رفتن به نوشته‌ها

فهرست جامع و تجزیه و تحلیل ارائه دهندگان خدمات ارتباطی جهانی MVNO

DUBLIN، 8 ژانویه 2021 / PRNewswire / – گزارش “شاخص جهانی شبکه مجازی تلفن همراه و تجزیه و تحلیل MVNO های انتخاب شده بر اساس کشور ، نوع و مدل تجاری” به ResearchAndMarkets.com ارائه.

این گزارش تجزیه و تحلیل بازیکنان بازار جهانی MVNO را براساس مناطق و کشورها شامل نوع MVNO ، شبکه میزبان ، خدمات و مدل تجاری ارائه می دهد. همچنین ارزیابی فناوری های پشتیبانی کننده MVNO ، انواع MVNO و مدل های تجاری را ارائه می دهد. این گزارش همچنین کلیدهای موفقیت را براساس نوع و استراتژی MVNO تحلیل می کند.

MVNO های موفق آنهایی هستند که عملکرد خود را به گونه ای تنظیم می کنند که مشتریان هیچ تفاوت قابل توجهی در عملکرد سرویس یا شبکه از یکدیگر تشخیص ندهند اما هنوز میل خاصی به مشتریان خود ارائه می دهد. انواع MVNO ارزیابی شده در این گزارش شامل MVNO های تخفیف دار ، MVNO های سبک زندگی / طاقچه ها ، MVNO های رسانه ای / سرگرمی ، MVNO های قومی ، MVNO های تجاری ، MVNO های تجاری و MVNO های داده ای است.

MVNO یک ارائه دهنده خدمات بی سیم است که خدمات تلفن همراه را بدون داشتن واقعی زیرساخت شبکه به مشتریان ارائه می دهد. یک MVNO با اپراتور شبکه تلفن همراه (صاحب زیرساخت) هماهنگی های تجاری انجام می دهد و به خدمات شبکه دسترسی پیدا می کند ، که MVNO سپس از آنها برای ارائه خدمات به کاربران نهایی استفاده می کند.

یک MVNO کامل مسئولیت زیرساخت های کامل ، عملیات ، مشتریان و داده ها و کنترل کامل خدمات و محصولات ارائه شده به بازار و همچنین انعطاف پذیری در توسعه و استقرار سرویس های جدید را دارد. MNO دسترسی شبکه را تأمین می کند. MVNO کامل شبیه MNO عمل می کند ، اما بدون طیف MNO.

یک ارائه دهنده خدمات MVNO یا با نام تجاری خود کار خواهد کرد یا با اپراتور میزبان با مارک تجاری مشترک (با افزودن “Powered by” به مارک تجاری). در بهترین موارد ، MVNO یک مفهوم ، مارک ، کانال توزیع یا یک مشتری مشتری بزرگ را در جدول قرار می دهد تا برای فروش یا تمایز از رقابت استفاده شود.

ارائه دهنده خدمات پیشرفته MVNO با نام تجاری خاص خود با سیم کارت های خود کار می کند و می تواند دامنه شماره گذاری / کد شبکه تلفن همراه خود را دریافت کند ، اگرچه کاملاً از برنامه شماره گذاری اپراتور میزبان مستقل نیست. MVNO می تواند خدمات ارزش افزوده خود را برای استفاده از اهرم فروش یا تمایز از رقابت اضافه کند.

نمایندگی فروش MVNO یا با مارک خاص خود کار خواهد کرد یا با MNO مارک مشترک دارد. در بیشتر موارد ، نمایندگی فروش مارک تجاری ، کانال های توزیع و / یا یک مشتری گسترده موجود در جدول دارد که از این طریق می تواند فروش خود را افزایش دهد. پذیرش MNO اغلب آسانترین نوع MVNO است زیرا حامل می تواند اکثر فرایندها را کنترل کند.

مخاطبان هدف:

  • استارت آپ های MVNO
  • ارائه دهندگان خدمات MVNE / MVNO
  • سرمایه گذاران و تحلیل گران در فضای موبایل
  • تامین کنندگان تجهیزات و نرم افزار MVNO
  • مشاوران و شرکتهای ادغام سیستم

عناوین اصلی تحت پوشش:

1 خلاصه اجرایی

2 مقدمه
2.1 MVNO چیست؟
2.2 نوع MVNO
2.2.1 MVNO کامل
2.2.2 ارائه دهنده خدمات MVNO
2.2.3 ارائه دهنده خدمات پیشرفته (ترکیبی MVNO)
2.2.4 نمایندگی فروش
2.3 مدل های MVNO
2.3.1 تخفیف MVNO ها
2.3.2 سبک زندگی / MVNO های طاقچه
2.3.3 MVNO های رسانه ای / سرگرمی
2.3.4 MVNO های قومی
2.3.5 MVNO های تجاری
2.3.6 MVNO های مارک
2.3.7 MVNO داده ها
2.3.8 M2M / MVNO تله متری
2.3.9 MVNO چهار بازی
2.3.10 رومینگ MVNO ها

3 بازیکن جهانی MVNO
3.1 آمریکای شمالی
3.1.1 کانادا
3.1.2 ایالات متحده
3.2 آمریکای جنوبی
3.2.1 آرژانتین
3.2.2 بولیوی
3.2.3 برزیل
3.2.4 شیلی
3.2.5 کلمبیا
3.2.6 اکوادور
3.2.7 پرو
3.3 استرالیا
3.3.1 استرالیا
3.4 آسیا
3.4.1 بنگلادش
3.4.2 چین
3.4.3 هنگ کنگ
3.4.4 هند
3.4.5 ژاپن
3.4.6 اردن
3.4.7 جمهوری کره
3.4.8 عمان
3.4.9 پاکستان
3.4.10 فیلیپین
3.4.11 عربستان سعودی
3.4.12 سنگاپور
3.4.13 تایوان
3.4.14 تاجیکستان
3.4.15 تایلند
3.5 آفریقا
3.5.1 تانزانیا
3.5.2 تونس
3.6 اروپا
3.6.1 اتریش
3.6.2 بلژیک
3.6.3 بوسنی و هرزگوین
3.6.4 کرواسی (هرواتسکا)
3.6.5 قبرس
3.6.6 جمهوری چک
3.6.7 دانمارک
3.6.8 استونی
3.6.9 فنلاند
3.6.10 فرانسه
3.6.11 آلمان
3.6.12 یونان
3.6.13 مجارستان
3.6.14 ایسلند
3.6.15 ایرلند
3.6.16 ایتالیا
3.6.17 لتونی
3.6.18 لیتوانی
3.6.19 لوکزامبورگ
3.6.20 مقدونیه، جمهوری یوگسلاوی سابق
3.6.21 مالت
3.6.22 مونته نگرو
3.6.23 هلند
3.6.24 نروژ
3.6.25 لهستان
3.6.26 کشور پرتغال
3.6.27 رومانی
3.6.28 فدراسیون روسیه
3.6.29 صربستان
3.6.30 اسلواکی
3.6.31 اسلوونی
3.6.32 اسپانیا
3.6.33 سوئد
3.6.34 سوئیس
3.6.35 اوکراین
3.6.36 انگلستان

برای اطلاعات بیشتر در مورد این گزارش به https://www.researchandmarkets.com/r/3kzr6b مراجعه کنید

Research and Markets همچنین خدمات تحقیق سفارشی را با ارائه تحقیق متمرکز ، جامع و متناسب ارائه می دهد.

تماس با رسانه:

تحقیقات و بازارها
لورا وود، مدیر ارشد
[email protected]

برای ساعات اداری E.S.T با شماره 1-917-300-0470 + تماس بگیرید
برای U.S./CAN می توانید با شماره تلفن رایگان + 1-800-526-8630 تماس بگیرید
برای ساعات اداری GMT ​​با شماره تلفن +353-1-416-8900 + تماس بگیرید

نمابر ایالات متحده: 646-607-1907
نمابر (خارج از ایالات متحده): +353-1-481-1716

SOURCE تحقیق و بازارها

لینک های مربوطه

http://www.researchandmarkets.com

منتشر شده در جدید ترین اخبار

دیدگاه‌ها غیرفعال هستند.