رفتن به نوشته‌ها

راهنماها پلتفرم بازاریابی از طریق گفتگوی زنده و ایمیل را اعلام می کنند

SYRACUSE، N.Y.، 5 ژانویه 2021 / PRNewswire / – “در حالی که Helpmonks با صندوق ورودی مشترک شروع به کار کرد ، به سرعت به یک راه حل همکاری شامل ایمیل ، روابط با مشتری ، مدیر کارها و بسیاری از قسمت های دیگر تبدیل شد. طبیعی است که ما سعی می کنیم به مشتریان خود کمک کنیم ، مشاغل کوچک و سازمانهای بزرگ به طور یکسان برای انجام کار حتی بهتر در کانالهای فروش خود عمل می کنند. “” Nitai Aventaggiato مدیر عامل شرکت می گوید. “با این حساب ، ما به این ایده رسیدیم که جعبه ابزار Live-Chat و Email Campaign را برای هر مشتری در هر برنامه ارائه دهیم. از این رو ، ما خوشحالیم که اعلام می کنیم که جعبه ابزار Engage Email Marketing در هر سطح برنامه در دسترس است.”

یک ویژگی اصلی این است که تمام تعاملات مشتری در سطح مشتری در Helpmonks ثبت می شود. از این رو ، هر ایمیل ، پیام چت ، و واکنش به فعالیت های ایمیل ذخیره می شود و در سراسر سیستم در دسترس است. این داده های ارزشمند به یک کاربر Helpmonks در تصمیم تجاری بعدی خود مزیت می بخشد.

گفتگوی زنده را می توان در مدت زمان کوتاهی در هر سایتی پیکربندی کرد. ویژگی Group امکان پیکربندی Live-Chat را برای چندین سایت فراهم می کند. ویژگی های پیشرفته مانند راه اندازهای گپ برای تسهیل تعامل با مشتریان بالقوه نیز در دسترس است. علاوه بر این ، کاربران آمار بازدید کنندگان و گزارش های پیشرفته را در زمان واقعی دریافت می کنند.

الگوهای داخلی ایمیل و ویرایشگران بصری به کاربران امکان می دهند در عرض چند دقیقه یک کمپین ایمیل زیبا ایجاد کنند. یک کمپین بازاریابی به بخشها ارسال می شود – بخشها از مشتریانی تشکیل می شوند که دارای برچسب هستند ، همه کاربران شرکت ها یا هر کاربر خاص. یک کمپین ایمیل می تواند به عنوان یک ایمیل معاملاتی یا خودکار همراه با توالی ارسال شود. این ابزار ویژگی هایی مانند: اشتراک ، پیگیری و گزارش خارج از جعبه را لغو کنید.

یک نکته جالب توجه این است که Helpmonks تنها راه حل صندوق ورودی مشترک موجود در بازار است که هم شامل Live-Chat و هم یک نرم افزار Email Campaign است.

درباره Helpmonks LLC: در سال تأسیس شده است دسامبر 2013، Helpmonks یک بستر مدیریت ایمیل را فراهم می کند که تجارب مشتری را بهبود می بخشد. در حالی که کار خود را به عنوان یک راه حل صندوق ورودی مشترک انجام داده اید ، به یک مجموعه همکاری مشترک تبدیل شده است که با استفاده از Live-Chat ، ارتباط با مشتری ، مدیر کارها ، گزینه کارگروه ، گزینه ای برای مدیریت ایمیل های مشترک و کل مشتری به تیم ها ارائه می دهد. و ایمیل مارکتینگ. در حال حاضر ، بیش از 2000 شرکت برتر با میلیون ها ایمیل روزانه از Helpmonks برای مدیریت گردش کار ایمیل تیم خود استفاده می کنند. برای اطلاعات بیشتر به https://helpmonks.com مراجعه کنید.

مخاطب:
نیتای آونتاگیاتو
[email protected]

تصاویر مرتبط

helpmonks-email-campaign.png
کمپین ایمیل راهنماها
راهنمای راهنما شامل آماری از کمپین ایمیل شما است که به صندوق ورودی مشترک شما به نمایه های مشتری مرتبط است

لینک های مربوطه

وب سایت راهنمای راهنما

ویدیو مرتبط

https://www.youtube.com/watch؟v=114l02KV2j8

SOURCE Helpmonks LLC

منتشر شده در جدید ترین اخبار

دیدگاه‌ها غیرفعال هستند.