رفتن به نوشته‌ها

صنعت نمایش تاشو در سراسر جهان تا سال 2025

DUBLIN، 8 ژانویه 2021 / PRNewswire / – گزارش “بازار نمایش تاشو – پیش بینی های سال های 2020 تا 2025” به ResearchAndMarkets.com ارائه.

بازار نمایشگر تاشو ارزش گذاری شد 104/158 میلیون دلار آمریکا در سال 2019 و انتظار می رود در دوره پیش بینی شده با CAGR 83.93٪ رشد کند تا به اندازه کل بازار برسد 4،033،094 میلیون دلار آمریکا در سال 2025. به نظر می رسد مدرنیزاسیون روندی پایان ناپذیر است زیرا جوامع قرن هاست که آن را تجربه می کنند و هنوز هم این روند را در سراسر جهان ادامه می دهند. در حالی که می توان فرهنگ و سبک زندگی را از غرب به شرق و فرهنگ آن را آمیخت ، و بالعکس می توان مدرنیزاسیون نامید ، اما پیشرفت در فن آوری ها باعث مدرن تر شدن جوامع می شود. همانطور که فناوری ها با سرعت زیادی منسوخ می شوند و نسل های جدید راه حل ها همچنان نسخه های قدیمی را از بازار پاک می کنند ، هزینه های مردم برای همگام شدن با سرعت مداوم نوآوری ها در حال افزایش است. پذیرش راه حل هایی که پیشرفته تر یا نوآورانه تر هستند ، در بین مردم در حال افزایش است و این امر هم به انتخاب افراد و هم به استراتژی های ارائه دهندگان راه حل نسبت داده می شود.

به عنوان مثال ، بسیاری از ارائه دهندگان راه حل ، به عنوان بخشی از اقدام خود برای ارتقا sales فروش راه حل های نسل جدید ، ارائه نسخه به روز از محصولات قبلی خود را متوقف می کنند. از آنجا که امروزه نمایشگرها موقعیت نسبتاً محکمی در بین مردم دارند ، با توجه به سرعت در حال افزایش دیجیتالی شدن در هر صنعت عمودی ، تولیدکنندگان نمایشگر همچنان سرمایه گذاری های کلانی را به سمت طراحی هایی انجام می دهند که مطابق با سبک زندگی در حال تکامل مردم است. از نمایشگرهای پایه Cathode Ray Tube (CRT) ، که در اواخر دهه 1800 ظاهر شد ، تا اختراع نمایشگرهای کریستال مایع ، فناوری پلاسما و نمایشگرهای LED ، فن آوری های نمایش همچنان شاهد انتقال بسیار چشمگیری از یک نسل به نسل پیشرفته بعدی هستند.

دیود ساطع کننده نور آلی (OLED) و دیود ساطع کننده نور آلی ماتریکس در حال حاضر با پیشرفت مداوم در عملکرد و کارایی و کاهش مداوم قیمت ها ، که با سرمایه گذاری های عظیم تحقیق و توسعه به وجود آمده است ، به تقویت حضور خود در این منظره ادامه می دهند. بسیاری از راه حل ها در سراسر صنایع شاهد تلفیق فناوری های پیشرفته نمایشگر هستند که از رشد بازار آنها پشتیبانی می کند. تلفن های هوشمند یکی از بزرگترین بخشهای کاربر نهایی برای نمایشگرهای پیشرفته است. به عنوان مثال ، ورود اولین موج تلفن های هوشمند تاشو در سال گذشته آغازگر مورد نیاز نمایشگرهای تاشو AMOLED بود زیرا محموله های آنها در سال 2020 بیش از پنج برابر در مقایسه با سال گذشته افزایش یافت.

نمایشگرهای تاشو باعث ایجاد نوآوری در فاکتورهای شکل تلفن های هوشمند می شوند ، بنابراین ترکیب اندازه صفحه نمایش بزرگ در دستگاه های کوچک را تسهیل می کند. با توسعه برخی از تلفن های هوشمند تاشو توسط تولیدکنندگانی مانند سامسونگ و لنوو در میان برخی دیگر در سال گذشته ، نمایشگرهای تاشو نه تنها آماده ایجاد برخی از اختلالات قابل توجه در بخش دستگاه های تلفن همراه در دهه آینده هستند ، بلکه رشد صنعت نمایشگر را نیز کاتالیز می کنند. یک کل شرکت هایی مانند Samsung Display و LG ، دو بزرگترین تولید کننده نمایشگر در جهان ، همراه با شرکت های دیگر مانند BOE Technology Group Co.، Ltd. (BOE) و Visionox در میان سایر شرکت ها ، هم اکنون سرمایه گذاری های کلانی را در انواع مختلف نمایشگرهای تاشو انجام می دهند.

هر یک از این مبتکران با تمایز بالا در نمایشگرهای خود ، از نظر ضخامت و شعاع خمش ، در تلاشند تا راه حل منحصر به فردی را به مشتریان خود ارائه دهند. به عنوان مثال ، در حالی که برخی از شرکت ها دستگاه های تاشو تاشو را با استفاده از تمام نمایشگرهای قدیمی ارائه می دهند ، برخی دیگر با استفاده از صفحه نمایش خارج از نیمه یا نمایشگر اضافی در دستگاه های تاشو ارائه می دهند. نه تنها این ، شعاع خمشی نمایشگرها نیز بهبود یافته است زیرا نمایشگرهایی با شعاع خمشی کمتر از یا برابر 1.5 میلی متر و 1.1 میلی متر نیز در حال توسعه هستند ، که در نسل های قدیمی کمتر از 5 میلی متر شعاع خم شدن است.

در حالی که ضخامت نمایشگرهای نسل قدیمی کمتر یا برابر با 19 میلی متر بود ، اکنون به 15 میلی متر و 12 میلی متر رسیده است که چشمگیر است. اگرچه توانایی تولید AMOLED با ضخامت کم و شعاع خمش ، آنها را برای هدف تاشو مناسب می کند ، دستگاههای تاشو با استفاده از این نمایشگرها تا حدودی برای ورود به بازار نهایی آماده نیستند. طی دو سال گذشته بسیاری از حق ثبت اختراعات نمایشگرهای تاشو ثبت شده است ، اما هنوز برخی چالش ها در تولید انبوه آنها مانع تصویب گسترده آنها است. یکی از این چالش ها مربوط به ساختار نمایش است. بستر برای ایجاد نمایشگرهای تاشو باید از نوع پلی آمید باشد ، زیرا لایه های شیشه ای نمی توانند از قابلیت تاشو پشتیبانی کنند.

برای استفاده در تلفن های هوشمند ، این نمایشگرها همچنین به یک صفحه لمسی تاشو و یک پنجره پوشش که به اندازه کافی قوی برای محافظت از صفحه نمایش است ، نیاز دارند. نه فقط این ، برای دستیابی به شعاع خم 1.5 میلی متر ، ضخامت ترکیبی نمایشگر و ماژول لمسی باید کمتر از 1 میلی متر باشد. از آنجا که بستر نمایشگر دارای لایه های فیلم شیمیایی و نوری در بالای خود است ، همراه با تعداد زیادی از نیمه هادی ها و ترانزیستورها ، دستیابی به ضخامت ترکیبی کمتر از 1 میلی متر دشوار است. حتی اگر شرکت ها در رسیدن به این هدف موفق شوند ، تمایل مصرف کنندگان به سمت نمایشگرهای ضخیم تر همچنان یک چالش است. این یکی از مهمترین دلایل محبوبیت بیشتر تلفنهای هوشمند تاشو و تبلت است ، زیرا صفحه نمایش آنها ضخیم تر است (در مقایسه با تلفنهای هوشمند و تبلت های تاشو) و ساخت آنها سخت تر است.

از طرف دیگر ، پانل های لمسی تاشو نیز به منظور جمع شدن به مواد پیشرفته ای نیاز دارند. در حالی که پلیمر بی رنگ و پوشش سخت انعطاف پذیر می تواند قابلیت اطمینان را به طور قابل توجهی افزایش دهد ، همچنین به دستیابی به سختی مداد بیش از 9H کمک می کند. با استفاده از شکل TFT تخصصی می توان قابلیت اطمینان را افزایش داد و با استفاده از بالشتک از طریق سوراخ و چند بافر قابلیت انعطاف پذیری را افزایش داد. حتی اگر شرکت ها موفق به عبور از این مانع شوند ، دستیابی به نرخ بازده بالا نیز چالش بزرگ دیگری است که در انتظار آنها است. در حالی که میزان بازده فعلی نمایشگرهای OLED برای تلفن های هوشمند در محدوده 60٪ و 70٪ است ، نرخ بازده نمایشگرهای تاشو به دلیل فرآیند پیچیده ای که برای ساخت آنها در نظر گرفته شده ، کمتر از 30٪ است.

اگرچه روش مشخصی برای تعیین قابلیت اطمینان وجود ندارد ، شرکت ها به دنبال دستیابی به 200000 برابر تاشو / باز شدن هستند ، که به عنوان معیار ارزیابی می کنند. چالش دیگر شرکت هایی که می خواهند از توان بازار استفاده کنند محدودیت های زنجیره تامین مرتبط با نمایشگرهای تاشو است. برخلاف نمایشگرهای LCD یا OLED ، که می تواند به صورت انبوه تولید شود و هم به تولیدکنندگان سطح بالای محلول و هم به تولیدکنندگان سطح دوم راه حل فروخته شود ، در حال حاضر نمایشگرهای تاشو هیچ مشتری سطح دوم ندارند. این امر باعث می شود تعداد شرکت هایی که وارد این بازار می شوند محدود شده و بنابراین رشد بازار را تا حدی محدود می کند. با این حال ، از آنجا که نمایشگرهای تاشو سهم نسبتاً کمی از بازار جهانی انعطاف پذیر OLED را تشکیل می دهند ، یک اتاق بزرگ با فرصت های رشد بسیار زیاد برای فعالان بازار در کوتاه مدت و میان مدت وجود دارد.

بینش رقابتی

بازیگران برجسته اصلی بازار در بازار نمایش تاشو شامل SAMSUNG ، Visionox Company ، Royole Corporation و BOE Technology Group Co. ، Ltd. و غیره هستند. این شرکت ها به دلیل داشتن نام تجاری خوب و ارائه محصولات سهم قابل توجهی در بازار دارند. بازیگران اصلی بازار سیستم مدیریت سبد سهام همراه با موقعیت رقابتی و استراتژی هایشان تحت پوشش قرار گرفته اند. در این گزارش همچنین به معاملات و سرمایه گذاری های اخیر بازیگران مختلف بازار طی دو سال اخیر اشاره شده است.

عناوین اصلی تحت پوشش:

1. معرفی
1.1 تعریف بازار
1.2 تقسیم بندی بازار

2. روش تحقیق
2.1 داده های تحقیق
2.2. فرضیات

3. خلاصه اجرایی
3.1 نکات برجسته تحقیق

4. دینامیک بازار
4.1 رانندگان بازار
4.2 محدودیت های بازار
4.3 فرصت های بازار
4.4 باربران تجزیه و تحلیل پنج نیرو
4.4.1. قدرت چانه زنی تامین کنندگان
4.4.2. قدرت چانه زنی خریداران
4.4.3. تهدید تازه واردها
4.4.4. تهدید جایگزین ها
4.4.5. رقابت رقابتی در صنعت
4.5 تجزیه و تحلیل زنجیره ارزش صنعت
4.6 جذابیت بازار

5. تجزیه و تحلیل بازار نمایش تاشو ، با شعاع خمش
5.1 مقدمه
5.2 بزرگتر یا مساوی 2 میلی متر
5.3 کمتر از 2 میلی متر

6. تجزیه و تحلیل بازار نمایش تاشو ، براساس برنامه
6.1 مقدمه
6.2 تلفن های هوشمند
6.3 قرص

7. تجزیه و تحلیل بازار نمایش تاشو ، توسط جغرافیا
7.1 مقدمه
7.2 آمریکای شمالی
7.3 آمریکای جنوبی
7.4 اروپا
7.5 خاورمیانه و آفریقا
7.6 آسیا و اقیانوسیه

8. محیط رقابتی و تجزیه و تحلیل
8.1 بازیکنان اصلی و تجزیه و تحلیل استراتژی
8.2 تجزیه و تحلیل سرمایه گذاری
8.3 ادغام ، ادغام ، توافق نامه ها و همکاری ها

9. نمایه های شرکت
9.1 سامسونگ
9.2 شرکت ویژنوکس
9.3 شرکت AU Optronics
9.4 شرکت گروه فناوری BOE ، آموزشی ویبولیتین
9.5 ال جی الکترونیک
9.6 شرکت رویول

برای اطلاعات بیشتر در مورد این گزارش به https://www.researchandmarkets.com/r/wwk0ji مراجعه کنید

Research and Markets همچنین خدمات تحقیق سفارشی را با ارائه تحقیق متمرکز ، جامع و متناسب ارائه می دهد.


تماس با رسانه:

تحقیقات و بازارها
لورا وود، مدیر ارشد
[email protected]

برای ساعات اداری E.S.T با شماره 1-917-300-0470 + تماس بگیرید
برای U.S./CAN می توانید با شماره تلفن رایگان + 1-800-526-8630 تماس بگیرید
برای ساعات اداری GMT ​​با +353-1-416-8900 + تماس بگیرید

نمابر ایالات متحده: 646-607-1904
نمابر (خارج از ایالات متحده): +353-1-481-1716

SOURCE تحقیق و بازارها

لینک های مربوطه

http://www.researchandmarkets.com

منتشر شده در جدید ترین اخبار

دیدگاه‌ها غیرفعال هستند.