رفتن به نوشته‌ها

صنعت متره هوشمند در سراسر جهان تا سال 2026

DUBLIN، 8 ژانویه 2021 / PRNewswire / – “بازار جهانی کنتورهای هوشمند بر اساس محصول (کنتورهای برقی هوشمند ، کنتورهای هوشمند آب و کنتورهای هوشمند گاز) ، توسط کاربر نهایی (مسکونی ، تجاری و صنعتی) ، بر اساس منطقه ، تجزیه و تحلیل و پیش بینی صنعت ، 2020 – 2026 “گزارش به ResearchAndMarkets.com ارائه.

انتظار می رود که اندازه بازار جهانی کنتور هوشمند برسد 38 میلیارد دلار تا سال 2026 ، با رشد بازار 11.1 C CAGR در دوره پیش بینی افزایش می یابد.

کنتورهای هوشمند به دستگاه های الکترونیکی گفته می شود که دقیقاً میزان مصرف برق ، گاز و آب را ردیابی می کنند. اطلاعات کاربردی توسط این کنتورهای هوشمند از طریق ارتباطات خط برق ، تابش الکترومغناطیسی با فرکانس رادیویی (RF) و ارتباطات سلولی ارسال می شود و به این شرکت کمک می کند تا با موفقیت استفاده از انرژی را مدیریت کند. بسیاری از مزایا توسط کنتورهای هوشمند از جمله کاهش هزینه خواندن متر ، جلوگیری از قطع اتصال ، کاهش خطاهای صورتحساب و هزینه اتصال مجدد به مصرف کنندگان و شرکت ها ارائه می شود.

از سیستم های اندازه گیری هوشمند برق برای کاهش تقاضای اوج برق استفاده می شود و به کاربران نهایی اجازه می دهد تا مصرف برق را هموار پیگیری کرده و بر این اساس کاهش دهند. تأمین کنندگان انرژی از این دستگاه ها برای دستیابی به حداکثر مزایا استفاده می کنند و مزایای آنها را در کاهش زمان واکنش برای حل ناکارآمدی سخت افزار و قطعی برق و ارائه خدمات پیشرفته به مشتری به دلیل راحتی خواندن از راه دور ، به حداکثر می رساند. به همین دلیل که تولید انرژی با استفاده از روش های تجدیدپذیر با زمان متفاوت است ، بالاخره تولید کم انرژی منجر به بهره وری ناپایدار انرژی می شود.

با این وجود ، استفاده از دستگاه اندازه گیری با مدیریت مصرف انرژی بسیاری از دستگاه های الکترونیکی به بازپرداخت این ضرر کمک می کند زیرا قادر به کنترل تأمین نامنظم است. بسیاری از سیاست های کنتور هوشمند در مناطق مختلف مانند ابتکارات مفید دولت در کشورهایی که شامل ایالات متحده و انگلیس هستند ، به استقرار این دستگاه ها کمک می کند ، که پیش بینی می شود نقش مهمی در رشد صنعت داشته باشد.

توسط محصول

بر اساس محصول ، بازار به مترهای برقی هوشمند ، آب سنج های هوشمند و کنتورهای هوشمند گاز تقسیم می شود. در سال 2019 ، بازار از نظر درآمد تحت بخش کنتور برق قرار داشت و انتظار می رود روند مشابهی را در دوره پیش بینی نیز ادامه دهد. معرفی سیاست های نظارتی مفید برای جایگزینی کنتورهای سنتی با سیستم های اندازه گیری هوشمند برای ردیابی و کنترل موفقیت آمیز مصرف انرژی ، از چشم انداز صنعت سود می برد. علاوه بر این ، افزایش سرمایه گذاری توسط بازیکنان خصوصی و دولتی برای نصب شبکه هوشمند ، تأثیر مثبتی بر سناریوی تجارت خواهد داشت.

توسط کاربر نهایی

بر اساس کاربر نهایی ، بازار به دو بخش مسکونی ، تجاری و صنعتی تقسیم شده است. بخش مسکونی در سال 2019 حداکثر درآمد کسب کرده است. پیشرفت صنعتی همراه با رشد اقتصادی و افزایش شهرنشینی باعث رشد بازار خواهد شد. پیشرفت قابل توجه در سطح زندگی از نظر افزایش درآمد سرانه ، تمرکز مصرف کننده را به سمت پذیرش فناوری های پیشرفته سوق داده است. علاوه بر این ، هنجارهای سختگیرانه دولت برای گسترش زیرساخت های شبکه موجود و کاهش سرقت برق ، تقاضای تقاضا را پشتیبانی می کند.

توسط منطقه

بر اساس مناطق ، بازار به دو بخش تقسیم می شود آمریکای شمالی، اروپا، آسیا و اقیانوسیه، و آمریکای لاتین، خاورمیانه & آفریقا. آسیا و اقیانوسیه بزرگترین بازار کنتورهای هوشمند در جهان است ، عمدتا به همین دلیل چین، و پیش بینی می شود روند در طول دوره پیش بینی نیز ادامه یابد. بازار منطقه ای با افزایش اهمیت به کاهش انتشار کربن از عملیات آب و برق و ترکیب موفقیت آمیز DER مانند باد و انرژی خورشیدی برای بهبود بخش های بخش انرژی افزایش می یابد.

استراتژی های اصلی شرکت کنندگان در بازار ، راه اندازی محصولات و مشارکت ها هستند. بر اساس تجزیه و تحلیل ارائه شده در ماتریس کاردینال ؛ زیمنس AG ، اشنایدر الکتریک SE و هانیول اینترنشنال ، پیشگامان بازار متر هوشمند هستند. شرکت هایی مانند Itron، Inc.، Landis + Gyr Group AG، Badger Meter، Inc.، Xylem، Inc.، General Electric (GE) Co. و Neptune Technology Group، Inc. برخی از نوآوران اصلی در بازار هستند.

گزارش تحقیقات بازار تجزیه و تحلیل سهامداران اصلی بازار را پوشش می دهد. شرکتهای اصلی نمایه شده در این گزارش شامل اشنایدر الکتریک SE ، زیمنس AG ، جنرال الکتریک (GE) شرکت ، هانیول بین المللی ، شرکت ، Xylem ، شرکت (Sensus) ، Badger Meter ، Inc ، Landis + Gyr Group AG ، Itron ، شرکت ، گروه فناوری نپتون ، شرکت (Roper Technologies ، شرکت) و Holley Technology Ltd.

پیشنهادات بی نظیر

  • پوشش گسترده
  • بالاترین تعداد جدول و ارقام بازار
  • مدل مبتنی بر اشتراک در دسترس است
  • تضمینی بهترین قیمت
  • پشتیبانی مطمئن از تحقیقات پس از فروش با 10٪ رایگان سفارشی سازی

عناوین اصلی تحت پوشش:

فصل 1. محدوده بازار و روش
1.1 تعریف بازار
1.2 اهداف
1.3 حوزه بازار
1.4 تقسیم بندی
1.4.1 بازار جهانی متر هوشمند ، توسط محصول
1.4.2 بازار جهانی متر هوشمند ، توسط کاربر نهایی
1.4.3 بازار جهانی متر هوشمند ، توسط جغرافیا
1.5 روش تحقیق

فصل 2. بررسی اجمالی بازار
2.1 مقدمه
2.1.1 بررسی اجمالی
2.1.2 خلاصه اجرایی
2.1.3 ترکیب بازار و سناریو
2.2 عوامل کلیدی موثر بر بازار
2.2.1 رانندگان بازار
2.2.2 محدودیت های بازار

فصل 3. تجزیه و تحلیل رقابت – جهانی
3.1 ماتریس کاردینال
3.2 صنعت اخیر تحولات استراتژیک گسترده
3.2.1 مشارکت ها ، همکاری ها و توافقات
3.2.2 راه اندازی محصولات و گسترش محصولات
3.2.3 گسترش جغرافیایی
3.2.4 تملک و ادغام
3.3 استراتژی برتر برنده شدن
3.3.1 استراتژی های اصلی پیشرو: توزیع درصد (2016-2020)
3.3.2 حرکت استراتژیک اصلی: (مشارکت ها ، همکاری ها و توافقات: 2016 ، فوریه – 2020 ، اکتبر) بازیکنان برجسته

فصل 4. بازار جهانی متر سنجی توسط محصول
4.1 بازار جهانی متر سنج هوشمند بر اساس منطقه
4.2 بازار جهانی متر سنج هوشمند بر اساس منطقه
4.3 جهانی متر سنج هوشمند متر هوشمند گاز بر اساس منطقه

فصل 5. بازار جهانی اندازه گیری هوشمند با استفاده نهایی
5.1 بازار جهانی متر سنجی هوشمند براساس منطقه
5.2 بازار جهانی متر هوشمند تجاری بر اساس منطقه
5.3 بازار جهانی متر هوشمند صنعتی بر اساس منطقه

فصل 6. بازار جهانی متر سنجی براساس منطقه
6.1 بازار متر هوشمند آمریکای شمالی
6.2 بازار متره هوشمند اروپا
6.3 بازار متر هوشمند آسیا و اقیانوسیه
6.4 بازار متر هوشمند LAMEA

فصل 7. مشخصات شرکت
7.1 اشنایدر الکتریک SE
7.1.1 بررسی اجمالی شرکت
7.1.2 تجزیه و تحلیل مالی
7.1.3 تجزیه و تحلیل مقطعی و منطقه ای
7.1.4 هزینه تحقیق و توسعه
7.1.5 استراتژی ها و تحولات اخیر
7.1.5.1 مشارکت ها ، همکاری ها و توافقات
7.1.5.2 تملک و ادغام
7.1.5.3 راه اندازی محصولات و گسترش محصولات
7.1.6 تجزیه و تحلیل SWOT
7.2 زیمنس AG
7.2.1 بررسی اجمالی شرکت
7.2.2 تجزیه و تحلیل مالی
7.2.3 تجزیه و تحلیل مقطعی و منطقه ای
7.2.4 هزینه تحقیق و توسعه
7.2.5 استراتژی ها و تحولات اخیر
7.2.5.1 مشارکت ها ، همکاری ها و توافقات
7.2.5.2 راه اندازی محصولات و گسترش محصولات
7.2.6 تجزیه و تحلیل SWOT
7.3 شرکت جنرال الکتریک (GE)
7.3.1 بررسی اجمالی شرکت
7.3.2 تجزیه و تحلیل مالی
7.3.3 تجزیه و تحلیل مقطعی و منطقه ای
7.3.4 هزینه تحقیق و توسعه
7.3.5 استراتژی ها و پیشرفت های اخیر
7.3.5.1 مشارکت ها ، همکاری ها و توافقات
7.3.6 تجزیه و تحلیل SWOT
7.4 Honeywell International، Inc.
7.4.1 بررسی اجمالی شرکت
7.4.2 تجزیه و تحلیل مالی
7.4.3 تجزیه و تحلیل منطقه ای و مقطعی
7.4.4 هزینه تحقیق و توسعه
7.4.5 استراتژی ها و پیشرفت های اخیر
7.4.5.1 مشارکت ها ، همکاری ها و توافقات
7.4.6 تجزیه و تحلیل SWOT
7.5 Xylem، Inc (سرشماری)
7.5.1 بررسی اجمالی شرکت
7.5.2 تجزیه و تحلیل مالی
7.5.3 تجزیه و تحلیل مقطعی و منطقه ای
7.5.4 هزینه تحقیق و توسعه
7.5.5 استراتژی ها و تحولات اخیر
7.5.5.1 مشارکت ها ، همکاری ها و توافقات
7.5.5.2 گسترش های جغرافیایی
7.6 Badger Meter، Inc.
7.6.1 بررسی اجمالی شرکت
7.6.2 تجزیه و تحلیل مالی
7.6.3 تجزیه و تحلیل منطقه ای
7.6.4 هزینه تحقیق و توسعه
7.6.5 استراتژی ها و پیشرفت های اخیر
7.6.5.1 تملک و ادغام
7.6.5.2 راه اندازی و گسترش محصول
7.7 Landis + Gyr Group AG
7.7.1 بررسی اجمالی شرکت
7.7.2 تجزیه و تحلیل مالی
7.7.3 تجزیه و تحلیل منطقه ای
7.7.4 هزینه تحقیق و توسعه
7.7.5 استراتژی ها و تحولات اخیر
7.7.5.1 مشارکت ها ، همکاری ها و توافقات
7.7.5.2 راه اندازی محصولات و گسترش محصولات
7.8 Itron، Inc.
7.8.1 بررسی اجمالی شرکت
7.8.2 تجزیه و تحلیل مالی
7.8.3 تجزیه و تحلیل مقطعی و منطقه ای
7.8.4 هزینه تحقیق و توسعه
7.8.5 استراتژی ها و تحولات اخیر
7.8.5.1 مشارکت ها ، همکاری ها و توافقات
7.8.5.2 تملک و ادغام
7.8.5.3 راه اندازی محصولات و گسترش محصولات
7.9 گروه فناوری نپتون ، شرکت (Roper Technologies، Inc.)
7.9.1 بررسی اجمالی شرکت
7.9.2 استراتژی ها و تحولات اخیر
7.9.2.1 مشارکت ها ، همکاری ها و توافقات
7.10 شرکت هالی فناوری
7.10.1 بررسی اجمالی شرکت

برای اطلاعات بیشتر در مورد این گزارش به https://www.researchandmarkets.com/r/k8ztd6 مراجعه کنید

Research and Markets همچنین خدمات تحقیق سفارشی را با ارائه تحقیق متمرکز ، جامع و متناسب ارائه می دهد.


تماس با رسانه:

تحقیقات و بازارها
لورا وود، مدیر ارشد
[email protected]

برای ساعات اداری E.S.T با شماره 1-917-300-0470 + تماس بگیرید
برای U.S./CAN می توانید با شماره تلفن رایگان + 1-800-526-8630 تماس بگیرید
برای ساعات اداری GMT ​​با +353-1-416-8900 + تماس بگیرید

نمابر ایالات متحده: 646-607-1904
نمابر (خارج از ایالات متحده): +353-1-481-1716

SOURCE تحقیق و بازارها

لینک های مربوطه

http://www.researchandmarkets.com

منتشر شده در جدید ترین اخبار

دیدگاه‌ها غیرفعال هستند.