رفتن به نوشته‌ها

نرم افزار مدیریت کسب و کار هوشمند ‘Synder’ مبلغ خیره کننده 1 میلیارد دلاری معاملات تجارت الکترونیکی را در سال 2020 پردازش کرد

سانفرانسیسکو، 5 ژانویه 2021 / PRNewswire / – Synder (https://synderapp.com/) ، یک برنامه تجاری هوشمند ، با رقمی خیره کننده از پایان سال 2020 میلادی 1 میلیارد دلار در معاملات تجارت الکترونیکی که از طریق Synder پردازش شده اند ، از آستانه 1000+ بررسی مشتری در فروشگاه برنامه QuickBooks عبور می کند و نحوه انجام حسابداری تجارت الکترونیکی را تغییر می دهد.

تبدیل دفترداری تجارت الکترونیکی برای حسابداران و صاحبان مشاغل

در سال 2020 ، Synder اولین ادغام تجارت الکترونیکی خود را آغاز کرد و عملکرد آن را شامل Shopify می کند. اندکی بعد ادغام با آمازون ، eBay و Ecwid دنبال شد. این امر با تقویت شدید حسابداری معاملات تجارت الکترونیکی با همگام سازی آسان و مدیریت خودکار سوابق مالی برای چندین سیستم عامل تجارت الکترونیکی و سیستم های پرداخت ، به Synder کمک کرد تا به نیازهای صاحبان مشاغل و حسابداران که در حوزه تجارت الکترونیکی فعالیت می کنند ، پاسخ دهد.

پردازش معاملات تجارت الکترونیکی برای 1 میلیارد دلار در مجموع

ثابت شد که این گام در جهت تأمین نیازهای مشاغل تجارت الکترونیکی برای دفترداری سریع و دقیق ، جواب خوبی داده است. فقط در مدت چهار ماه از آغاز اولین ادغام تجارت الکترونیکی ، مجموع معاملات تجارت الکترونیکی پردازش شده از طریق برنامه از ماه سپتامبر به 1 میلیارد دلار. این نیاز بازار به یک راه حل اتوماسیون را تأیید می کند و زمینه را برای ادغام های تجارت الکترونیکی آینده فراهم می کند.

دریافت 1000+ نظرات فروشگاه برنامه QuickBooks

امسال ، Synder از یک نقطه عطف دیگر عبور کرد و از آستانه 1000+ نظر مشتری در این مرز عبور کرد و از آن عبور کرد بازار QuickBooks. این برنامه در همان دسته قرار گرفت که نه تنها دارای رتبه های برتر بلکه محبوب ترین برنامه های QuickBooks است. علاوه بر این ، این برنامه در سایت های مختلف بررسی ، از جمله ، بررسی های 5 ستاره زیادی را دریافت می کند کاپیترا، G2، اعتماد خلبان،

“یک سال فوق العاده چالش برانگیز برای همه ما بوده است. ما از مشتریان خود به خاطر رای اعتماد و پشتیبانی آنها سپاسگزاریم. بازخورد و نظرات آنها همیشه تیم Synder را برای ایده های بیشتر در مورد بهبود برنامه و کار بیشتر برای ما الهام بخش کرده است. کاربران ، ارائه یک تجربه منحصر به فرد فراموش نشدنی و کپی برداری از آن غیرممکن است “، مدیر عامل شرکت می گوید مایکل آستریکو.

این راه حل کمک می کند تا با وارد کردن داده ها با جزئیات بالا ، هر هفته حدود 8 ساعت در حسابداری صرفه جویی کنید و خیلی سریع سازگار شوید. علاوه بر تجربه مشتری استثنایی ، یک سرویس پشتیبانی عالی باعث می شود Synder از مجموعه ای از برنامه های تجاری مشابه متمایز شود.

برجسته ترین ویژگی های Synder عبارتند از:

  • ثبت و مدیریت معاملات از طریق تجارت الکترونیکی متعدد و سیستم های پرداخت آنلاین مانند Shopify ، آمازون ، eBay ، Stripe ، PayPal و موارد دیگر در حسابداری QuickBooks یا Xero. همچنین اجازه می دهد تا به صورت خودکار داده های معاملات تاریخی و جاری را به پس زمینه نرم افزار حسابداری ، به روز نگه دارید و کتاب ها را برای سایر کارهای مهم تجاری آزاد کنید.
  • بارگیری داده های پرداخت آنلاین با تمام جزئیات لازم ، از جمله مالیات ، هزینه پردازنده ، حمل و نقل ، تخفیف و موارد دیگر برای اطمینان از دسته بندی بهتر معاملات ، گزارش دقیق مالیات و فروش و سازگاری آسان تر ، بدون نیاز به بررسی مجدد سوابق برای عدم تطابق.
  • 100٪ محافظت در برابر اشتباهات دفترداری به لطف عملکرد Rollback که امکان لغو همگام سازی اشتباه به صورت عمده و یک ردیاب Duplicate را می دهد که از ورود تکراری کتاب جلوگیری می کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اینکه چگونه Synder می تواند به تجارت شما کمک کند ، می توانید یک برنامه ریزی کنید نسخه ی نمایشی رایگان آنلاین. برای دریافت آخرین اخبار و به روزرسانی ها در مورد Synder ، لطفاً CloudBusiness Inc ، شرکت مادر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید: فیس بوک، توییتر، LinkedIn، اینستاگرام، و یوتیوب.

درباره Synder و CloudBusiness Inc.

CloudBusiness Inc یک شرکت نرم افزاری fintech است که در سال 2016 تاسیس شده است. این شرکت راه حل هایی برای اتوماسیون حسابداری و مدیریت امور اقتصادی برای مشاغل کوچک و متوسط ​​ایجاد می کند.

Synder – یک نرم افزار قدرتمند مدیریت کسب و کار است که در میان برنامه های دارای رتبه برتر در بازار قرار دارد و تعداد زیادی نظر مثبت را در فروشگاه App QuickBooks ، Capterra و Trustpilot جمع می کند. تیم پشتیبان آن شرکت کرده و برنده مسابقه Small Biz Hackathon London London 2018 با یک برنامه اتوماسیون گردش کار کسب و کار شدند و در میان آنها بودند 10 برگزیده نهایی فینالیست برنامه ShowBack برنامه در 2018-2019. جزئیات بیشتر را در دریافت کنید www.SynderApp.com.

تماس با رسانه:
اولگا بلوکورسکایا
(650) 600-0272

منبع سندر


منتشر شده در جدید ترین اخبار

دیدگاه‌ها غیرفعال هستند.