رفتن به نوشته‌ها

Infosys راه حل گارانتی جهانی را برای ساده سازی مراحل ضمانت کارخانه برای کنترل های جانسون اجرا می کند

SAP S / 4 راه حل ضمانت جهانی برای افزایش مشتری مداری و مقرون به صرفه بودن

بنگالورو ، هند، 11 ژانویه 2021 / PRNewswire / – Infosys (NYSE: INFY) ، رهبر جهانی در خدمات و مشاوره های دیجیتال نسل جدید ، امروز اعلام کرد که با موفقیت یک راه حل گارانتی جهانی را در SAP S / 4 HANA ، در سراسر محصولات مجرای جانسون کنترل ، اجرا کرده است. این Johnson Controls را قادر می سازد ، رهبر جهانی در ساخت و سازهای هوشمند و پایدار ، فرایندهای گارانتی کارخانه را ساده کند ، قابلیت دید در دارایی ها را افزایش دهد و بیشتر پاسخگوی مشتریان باشد.

Johnson Controls برای بیش از دو دهه اطلاعات عمیق در مورد اولویت های تجاری و توانایی توسعه بهترین راه حل های مناسب برای Johnson Controls ، Infosys را به عنوان یک شریک خدمات فناوری انتخاب کرد. Infosys با استفاده از جدیدترین فناوری های UI / UX مانند SAP Fiori همراه با SAP S / 4 HANA ، یک سیستم قدیمی برای گارانتی جایگزین سیستم قدیمی خود کرد. این فن آوری ها ، همراه با استفاده از روش چابک برای اجرا ، یک فرایند ضمانت پایان به پایان ، یکپارچه و متمرکز را برای Johnson Controls ارائه می دهند. این راه حل ضمن پشتیبانی از ادغام تجهیزات و ادعاهای ضمانت محصولات نهایی ، یک تجربه اولین دیجیتال را برای مشتریان B2B و B2C ارائه می دهد.

کریستوف سلطانمعاون فناوری اطلاعات معاون رئیس جمهور – ساخت راه حل های آمریکای شمالی و خرده فروشی جهانی در Johnson Controls، گفت ، “مدیریت ضمانت دارایی در ساختمانهای هوشمند و سالم به طور فزاینده ای در سطح فرآیند و همچنین سطح عملیاتی نقش مهمی را ایفا می کنند. به منظور رفع نیازهای دیجیتال نسل بعدی ، ما با Infosys همکاری کردیم تا یک راه حل برای مشتریان خود ایجاد کنیم مهمترین اطلاعات از طریق پلت فرم دیجیتال Johnson Controls OpenBlue. ”

جاسمیت سینگ، معاون اجرایی رئیس و رئیس تولید جهانی ، Infosys، گفت ، “اجرای راه حل جهانی ضمانت نامه در SAP S / 4 شاهدی برای همکاری 20 ساله ما با جانسون کنترل است. راه حل ضمانت جهانی به طور یکپارچه با سیستم های قدیمی ادغام می شود تا فرآیندهای تجاری را هماهنگ کند. از طریق این سفر تحول ، ما همچنین به Johnson Controls کمک می کند تا استراتژی های دیجیتال را برای فرایندهای گارانتی توسعه دهد. با یک راه حل جامع ضمانت ، Johnson Controls قادر خواهد بود تجربه برتر پس از فروش را به مصرف کنندگان دیجیتال ارائه دهد.

درباره Infosys

Infosys یک رهبر جهانی در خدمات و مشاوره دیجیتال نسل بعدی است. ما به مشتریان در 46 کشور امکان می دهیم تا از تحولات دیجیتالی خود استفاده کنند. با نزدیک به چهار دهه تجربه در مدیریت سیستم ها و عملکرد شرکت های جهانی ، ما به طور ماهرانه مشتریان خود را از طریق سفر دیجیتال خود هدایت می کنیم. ما این کار را با امکان پذیر ساختن شرکت با هسته ای مجهز به هوش مصنوعی انجام می دهیم که به اولویت بندی اجرای تغییرات کمک می کند. ما همچنین با مقیاس چالاک دیجیتال تجارت را قادر می سازیم تا عملکرد و لذت مشتری را در سطح بی سابقه ای ارائه دهیم. دستور کار یادگیری همیشه ما باعث پیشرفت مستمر آنها از طریق ایجاد و انتقال مهارت ها ، تخصص و ایده های دیجیتالی از اکوسیستم نوآوری ما می شود.

به www.infosys.com مراجعه کنید و ببینید که چگونه Infosys (NYSE: INFY) می تواند به شرکت شما در جهت جستجوی بعدی کمک کند.

بندرگاه امن

اظهارات خاصی در این نسخه در مورد چشم انداز رشد آینده ما ، انتظارات مالی و برنامه هایی برای هدایت تأثیر COVID-19 بر کارمندان ، مشتریان و سهامداران ما بیانیه های آینده نگرانه ای است که برای واجد شرایط بودن در “بندر امن” تحت قانون اصلاح دادخواست اوراق بهادار خصوصی است. در سال 1995 ، که شامل تعدادی از خطرات و عدم اطمینان است که می تواند باعث شود نتایج واقعی تفاوت معناداری با آنچه در این بیانیه های آینده نگر است ، داشته باشد. خطرات و عدم اطمینان مربوط به این اظهارات شامل خطرات و عدم اطمینان در مورد COVID-19 و اثرات دولت و سایر اقدامات برای مهار گسترش آن ، خطرات مربوط به رکود اقتصادی یا رکود اقتصادی در این کشور است. هند، ایالات متحده و سایر کشورهای جهان ، تغییر در شرایط سیاسی ، تجاری و اقتصادی ، نوسانات درامد ، نوسانات نرخ ارز ، توانایی ما در مدیریت رشد ، رقابت شدید در خدمات فناوری اطلاعات از جمله عواملی که ممکن است بر مزیت هزینه ما تأثیر بگذارد ، افزایش دستمزد که در هند، توانایی ما در جذب و حفظ متخصصان بسیار ماهر ، افزایش بیش از حد زمان و هزینه در قراردادهای قیمت ثابت ، مدت زمان معین ، تمرکز مشتری ، محدودیت در مهاجرت ، تمرکز بخش صنعت ، توانایی مدیریت عملیات بین المللی ، کاهش تقاضا برای فناوری در زمینه های اصلی تمرکز ما ، ایجاد اختلال در شبکه های مخابراتی یا خرابی سیستم ، توانایی ما در تکمیل موفقیت آمیز و یکپارچه سازی موارد احتمالی ، مسئولیت خسارت در قرارداد خدمات ما ، موفقیت شرکت هایی که Infosys در آنها سرمایه گذاری های استراتژیک انجام داده است ، برداشت یا انقضای مالی دولت مشوق ها ، بی ثباتی سیاسی و درگیری های منطقه ای ، محدودیت های قانونی افزایش سرمایه یا تملک شرکت های خارج از کشور هند، استفاده غیرمجاز از مالکیت معنوی و شرایط عمومی اقتصادی ما که بر صنعت ما تأثیر می گذارد و نتیجه دادرسی دادرسی و تحقیقات دولتی است. خطرات اضافی که می توانند نتایج عملیاتی آینده ما را تحت تأثیر قرار دهند ، به طور کامل در پرونده های کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده از جمله گزارش سالانه ما در فرم 20-F برای سال مالی به پایان رسیده است. 31 مارس 2020. این پرونده ها در سایت www.sec.gov در دسترس هستند. Infosys ممکن است گاه و بیگاه اظهارات کتبی و شفاهی آینده نگرانه دیگری از جمله اظهارات مندرج در پرونده های شرکت در کمیسیون بورس و اوراق بهادار و گزارش های ما به سهامداران ارائه دهد. شرکت متعهد نمی شود هرگونه اظهارنظر آینده نگر را که گاه گاهی توسط یا به نمایندگی از شرکت بیان می شود ، به روز کند ، مگر اینکه طبق قانون لازم باشد.

SOURCE Infosys

منتشر شده در جدید ترین اخبار

دیدگاه‌ها غیرفعال هستند.