واقع گرایانه هستند و استودیوها شامل انیمیشن بیشتر و عکس های VFX به فیلم ها هستند. مصرف کنندگان در کانال هایی مانند تلویزیون های با کیفیت بسیار بالا ، تبلت ها و تلفن های هوشمند برای هدایت دستگاه های نصب شده ، محتوای جذاب بیشتری را مصرف می کنند.
محتوای انیمیشن ، VFX و بازی ها نه تنها در Netflix ، Amazon ، Hulu و Twitch بلکه در YouTube ، Twitter و Facebook نیز در حال مصرف است. با نفوذ روزافزون اینترنت و دسترسی به دستگاه های چندرسانه ای ، مشتریان وقت بیشتری را برای پخش محتوای دیجیتالی صرف می کنند.
پخش جریانی ویدیو سریعترین کانال توزیع انیمیشن است و رشد دو رقمی را شاهد است و انتظار می رود همین روند ادامه یابد. این رشد به رشد نمایی تعداد بینندگان ویدیوی آنلاین در سراسر جهان نسبت داده شده است.
تقاضا برای انیمیشن ، VFX و بازی های ویدئویی با افزایش ساعات پخش هدفمند توسط تلویزیون کابلی و ماهواره ای ، دسترسی به اینترنت کم هزینه ، نفوذ دستگاه های تلفن همراه همراه با محبوبیت روزافزون جریان ویدئو گسترش یافته است.
علاوه بر این ، تقاضا برای محتوای انیمیشن و VFX برای تأمین تجربیات غوطه وری مانند واقعیت افزوده و واقعیت مجازی به طور تصاعدی در حال افزایش است. پیشرفت سریع فناوری ، انیمیشن ، VFX و بازی ها را در دسترس توده های مردم قرار داده است ، و این صنعت به یکی از سریعترین بخشهای رشد در بازار جهانی رسانه و سرگرمی تبدیل شده است. ما به طور فزاینده ای شاهد تولید انیمیشن ، VFX و بازی ها در حالت توزیع جهانی هستیم.
کار تولید با جهانی شدن کشورها و مناطق ارائه دهنده مشوق های مالیاتی ، یارانه ها ، پشتیبانی مالی ، هزینه های کم نیروی کار منطقه ای و غیره جهانی می شود و شرکت ها با ایجاد امکانات در این مناطق هزینه ها را کاهش می دهند. رایانش ابری نقشی اساسی در پردازش کاراکترها و مدل سازی دارد زیرا ارائه مبتنی بر ابر فیلم های انیمیشن با کاهش و زمان و هزینه در مقایسه با ارائه سنتی ، م andثرتر و کارآمدتر است.
اندازه بازار
- اندازه بازار انیمیشن آسیایی و صنعت VFX بود 49.95 میلیارد دلار آمریکا در سال 2020
- صنعت انیمیشن و VFX آسیایی با رشد سالانه 2-5 o در حال رشد است
- انیمیشن سه بعدی و VFX سریعترین بخشها هستند
- هزینه جلوه های ویژه به عنوان درصدی از هزینه تولید حدود 20٪ -25٪
- هزینه تولید هر فیلم انیمیشن در آسیا در هر جایی بین 3 میلیون دلار آمریکا به 60 میلیون دلار آمریکا
عناوین اصلی تحت پوشش:
1. صنعت انیمیشن آسیایی و صنعت VFX
2. پیش بینی تقاضای محتوای انیمیشن تلویزیون آسیا
3. انیمیشن ژاپن و VFX
4. انیمیشن هند و VFX
5. انیمیشن چین و VFX
6. انیمیشن کره جنوبی و VFX
7. انیمیشن فیلیپین و VFX
8. انیمیشن تایوان و VFX
9. انیمیشن ویتنام و VFX
10. تایلند انیمیشن و VFX
11. انیمیشن سنگاپور و VFX
12. انیمیشن استرالیا و VFX
13. انیمیشن مالزی و VFX
14. انیمیشن اندونزی و VFX
15. Israel Animation & VFX
16. انیمیشن پاکستان و VFX
17. انیمیشن بنگلادش و VFX
18. انیمیشن امارات متحده عربی و VFX
19. انیمیشن عربستان سعودی و VFX
شرکت های ذکر شده
برای اطلاعات بیشتر در مورد این گزارش به https://www.researchandmarkets.com/r/7mnx1l مراجعه کنید
Research and Markets همچنین خدمات تحقیق سفارشی را با ارائه تحقیق متمرکز ، جامع و متناسب ارائه می دهد.
تماس با رسانه:
تحقیقات و بازارها
لورا وود، مدیر ارشد
[email protected]
برای ساعات اداری E.S.T با شماره 1-917-300-0470 + تماس بگیرید
برای U.S./CAN می توانید با شماره تلفن رایگان + 1-800-526-8630 تماس بگیرید
برای ساعات اداری GMT با شماره تلفن +353-1-416-8900 + تماس بگیرید
نمابر ایالات متحده: 646-607-1907
نمابر (خارج از ایالات متحده): +353-1-481-1716
SOURCE تحقیق و بازارها
لینک های مربوطه
http://www.researchandmarkets.com
دیدگاهها غیرفعال هستند.