رفتن به نوشته‌ها

صنعت جهانی تبلت تا سال 2030

DUBLIN، 8 ژانویه 2021 / PRNewswire / – گزارش “Tablets Report Global Market Report 2020-30: COVID-19 رشد و تغییر” به گزارش ResearchAndMarkets.com ارائه.

این گزارش اطلاعات مهم مورد نیاز برای ارزیابی بازار جهانی تبلت را به استراتژیست ها ، بازاریابان و مدیریت ارشد ارائه می دهد.

این تمرکز بر روی بازار تبلت ها است که رشد شدیدی را تجربه می کند. این گزارش راهنمای بازار تبلت ها را ارائه می دهد که طی ده سال آینده و فراتر از آن زندگی ما را شکل می دهد و تغییر می دهد ، از جمله پاسخ بازارها به چالش همه گیری جهانی.

انتظار می رود بازار جهانی تبلت از سال 2016 رشد کند 65.96 میلیارد دلار در سال 2019 به 66.62 میلیارد دلار در سال 2020 با نرخ رشد سالانه مرکب (CAGR) 1٪. سرعت رشد کم عمدتا به دلیل شیوع COVID-19 است که منجر به اقدامات محدود کننده محدودیت اجتماعی ، کار و یادگیری در خانه شده است. انتظار می رود بازار به رشد برسد 89.39 میلیارد دلار در سال 2023 با CAGR 10.3.

دلایل خرید

  • با جامع ترین گزارش موجود در این بازار که بیش از 12 منطقه جغرافیایی را در اختیار شما قرار می دهد ، یک چشم انداز جهانی به دست آورید.
  • بفهمید که چگونه بازار تحت تأثیر ویروس کرونا قرار گرفته و چگونه ممکن است با کاهش اثر ویروس ظهور و رشد کند.
  • استراتژی های منطقه ای و کشوری را بر اساس داده ها و تجزیه و تحلیل های محلی ایجاد کنید.
  • بخشهای رشد را برای سرمایه گذاری مشخص کنید.
  • با استفاده از داده های پیش بینی و محرک ها و روندهای شکل دهنده بازار ، از رقبا پیشی بگیرید.
  • مشتریان را بر اساس آخرین یافته های تحقیقات بازار درک کنید.
  • عملکرد معیار در برابر رقبای اصلی.
  • از روابط بین مجموعه داده های کلیدی برای استراتژی عالی استفاده کنید.
  • مناسب برای پشتیبانی از ارائه های داخلی و خارجی با داده ها و تجزیه و تحلیل با کیفیت بالا و قابل اعتماد

این گزارش شامل ویژگی های بازار ، اندازه و رشد ، تقسیم بندی ، تقسیمات منطقه ای و کشوری ، فضای رقابتی ، سهم بازار ، روندها و استراتژی های این بازار است. این ردیابی رشد تاریخی و پیش بینی بازار توسط جغرافیا است. این بازار را در چارچوب بازار گسترده قرص ها قرار می دهد و آن را با بازارهای دیگر مقایسه می کند.

  • بخش مشخصات بازار در این گزارش ، بازار را تعریف و توضیح می دهد.
  • بخش اندازه بازار ، اندازه بازار (دلار b) را شامل می شود که هم رشد تاریخی بازار ، تأثیر ویروس COVID-19 و هم رشد آن را پیش بینی می کند.
  • تقسیم بندی بازار ، بازار را به زیر بازار تبدیل می کند.
  • در بخش تجزیه منطقه ای و کشوری تجزیه و تحلیل بازار هر جغرافیا و اندازه بازار بر اساس جغرافیا ارائه می شود و رشد تاریخی و پیش بینی آنها را مقایسه می کند. این مسیر رشد COVID-19 را برای همه مناطق ، کشورهای اصلی توسعه یافته و بازارهای بزرگ در حال ظهور پوشش می دهد.
  • چشم انداز رقابتی توصیف ماهیت رقابتی بازار ، سهم بازار و توصیف شرکت های پیشرو را ارائه می دهد. معاملات اصلی مالی که در سالهای اخیر بازار را شکل داده اند مشخص می شوند.
  • بخش روندها و استراتژی ها ، شکل بازار را هنگام خروج از بحران تحلیل می کند و نشان می دهد که چگونه شرکت ها می توانند با بهبود بازار رشد کنند.
  • بخش بازار قرص های این گزارش زمینه را ارائه می دهد. این بازار تبلت ها را از نظر اندازه و رشد ، تاریخی و پیش بینی با سایر بخش های بازار تبلت مقایسه می کند. این نسبت تولید ناخالص داخلی ، هزینه سرانه ، مقایسه شاخص قرص را تجزیه و تحلیل می کند.

بازار تبلت ها شامل فروش تبلت ها توسط نهادها (سازمان ها ، بازرگانان و مشارکت های خاص) است که تبلت هایی را ارائه می دهند که رایانه های قابل حمل هستند و از صفحه های لمسی به عنوان ورودی اصلی استفاده می کنند. اکثر تبلت ها کمی کوچکتر و وزن آنها کمتر از یک لپ تاپ متوسط ​​است. به طور کلی ، اندازه صفحه نمایش تبلت کوچکتر از کامپیوتر لپ تاپ و بزرگتر از گوشی هوشمند است. فقط کالاها و خدماتی که بین اشخاص تجاری معامله می شوند یا به مصرف کنندگان نهایی فروخته می شوند شامل می شوند.

آسیا و اقیانوسیه بزرگترین منطقه در بازار تبلت در سال 2019 بود. آمریکای شمالی انتظار می رود سریعترین منطقه در دوره پیش بینی باشد.

شرکت های بزرگی که در بازار تبلت ها فعالیت می کنند ، تمرکز خود را بر توسعه راه حل های نوآورانه فناوری برای تبلت ها گذاشته اند. به عنوان مثال ، در ژوئن 2020، اپل a ایالات متحده آمریکا این شرکت مبتنی بر فناوری Apple iPad Pro 11 2020 را راه اندازی کرده است. iPad Pro مجهز به یک پردازنده هشت هسته ای Apple A12Z Bionic است که بر اساس iPadOS ساخته شده و از یک باتری Li-Po قابل جدا شدن (28.65 Wh) استفاده می کند. سنسورهای این تبلت شامل یک سنسور مجاورت ، فشار سنج ، شتاب سنج ، ژیروسکوپ و سنسور برای نور محیط ، صفحه نمایش شبکیه چشم مایع است. بنابراین ، ساخت تبلت های پیشرفته از نظر فنی به شرکت ها کمک می کند تا بازار رقابتی را حفظ کنند.

بازار تبلت های ارائه شده در این گزارش براساس نوع محصول به قابل جدا شدن تقسیم می شود. سنگ لوح؛ ترکیبی؛ ناهموار همچنین با استفاده از برنامه به شخصی تقسیم می شود. کسب و کار.

افزایش تقاضا برای قرص در بخشهای مختلف مانند بهداشت ، آموزش ، سرگرمی و سایر صنایع عامل اصلی رشد بازار قرص است. به عنوان مثال ، صنعت مهمان نوازی تبلت های داخل اتاق را برای ارائه خدمات خود در نوک انگشتان میهمانان خود معرفی کرده است. به همین ترتیب ، تبلت ها به صنعت حمل و نقل کمک می کنند تا گردش کارها را یکسان سازی کند ، ارتباطات مناسب را به موقع تسهیل کرده و اطلاعات مهم را فراهم می کند. استفاده روزافزون از تبلت در صنایع باعث فروش می شود. در سال 2020 ، فروش iPad iPad 20٪ افزایش یافت و بیش از 14 میلیون دستگاه تحویل گرفت و سامسونگ در جایگاه دوم ایستاد و 7 میلیون دستگاه تحویل داد و 39٪ رشد کرد. انتظار می رود افزایش تقاضا برای قرص در بخشهای مختلف به بازار قرص دامن بزند.

عناوین اصلی تحت پوشش:

1. خلاصه اجرایی

2. مشخصات بازار قرص ها

3. تبلت ها و اندازه بازار و رشد آنها
3.1 بازار تاریخی Tablets Global ، 2015 – 2019 ، میلیارد دلار
3.1.1 رانندگان بازار
3.1.2. محدودیت های موجود در بازار
3.2 بازار پیش بینی جهانی تبلت ها ، 2019 – 2023F ، 2025F ، 2030F ، میلیارد دلار
3.2.1 رانندگان بازار
3.2.2. محدودیت های موجود در بازار

4. تقسیم بازار قرص ها
4.1 بازار جهانی قرص ها ، تقسیم بندی بر اساس نوع محصول ، تاریخی و پیش بینی ، 2015-2019 ، 2023F ، 2025F ، 2030F ، میلیارد دلار
4.2 بازار جهانی قرص ها ، تقسیم بندی بر اساس برنامه ، تاریخ و پیش بینی ، 2015-2019 ، 2023F ، 2025F ، 2030F ، میلیارد دلار

5. تجزیه و تحلیل منطقه ای و کشوری بازار قرص ها
5.1 بازار جهانی قرص ها ، تقسیم شده بر اساس منطقه ، تاریخی و پیش بینی ، 2015-2019 ، 2023F ، 2025F ، 2030F ، میلیارد دلار
5.2 بازار جهانی قرص ها ، تقسیم بندی شده بر اساس کشور ، تاریخی و پیش بینی ، 2015-2019 ، 2023F ، 2025F ، 2030F ، میلیارد دلار

6. بازار قرص های آسیا و اقیانوسیه

7. بازار قرص چین

8. بازار قرص هند

9. بازار تبلت های ژاپن

10. بازار قرص استرالیا

11. بازار قرص اندونزی

12. بازار قرص کره جنوبی

13. بازار قرص های اروپای غربی

14. بازار قرص انگلستان

15. بازار قرص آلمان

16. بازار قرص فرانسه

17. بازار قرص های اروپای شرقی

18. بازار قرص روسیه

19. بازار قرص های آمریکای شمالی

20 ایالات متحده آمریکا قرص بازار

21. بازار قرص های آمریکای جنوبی

22. بازار قرص برزیل

23. بازار قرصهای خاورمیانه

24. بازار قرص آفریقا

25. نمایه های رقابتی و چشم انداز رقابتی بازار قرص ها
25.1 Tablets منظره رقابتی بازار
25.2 مشخصات شرکت قرص بازار
25.2.1. شرکت اپل.
25.2.1.1. بررسی اجمالی
25.2.1.2. محصولات و خدمات
25.2.1.3. استراتژی
25.2.1.4. عملکرد مالی
25.2.2. شرکت ایسوس تک
25.2.2.1. بررسی اجمالی
25.2.2.2. محصولات و خدمات
25.2.2.3. استراتژی
25.2.2.4. عملکرد مالی
25.2.3. شرکت الکترونیک سامسونگ
25.2.3.1. بررسی اجمالی
25.2.3.2. محصولات و خدمات
25.2.3.3. استراتژی
25.2.3.4. عملکرد مالی
25.2.4. Lenovo Group Ltd.
25.2.4.1. بررسی اجمالی
25.2.4.2. محصولات و خدمات
25.2.4.3. استراتژی
25.2.4.4. عملکرد مالی
25.2.5. شرکت ایسر
25.2.5.1. بررسی اجمالی
25.2.5.2. محصولات و خدمات
25.2.5.3. استراتژی
25.2.5.4. عملکرد مالی

26. ادغام و ادغام کلیدی در بازار قرص ها

27. روند و استراتژی های بازار قرص ها

28. آینده چشم انداز بازار و تجزیه و تحلیل بالقوه

29. ضمیمه

برای اطلاعات بیشتر در مورد این گزارش به https://www.researchandmarkets.com/r/7196wd مراجعه کنید

Research and Markets همچنین خدمات تحقیق سفارشی را با ارائه تحقیق متمرکز ، جامع و متناسب ارائه می دهد.


تماس با رسانه:

تحقیقات و بازارها
لورا وود، مدیر ارشد
[email protected]

برای ساعات اداری E.S.T با شماره 1-917-300-0470 + تماس بگیرید
برای U.S./CAN می توانید با شماره تلفن رایگان + 1-800-526-8630 تماس بگیرید
برای ساعات اداری GMT ​​با +353-1-416-8900 + تماس بگیرید

نمابر ایالات متحده: 646-607-1904
نمابر (خارج از ایالات متحده): +353-1-481-1716

SOURCE تحقیق و بازارها

لینک های مربوطه

http://www.researchandmarkets.com

منتشر شده در جدید ترین اخبار

دیدگاه‌ها غیرفعال هستند.