رفتن به نوشته‌ها

اندازه بازار تجارت اجتماعی ارزش 3،369،8 میلیارد دلار تا سال 2028

سانفرانسیسکو، 13 ژانویه 2021 / PRNewswire / – انتظار می رود اندازه بازار تجارت اجتماعی جهانی به رسیدن 3،369،8 میلیارد دلار تا سال 2028 ، طبق مطالعه ای که توسط Grand View Research ، Inc انجام شده است پیش بینی می شود از CABR 28.4٪ از 2021 تا 2028 گسترش یابد. تجارت اجتماعی عبارت است از تجمع رسانه های اجتماعی و تجارت الکترونیکی ، که برای فروش و تبلیغ محصولات و خدمات استفاده می شود. بازار در درجه اول با افزایش تعداد کاربران شبکه های اجتماعی همراه با افزایش پروژه های داخلی در تجارت الکترونیکی هدایت می شود. به عنوان مثال ، در مارس 2019، اینستاگرام یک ویژگی پرداخت را راه اندازی کرد ، که به کاربران امکان می دهد بدون نیاز به ترک برنامه ، مراحل خرید را انجام دهند.

پیشنهادهای اصلی گزارش:

  • پیش بینی می شود بخش مراقبت های شخصی و زیبایی CAGR بیش از 30٪ را در طول دوره پیش بینی به دلیل افزایش تقاضا در این کشور ثبت کند. آسیا و اقیانوسیه
  • بخش B2C بیشترین سهم بازار را با 49.53٪ در سال 2020 به خود اختصاص داده است ، که به دلیل افزایش استفاده از سیستم عامل های رسانه های اجتماعی برای خرید و فروش محصولات است.
  • آسیا و اقیانوسیه به دلیل افزایش تعداد کاربران شبکه های اجتماعی در کشورهایی مانند هند و چین

گزارش تحقیق 101 صفحه ای را با ToC در مورد “گزارش تجزیه و تحلیل اندازه بازار تجاری ، سهم و روند با مدل تجاری (B2C ، B2B ، C2C) ، بر اساس نوع محصول (پوشاک ، لوازم شخصی و زیبایی ، لوازم جانبی ، محصولات خانگی) ، بر اساس منطقه ، بخوانید. و پیش بینی های بخش ، 2021 – 2028 “در: https://www.grandviewresearch.com/industry-analysis/social-commerce-market

انتظار می رود رشد روز افزون سیستم عامل های رسانه های اجتماعی یا خرید و تبادل اطلاعات به رشد بازار دامن بزند. علاوه بر این ، شیوع COVID-19 منجر به افزایش استفاده از رسانه های اجتماعی در سراسر جهان شده است ، و فرصت هایی را برای صنعت تجارت اجتماعی ایجاد می کند. از آنجا که کاربران وقت بیشتری را در شبکه های اجتماعی سپری کرده اند ، سیستم عامل های جدید رسانه های اجتماعی را کشف کرده اند. به عنوان مثال ، TikTok شاهد اضافه شدن بیش از 12 میلیون بازدید کننده مستقر در ایالات متحده در در است مارس 2020 به تنهایی ، در آوریل از مرز 2 میلیارد عبور کرد.

بازار به دلیل حضور شرکت های متعددی که در سطح جهانی فعالیت می کنند ، دارای درجه رقابت بالایی است. چندین شرکت رسانه های اجتماعی شروع به ارائه بستری برای خرده فروشان برای خرید یا فروش محصولات کرده اند. به عنوان مثال ، فیس بوک Marketplace را در سال 2016 به عنوان بستری برای تجارت افراد در جوامع محلی خود راه اندازی کرد. مردم در سراسر جهان می توانند چیزهایی را که دوست دارند در Facebook Marketplace کشف کنند و برای تأمین معاش خود شغلی راه اندازی کنند.

Grand View Research بازار تجارت اجتماعی جهانی را بر اساس مدل تجاری ، نوع محصول و منطقه تقسیم بندی کرده است:

  • چشم انداز مدل تجاری تجارت اجتماعی (درآمد ، میلیون دلار ، 2017 – 2028)
  • چشم انداز نوع محصول تجارت اجتماعی (درآمد ، میلیون دلار ، 2017 – 2028)
    • مراقبت شخصی و زیبایی
    • پوشاک
    • تجهیزات جانبی
    • محصولات خانگی
    • مکمل های سلامتی
    • غذا و نوشیدنی
    • دیگران
  • چشم انداز منطقه ای تجارت اجتماعی (درآمد ، میلیون دلار ، 2017 – 2028)
    • آمریکای شمالی
    • اروپا
    • آسیا و اقیانوسیه
    • آمریکای لاتین
    • خاورمیانه & آفریقا

لیست بازیکنان اصلی بازار تجارت اجتماعی

  • فیس بوک
  • Pinterest
  • taobao.com (علی بابا)
  • Etsy ، شرکت
  • Poshmark ، شرکت
  • توییتر ، شرکت
  • Paypal Payments Private Limited
  • شرکت سینا
  • فاب
  • ردیت ، شرکت

گزارشات تحقیق بیشتری را در اینجا پیدا کنید صنعت زیرساخت ارتباطات، توسط Grand View Research:

  • بازار خدمات تحقق تجارت الکترونیکیاندازه بازار خدمات تحقق تجارت الکترونیکی جهانی در ارزش گذاری شد 69.68 میلیارد دلار در سال 2019 و انتظار می رود با رشد سالانه مرکب (CAGR) 6.5٪ از سال 2020 تا 2027 گسترش یابد.
  • بازار تجارت الکترونیکی مرزی ژاپنژاپن اندازه بازار تجارت الکترونیکی مرزی در ارزیابی شد 2.59 میلیارد دلار در سال 2019 و انتظار می رود با رشد سالانه مرکب (CAGR) 7.5٪ از سال 2020 تا 2030 رشد کند.
  • بازار تجارت الکترونیکی – اندازه بازار تجارت الکترونیکی جهانی در ارزش گذاری شد 9.09 تریلیون دلار در سال 2019 و انتظار می رود با نرخ رشد سالانه مرکب (CAGR) 14.7٪ از سال 2020 تا 2027 رشد کند.

دسترسی به گراند ویو قطب نما، BI ما پایگاه داده تحقیقات بازار بصری شامل 10،000+ گزارش را فعال کرده است

درباره تحقیقات Grand View

Grand View Research ، شرکت تحقیق و مشاوره بازار مستقر در ایالات متحده ، گزارش های تحقیقاتی همزمان و سفارشی و خدمات مشاوره ای را ارائه می دهد. ثبت نام شده در کالیفرنیا و دفتر مرکزی آن در سانفرانسیسکو، این شرکت شامل بیش از 425 تحلیلگر و مشاور است که هر ساله بیش از 1200 گزارش تحقیقات بازار را به پایگاه داده گسترده خود اضافه می کند. این گزارش ها تجزیه و تحلیل عمیق 46 صنعت در 25 کشور مهم جهان را ارائه می دهد. Grand View Research با کمک یک پلت فرم هوشمندانه تعامل بازار ، به شرکتهای Fortune 500 و موسسات مشهور دانشگاهی کمک می کند تا فضای کسب و کار جهانی و منطقه ای را درک کرده و فرصتهای پیش رو را بسنجند.

مخاطب:

شری جیمز
متخصص فروش شرکت ها ، ایالات متحده آمریکا
Grand View Research، Inc.
تلفن: 1-415-349-0058
تلفن رایگان: 1-888-202-9519
پست الکترونیک: [email protected]
وب: https://www.grandviewresearch.com
ما را دنبال کنید: LinkedIn | توییتر

SOURCE Grand View Research، Inc.


منتشر شده در جدید ترین اخبار

دیدگاه‌ها غیرفعال هستند.