رفتن به نوشته‌ها

Help On Demand از طریق اینترنت و بصورت آنلاین پشتیبانی می کند تا بتواند مصرف کنندگان را با متخصصان متصل کند

GREENWOOD VILLAGE ، کولو.، 4 مه سال 2020 / PRNewswire / – با توجه به اینکه بسیاری از کشورها با سفارشات و مشاغل ماندن در خانه روبرو هستند که درها را در مکانهای آجر و خمپاره خود می بندند ، دسترسی به تخصص برای مصرف کنندگان دشوارتر می شود. ولی کلرادومبتنی بر Help On Demand راه حلی دارد. سرعت صاعقه و فناوری ایمن شرکت با موفقیت ارتباط برقرار می کند که مصرف کنندگان به دنبال اطلاعات به متخصصان واجد شرایط در مورد این موضوع فقط در چند ثانیه و بدون هزینه برای متخصصان شرکت کننده می باشند.

روند کار به این صورت انجام می شود:

  • یک سازمان با Help on Demand همکاری می کند تا مخاطبان خود را به کمک های متخصص کمک کند.
  • شخص به دنبال پشتیبانی از وب سایت سازمان بازدید می کند و از طریق وب سایت سازمان به سیستم Help On Demand (دسترسی به تقاضا) دسترسی پیدا می کند.
  • این فناوری فرد را با اولین متخصص موجود در منطقه در زمان واقعی و به زبانی که صحبت می کند متصل می کند.
  • متخصص برای ارائه کمکهای شخصی با فرد می پذیرد و در ارتباط است.
  • این فناوری فعالیت های زمان واقعی را ردیابی و گزارش می دهد تا معیارهای معنی داری را به سازمان شریک بازگرداند.
  • مصرف کنندگان از پاسخ های سریع و با کیفیتی که دریافت می کنند ، بهره مند می شوند ، متخصصان از رهبری فکر نشان می دهند و سازمان ها از مشتریان راضی بهره می گیرند – تضمین رضایت کامل.

نماینده شرکت Connect for Health کلرادو گفت: “همکاری ما با Help On Demand تضمین می کند که مصرف کنندگان در سراسر کشور ما می توانند با متخصصان در جامعه خود ارتباط برقرار کنند تا کمک مورد نیاز خود را بدست آورند.” “ما از فداکاری آنها برای کمک به ما در خدمت بیش از 140،000 کلرادانی که دست خود را برای پشتیبانی با استفاده از این بستر به روز به خدمت گرفته اند ، قدردانی می کنیم.”

Help On Demand بر اساس چندین دهه تخصص ترکیبی در صنعت مراقبت های بهداشتی تأسیس شده است ، و مفهوم و فناوری قدرت آن با موفقیت در شرکت های صنایع خدمات حرفه ای با خدمات مشتری ، توزیع و یا پیمانکاران مستقل در سراسر کشور و در سراسر جهان اعمال شده است. برنامه باعث رضایت مشتری می شود و در صنایع مختلف قابل استفاده است.

رئیس جمهور Help On Demand گفت: “ما در جهانی با سرعت قدم زندگی می کنیم که انتظارات مصرف کننده بالاتر از همیشه است.” جان کورات. وی گفت: “و اکنون ، به عنوان همه ما با شرایط جدید و غیر منتظره ای روبرو هستیم ، برآورده کردن آن انتظارات چالش برانگیزتر از همیشه است. در این شرایط دشوار ، پلتفرم ما یک مادام العمر ارائه می دهد ، به مشاغل کمک می کند تا خدمات سطح بعدی را ارائه دهند و به مصرف کنندگان این امکان را بدهند تا به تخصص مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنند. آسایش خانه. “

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد راهنمای تقاضا ، لطفاً به آدرس https://www.helpondemand.com مراجعه کنید.

درباره راهنما در مورد تقاضا
Help On Demand از فناوری رعد و برق و ایمن BigWave Systems که به صورت شبانه روزی کار می کند برای برقراری ارتباط مصرف کنندگان با متخصصان و ارائه کمک های مورد نیاز آنها تنها در چند ثانیه انجام می شود. ما به صنایع متنوعی ارائه می دهیم که محصولات و خدمات متنوعی را ارائه می دهند و با تجربیات ، سرعت ، تطبیق پذیری ، اعتماد ، دسترسی ، در دسترس بودن ، قابلیت اطمینان و نتایج ما تفکیک می شوند. برای اطلاعات بیشتر در مورد این “راهنما در مورد اختلاف تقاضا” ، لطفاً به آدرس https://www.helpondemand.com مراجعه کنید.

چریل ایرنا
کمک به تقاضا
(888) 245-1922 ، تمدید. 402
[email protected]

SOURCE به تقاضا کمک کنید

لینک های مربوطه

http://www.helpondemand.com

منتشر شده در جدید ترین اخبار

دیدگاه‌ها غیرفعال هستند.