رفتن به نوشته‌ها

تلویزیون لیزر در سال 2021 وارد دوران TriChroma می شود

CES به عنوان یک پره آب و هوای جهانی در صنعت الکترونیک مصرفی ، هر ساله توجه بسیاری را به خود جلب می کند. CES 2021 تحت تأثیر این اپیدمی ، اولین رویداد مجازی خود را در تاریخ پذیرفته است. هایسنس برای اولین بار در نمایشگاه الکترونیکی مصرف کننده 2021 در 7 صبح 11 ژانویه پسندیدن سفارشی ، Hisense جدیدترین محصولات تلویزیون لیزر را به عنوان مهمترین قسمت CES راه اندازی خواهد کرد. امسال نیز از این قاعده مستثنی نیست و Hisense به طور رسمی تلویزیون لیزری TriChroma را با اندازه صفحه نمایش از 75 اینچ تا 100 اینچ راه اندازی می کند.

چه چیزهای خاصی در مورد تلویزیون لیزری TriChroma وجود دارد؟ دکتر لیو شیانرانگ ، دانشمند ارشد نمایشگر لیزری Hisense ، معرفی کرد که محصول تلویزیون لیزر TriChroma در کنفرانس مطبوعاتی از یک ساختار منبع نور لیزر RGB جدید استفاده می کند. لیزرهای رنگی مختلف بصورت جداگانه بسته بندی شده و به خوبی کنترل می شوند و در نتیجه عملکرد رنگ خالص تری دارند. راه حل کلاس DLP به روشنایی تصویر 430 نیت بالاتر از تلویزیون عادی دست می یابد.

“از دو رنگ به رنگ کامل ، ما 128 درصد بهبود در رنگ اصلی RGB داشته ایم. بالاترین استاندارد طیف رنگی تلویزیون می تواند به 107٪ BT2020 برسد. سه منبع نور اصلی رنگ ، با خلوص رنگ بسیار بالا ، عملکرد رنگی خارق العاده ای را ارائه می دهند. پوشش گستره رنگ می تواند تا 151٪ استاندارد رنگ فیلم DCI-P3 برسد ، که تقریبا 50٪ بیشتر از سینمای گاما است بالا “. دکتر لیو شیانرانگ گفت که تجربه محصول ارائه شده توسط تلویزیون لیزری استاندارد TriChroma به طور قابل توجهی بهبود یافته است.

“هایسنس دو نیاز اساسی برای تقاضای تماشای غوطه وری را تعریف کرد: حضور و تجربه برای نمایشگرهایی که باید غرق شدن در خانواده را برآورده کنند.” دکتر لیو شیانرانگ ارائه می دهد که تلویزیون لیزر با صفحه نمایش غول پیکر حضور ایجاد می کند. به طور خاص ، چیزی حداقل 75 اینچ ؛ یکی با پوشش کامل رنگ استاندارد DCI-P3 و روشنایی بیش از 350 نیت ؛ و یکی که تجربه را با مشاهده دقیق و راحتی چشم به زندگی می آورد. تلویزیون لیزر به عنوان یک محصول تلویزیونی در دوره AIoT ، نیاز خانواده ها برای معاشرت و سرگرمی را نیز برآورده می کند. به عنوان مثال ، تلویزیون های لیزری جدید مجهز به دوربین های هوشمند AI برای پشتیبانی از تعامل عمیق مانند کارائوکه و تناسب اندام آنلاین هستند.

از زمان پخش اولین تلویزیون لیزری 100 اینچی توسط هایسنس در سال 2014 ، وضوح تصویر بهتر شده است 2K به 4K؛ منبع نور از لیزر فسفر به لیزر دو رنگ و سپس لیزر TriChroma تبدیل شده است. و اندازه از 75 اینچ به 100 اینچ و اکنون به 300 اینچ گسترش یافته است. فقط در مدت شش سال ، همه این به روزرسانی ها و پیشرفت های محصول به دست آمده است.

امکانات تجسم لیزر بیش از هر زمان دیگری شتاب می گیرد. طبق آمار ، فروش خارج از تلویزیون Hisense Laser TV در سال 2020 با 288٪ افزایش ، با عملکرد قوی در 17 کشور جهان ، از جمله ایالات متحده ، مکزیک و استرالیا. که در چین، تلویزیون لیزر Hisense به سه مدل در لیست 10 فروش برتر سال 2020 دست پیدا می کند. به طور همزمان ، ورود سامسونگ ، سونی ، ال جی و سایر تولید کنندگان پیشرو در جهان نیز باعث ایجاد نشاط جدیدی در این فناوری نمایشگر جدید شده است ، تحت سلطه چین. دفتر بررسی الکترونیک مصرفی اتاق بازرگانی الکترونیک مصرفی چین طی سه سال گذشته در مورد مصرف کنندگان تلویزیون تحقیق کرده است و نتایج نشان داد که تلویزیون لیزر با 70٪ بالاترین میزان توصیه را داشته است ، بطور قابل توجهی بیش از میانگین صنعت 54٪ است.

به عنوان دسته جدیدی از تلویزیون که فقط پنج سال پیش در CES راه اندازی شد ، تلویزیون لیزر از منظر بازار ، مصرف کنندگان و تولیدکنندگان از یک بازار خاص به یک بازار انبوه منتقل شده است. فناوری نمایشگر لیزر ویژگی های قانون مور را نشان می دهد و رشد انفجاری بازار در آستانه شروع است.

فیشر یو گفت ، Hisense همچنین یک تلویزیون لیزری Sonic-Screen ، یک تلویزیون لیزری تجاری با بیش از 10،000 لومن و یک تلویزیون لیزری Self-Rising با تولید انبوه راه اندازی خواهد کرد.

عکس – https://mma.prnewswire.com/media/1417795/In_2021_a_leader_laser_display_industry_Hisense_bring_Laser_1.jpg
عکس – https://mma.prnewswire.com/media/1417796/In_2021_a_leader_laser_display_industry_Hisense_bring_Laser.jpg

لینک های مربوطه

www.hisense.com

منبع Hisense

منتشر شده در جدید ترین اخبار

دیدگاه‌ها غیرفعال هستند.