رفتن به نوشته‌ها

الگوی روشن بسته های راه حل AI را برای استفاده آسان از هوش مصنوعی در مراکز تماس راه اندازی می کند

Bright Pattern AI S بسته های راه حل برای اولین بار در صنعت برای آسان سازی هوش مصنوعی در مراکز تماس با ROI فوری آسان است.

سان سانفرانسیسکو ، کالیفرنیا.، 8 آوریل 2020 / PRNewswire / – Bright Pattern ، قدرتمندترین مرکز تماس ابری با هوش مصنوعی برای شرکت های نوآورانه ، امروز بسته های راه حل AI Bright Pattern Pattern را معرفی کرد تا شرکت های مختلفی را در استفاده از هوش مصنوعی فوراً در عملیات مرکز تماس با خود استفاده کنند. اگرچه هوش مصنوعی اولویت اصلی CIO ها و شرکت هایی است که به دنبال تغییر با تجربه مشتری دیجیتالی نسل بعدی هستند ، اما اکثر شرکت ها برای استقرار هوش مصنوعی برای نتایج مثبت تجاری و بهبود ROI تلاش می کنند. یک بررسی الگوی روشن سال 2020 نشان می دهد که اکثر شرکت ها هوش مصنوعی را به عنوان اولویت اصلی ارزیابی می کنند ، به طوری که 78٪ از پاسخ دهندگان به دنبال پیاده سازی هوش مصنوعی در آینده نزدیک هستند. با این حال ، اکثر پاسخ دهندگان برای برنامه ریزی و استقرار هوش مصنوعی تلاش می کنند.

بسته های راه حل هوش مصنوعی Bright Pattern در Bright Pattern’s Journey Builder برای استفاده آسان جهت رسیدگی به موارد استفاده مشترک در مرکز تماس پیکربندی شده است. این گردش کار مورد استفاده را می توان به راحتی با قوانین ساده کشیدن و رها کردن پیکربندی کرد تا سناریوهای هوش مصنوعی را برای بازپرداخت سریع به صورت خودکار انجام دهند. اولین نسخه از بسته های راه حل AI Bright Pattern AI شامل موارد زیر است:

  • دستیاران مجازی با لمس انسانی – یک تماس بدون درز بین رباتها و عوامل با زمینه کامل برای مکالمات بی دردسر و شخصی ایجاد کنید.
  • دستیار عامل هوش مصنوعی – پاسخهای توصیه شده هوش مصنوعی را به سؤالات مشتری در کانالهایی مانند چت ، متن ، ایمیل و پیام رسانها به نمایندگان ارائه دهید. نمایندگان همچنین می توانند در هر کانال از زمان تعامل با مشتریان احساسات مشتری را در زمان واقعی ببینند.
  • مدیریت کیفیت Omnichannel AI-Powered – از هوش مصنوعی برای نظارت بر هرگونه تعامل در هر کانال ، از جمله گفتگوی اینترنتی ، پیام های متنی ، ایمیل ، پیام رسان ها و صدا استفاده کنید.
    • AI مسیریابی برای حل مشکل – تعامل احساساتی ضعیف را با بهترین ماهر و نماینده برای رفع مشکلات مشتری هدایت کنید.
    • مسیریابی AI برای مربیان برای سرپرستان – تجزیه و تحلیل هر تعامل برای تعامل احساساتی و مسیر زیر SLA های هدف به سرپرستان برای ارزیابی ، امتیاز دهی و مربیگری
  • تشخیص کلید واژه AI – از هوش مصنوعی برای نظارت بر همه تعاملها در کلیه کانالها و شناسایی کلمات کلیدی یا عباراتی که نشان دهنده ناآرامی مشتری است (به عنوان مثال .. خدمات لغو) استفاده کنید تا بلافاصله به مدیران با کیفیت مراجعه کنید تا در لحظه حل شود.
  • AI مکالمه IVR – به مشتریان این امکان را می دهد تا با پردازش زبان طبیعی با IVR خود صحبت کنند تا قصد را در مقابل IVR های غیر منعطف سنتی با تلاش زیاد درک کنند.
  • AI Triage برای سرویس خود – به طور خودکار اطلاعات مشتری را در فرم ها یا از طریق صدا جمع آوری و پر کنید تا سرعت و سهولت خدمات خود را بهبود بخشید.

بسته های راه حل هوش مصنوعی Bright Pattern AI توسط گوگل ، IBM ، لکس و مایکروسافت و همچنین هوش مصنوعی شخصی Bright Pattern توسط هوش مصنوعی پیشرو در صنعت تهیه می شود.

“اخیراً الگوی روشن به عنوان داشتن بالاترین ROI در صنعت و سریعترین زمان برای استقرار در هر بررسی مشتری (پیوند) شناخته شد و این بسته های راه حل جدید AI راه حلهای ما را حتی برای شرکتهایی که به دنبال استقرار هوش مصنوعی و دیدن یک فوری ROI هستند راه حلهای ما را آسانتر و سریعتر می کند. ،” اشاره شد مایکل مک کلوزکیمدیر عامل شرکت Bright Pattern.

“برای شرکت هایی که به دنبال تزریق هوش مصنوعی به مخاطب هستند ، Bright Pattern’s Bright مجموعه ای از گزینه های چگونگی انجام این کار را ارائه می دهد – از اتوماسیون دسک تاپ (و همچنین ادغام با فروشندگان دیگر) تا رباتهای هوشمند و برنامه های پیام رسانی”. گفت نانسی جیمیسون، تحلیلگر اصلی برای فراست و سالیوان.

درباره الگوی روشن
Bright Pattern ساده ترین و قدرتمندترین مرکز تماس با هوش مصنوعی را برای شرکتهای متوسط ​​و بین المللی و متوسط ​​ارائه می دهد. با هدف روشن تر ، آسان تر و سریعتر از گذشته خدمات رسانی به مشتری ، Bright Pattern تنها پلتفرم ابری omnichannel واقعی را با هوش مصنوعی جاسازی شده ارائه می دهد که می تواند به سرعت و با اعتیاد توسط کاربران تجاری و بدون خدمات حرفه ای گران قیمت مستقر شود. Bright Pattern به شرکتها امکان می دهد تجربه مشتری بدون دردسر ، شخصی و یکپارچه ای را در کانالهایی مانند ارائه دهند صدا، متن ، گپ زدن، پست الکترونیک، فیلم، پیام رسان هاو رباتها. الگوی روشن همچنین به شرکتها امکان می دهد تا از طریق قابلیت مدیریت کیفیت جاسازی شده omnichannel AI در هر کانال ، هر تعامل را در هر کانال اندازه گیری و عمل کنند. این شرکت توسط تیمی از جانبازان صنعت تأسیس شده است که پیشگام در راه حل های مرکز تماس با ما هستند و امروز با رویکردی پیشرفته در ابر ابر معماری را برای آینده ارائه می دهند. الگوی روشن مرکز تماس با ابر راه حل در سراسر جهان در بیش از 26 کشور و 12 زبان استفاده می شود.

منبع الگوی روشن

لینک های مربوطه

https://www.brightpattern.com

منتشر شده در جدید ترین اخبار

اولین باشید که نظر می دهید

پاسخی بگذارید