رفتن به نوشته‌ها

محرک COVID-19 مهمترین مسئله تنظیم کننده مشاغل در سال 2021 است

ROCHESTER ، نیویورک، 4 ژانویه 2021 / PRNewswire / – Paychex، Inc. ، پیشرو در ارائه راه حل های فناوری برای منابع انسانی ، حقوق و دستمزد ، مزایا و خدمات بیمه ، امروز 10 موضوع نظارتی برتر را که کارفرمایان باید در سال 2021 کنترل کنند ، شناسایی کرد. این لیست سالانه توسط تیمی از کارشناسان پیروی از مقررات در Paychex ، مواردی را که باید مورد توجه قرار بگیرند به اشتراک می گذارد زیرا صاحبان مشاغل و رهبران منابع انسانی همچنان به مدیریت تأثیرات همه گیر COVID-19 و برنامه ریزی برای سال آینده می پردازند.

وی گفت: “با دور جدیدی از مشوق ها و اولویت های دولت جدید بایدن كه مورد توجه قرار می گیرد ، مشاغل باید در حال آماده سازی برای یك سال دیگر باشند كه تغییرات نظارتی سریع دارند.” فرانک فیوریل، معاون رئیس جمهور و تجزیه و تحلیل ریسک ، انطباق و تجزیه و تحلیل داده ها در Paychex. “تیم ما متشکل از 200 متخصص تبعیت از 200+ در کنار هر حوزه قضایی فدرال ، ایالتی و محلی در تلاشند تا اطمینان حاصل کنند که روح و قانون قوانین و مقررات جدید را در اسرع وقت درک می کنیم و سپس از این دانش برای راهنمایی مشتریان خود استفاده می کنیم ، بنابراین آنها درک روشنی از تأثیر این اقدامات بر تجارت آنها داشته باشید. ”

در اینجا 10 موضوع نظارتی برتر مشخص شده توسط Paychex برای سال 2021 وجود دارد:

# 1 محرک COVID-19. بر 27 دسامبر 2020 رئیس جمهور آخرین لایحه تخفیف COVID-19 را به تصویب رساند که شامل بودجه دور جدید برنامه محافظت از Paycheck (PPP) برای مشاغل کوچک ، به علاوه قرعه کشی دوم برای مشاغل کوچک هدفمند است. همچنین شامل اعتبار اضافی اعتبارات مالیاتی Families First Coronavirus Response Act (FFRCA) می شود ، اگرچه کارفرمایان دیگر نیازی به ارائه مرخصی در سال 2021 ندارند – این داوطلبانه است. اعتبار تمدید و گسترش کارمند نیز شامل شد ، که میزان اعتبار موجود در سال 2021 را افزایش می دهد و به کارفرمایانی که وام PPP دریافت می کنند واجد شرایط بازگشتی می شوند. با این حال ، اعتبار را نمی توان در همان دستمزد بخشیده شده تحت PPP اعمال کرد. تاریخ انقضا هر دو این موارد قرار بود 31 دسامبر 2020. همچنین ، از سال 2021 ، فرآیند جمع آوری برای کسانی که تصمیم به به تعویق انداختن بخشی از کارمندان در بخش مالیات تأمین اجتماعی خود گرفتند آغاز می شود و گزارش جدید برای کارفرمایان مورد نیاز است.

شماره 2 مرخصی خانوادگی ، مرخصی استعلاجی و مرخصی COVID-19. سال 2020 مجموعه ای از قوانین مربوط به مرخصی کارمندان را به تصویب رساند که احتمالاً در تمام موارد COVID-19 و بعد از آن ادامه خواهد داشت. سال گذشته ، کارفرمایان با 500 کارمند یا کمتر مشمول FFCRA شدند ، که برای کارگران مبتلا به COVID-19 ، کسانی که از اعضای خانواده با COVID-19 مراقبت از یکی از اعضای خانواده خود را نگهداری می کنند یا از کودکانی که محل مراقبت آنها نگهداری می شود ، زمان مرخصی با حقوق اجباری را ارائه می دهد به دلیل همه گیری برای جبران هزینه این مرخصی مورد نیاز ، اعتبار مالیاتی فدرال قابل استرداد وجود داشت. این مرخصی برای کارفرمایان از سال 2021 دیگر اجباری نیست. بسته جدید امداد ، که توسط رئیس جمهور امضا شده است 27 دسامبر 2020، اعتبارات مالیاتی برگهای FFCRA را افزایش می دهد ، اگر کارفرمایان قبلاً مجبور به ارائه این مرخصی بودند ، ادامه آن را انتخاب کنند 31 مارس 2021. برخی از قوانین مربوط به مرخصی های ایالتی و محلی ممکن است با ادامه همه گیری گسترش یابد. همچنین با توجه به پیشنهادهای متعددی که در سال آینده ارائه می شود ، علاقه مندی دو حزب به یک قانون دائمی مرخصی خانوادگی با حقوق فدرال وجود دارد. علاوه بر این ، بسیاری از حوزه های قضایی ایالتی و محلی نیز قوانین مرخصی استحقاقی را تصویب کردند.

شماره 3 مالیات انتظار می رود در دولت بایدن افزایش بالقوه اجرای IRS وجود داشته باشد. بسته به نتیجه جورجیا دو انتخابات سنا ، همچنین ممکن است برخی اقدامات قانونی در مورد سیاست های مالیاتی انجام شود. یکی دیگر از عواملی که می تواند در این زمینه نقش داشته باشد این است که اگر قانون آینده COVID-19 شامل مقررات بودجه ایالتی و محلی باشد. ایالت ها ممکن است برای ایجاد تعادل در بودجه های تحت تأثیر COVID ، اجرای مالیات را افزایش دهند و همچنین مالیات را معرفی یا افزایش دهند. علاوه بر این ، در صورت تلاش ایالات متحده برای جبران مجدد وجوه بدون صندوق های محرکه اضافی فدرال ، کاهش صندوق های اعتماد دولتی با سطح بالای بیکاری اخیر می تواند منجر به افزایش نرخ مالیات و هزینه های احتمالی کارفرمایان شود.

شماره 4 ایمنی محل کار / OSHA. طی نه ماه گذشته ، رئیس جمهور منتخب بایدن بارها از ایجاد و اجرای “استاندارد موقت اضطراری” در مورد COVID-19 حمایت کرده است. زبان فعلی OSHA در مورد تخلفات COVID-19 خاص نیست و اعمال قانون در کشور متفاوت است. چهار ایالت (کالیفرنیا، میشیگان، اورگان، و ویرجینیا) قبلاً استانداردهای اضطراری را اجرا كرده اند و یك استاندارد ملی جدید الزامات مشابهی را برای كارفرمایان از قبیل تهیه یك برنامه كنترل قرار گرفتن در معرض ، كنترل های دقیق تر اجرای ، نگهداری سوابق و آموزش م ofثر كارمندان در نظر گرفته است. هنگامی که یک استاندارد ملی اضطراری به وجود آمد ، می توان انتظار اجرای بیشتر و پاسخگویی را داشت. با در دسترس بودن بیشتر واکسن COVID-19 ، ملاحظات مربوط به نیازهای ایالتی ، از جمله اینکه آیا کارفرمایان می توانند واکسیناسیون کارمندان را تعیین کنند ، نیز مورد استفاده قرار می گیرند. برای آماده سازی ، مشاغل باید اطمینان حاصل کنند که سیاست ها و رویه های ایمنی آنها با دستورالعمل های محلی ، محلی و CDC مطابقت دارد.

شماره 5 آینده کار. بیماری همه گیر COVID-19 فرصت ها و چالش های دورکاری را برای بسیاری از مشاغل به منصه ظهور رساند ، زیرا بسیاری از کارمندان به سرعت به تنظیمات کار از راه دور منتقل شدند. از آنجا که کارفرمایان ادغام سیاست های خانه را به صورت دائمی تر در نظر می گیرند ، باید چالش های پیروی از این ترتیبات را بررسی کنند. رعایت مالیات اگر خانه کارمند در مکانی متفاوت از محل کار کارفرما باشد ، یکی از این موارد است. در حالی که برخی از ایالت ها از مشاغل ایجاد کننده مرجع مالیاتی بر اساس محل زندگی کارمند به دلیل همه گیری ، بازدارند ، اما این تخفیف دائمی نبود. همچنین کارفرمایان باید هرگونه دستمزد / ساعت کارمندان غیرمعاف و نحوه پیگیری ساعت ها را در نظر بگیرند. تعهدات جبران خسارت کارگران هنوز برای کارگران از راه دور اعمال می شود ، اما قوانین می توانند پیچیده باشند.

# 6 اصلاح مراقبت های بهداشتی. حتی در حالیکه بایدن رئیس جمهور منتخب در صدد ایجاد یک قانون مراقبت با هزینه مقرون به صرفه (ACA) است ، دادگاه عالی ایالات متحده در حال بررسی کالیفرنیا در برابر تگزاس است ، پرونده ای که قانون اساسی قانون مجازات فردی ACA و کل قانون را به چالش می کشد. دادگاه در ماه نوامبر استدلال های شفاهی را شنید ، اما انتظار نمی رود که تصمیم گیری تا اواخر بهار 2021 انجام شود. در حال حاضر ، ACA همچنان پابرجاست و همچنان قانون زمین است ، از جمله مقررات مشترک کارفرما. برای محافظت از بازارهای بیمه درمانی و حفظ حمایت از مصرف کنندگان ACA ، بسیاری از ایالت ها قوانینی را تصویب کردند یا قوانینی را در نظر گرفتند که برخی از مقررات ACA را در قانون ایالت گنجانده باشد ، از جمله مجوزهای بیمه درمانی در سطح ایالت ، ممنوعیت های مربوط به حذف شرایط قبلی و الزامات اصلی پوشش مزایای بهداشتی. علاوه بر این ، انتظار می رود که رئیس جمهور منتخب بایدن برای تقویت ACA اقدامات اداری را دنبال کند که می تواند شامل لغو یا اصلاح مقررات یا راهنمایی های دولت ترامپ در مورد برنامه های بهداشتی انجمن (AHPs) ، برنامه های کوتاه مدت با مدت زمان محدود ، ترتیبات بازپرداخت بهداشت فردی (ICHRA) باشد. ، و دولت نوآوری (1332) چشم پوشی.

# 7 اشتغال مشترک. جامعه حق رای دادن ، پیمانکاران فرعی و سایر اقدامات مشابه تحت تأثیر قانون کارفرمای مشترک وزارت کار ایالات متحده (DOL) قرار گرفت که در سال 2020 اصلاح شد و مقررات آژانس را برای تفسیر وضعیت کارفرمای مشترک تحت قانون استانداردهای کار عادلانه (FLSA) و مشخص کردن زمان کارفرما تحت تأثیر قرار داد می تواند به طور مشترک در قبال دستمزد فدرال و تعهدات ساعتی نسبت به کارمند مسئول باشد. با این حال ، بخشهای مهم قانون جدید به زودی در دادگاه فدرال ساقط شد ، و تعیین قانون نامناسب تعریف کارفرمای مشترک ، کارفرمایان را در انتظار نتیجه درخواست دولت ترامپ از این حکم یا اقدام بالقوه دولت جدید برای گسترش قانون تعریف مسئولیت کارفرمای مشترک کارفرمایان همچنین باید مراقب شورای ملی روابط کار (NLRB) باشند تا تغییراتی را در قانون کارفرمای مشترک مشترک اخیراً تصویب شده خود در نظر بگیرند.

شماره 8 طبقه بندی کارگران تمرکز بر طبقه بندی کارگران با آزمون جدیدی برای کارفرمایان تحت پوشش خاتمه نیافت کالیفرنیا تحت AB5 ، در ژانویه گذشته تصویب شد. انتظار می رود آژانس ها ، دادگاه ها و مجالس قانونگذاری در سطح فدرال ، ایالت و محلی همچنان در پاسخ به چالش های کارگران در بسیاری از صنایع به حل این مسئله پیچیده ادامه دهند. انتظار می رود بخش دستمزد و ساعت DOL به زودی پیشنهاد خود را در زمینه طبقه بندی کارگران تحت FLSA نهایی کند. همانطور که پیشنهاد شد ، این قانون طبقه بندی کارگران را به عنوان پیمانکاران مستقل تحت قانون دستمزد و ساعت فدرال برای کارفرمایان آسان تر می کند و بنابراین از برخی مزایای موجود برای کارمندان معاف است. با این حال ، آینده این قانون در دولت ورودی بایدن نامشخص است. در حالی که یک پیشرفت قابل توجه است ، آزمایشات دیگر برای طبقه بندی کارگران که توسط سایر آژانس ها اعمال می شود ، به عنوان مثال ، IRS و NLRB ، و همچنین بسیاری از قوانین و مقررات ایالتی و محلی همچنان اعمال می شوند و سایر موارد احتمالاً در سال 2021 معرفی می شوند. مجازات های طبقه بندی نادرست کارگران همچنان تأثیر مالی قابل توجهی بر کارفرمایان از هر اندازه دارد.

شماره 9 بازنشستگی. با تصویب قانون SECURE در دسامبر 2019، یکی از تأثیرگذارترین مقررات به کارفرمایان مشاغل غیرمرتبط اجازه می دهد تا تحت یک طرح کارفرمایی ادغام شده (PEP) با هم متحد شوند تا در دسترس بودن برنامه های بازنشستگی را برای شرکت کنندگان گسترش دهند. PEP ها با جابجایی بسیاری از وظایف اداری ، از جمله تحویل اعلامیه های شرکت کنندگان و تشکیل پرونده های دولتی ، به ارائه دهنده برنامه های تلفیقی ، به مشاغل اجازه می دهند تا برخی از بارهای امانتداری خود را کاهش دهند. همچنین ، لایحه تخفیف COVID-19 که به تازگی تصویب شده است شامل تخفیف پایان برنامه بازنشستگی جزئی و همچنین تخفیف مالیاتی فدرال غیر COVID است. سرانجام ، برای گسترش نگرانی های فزاینده در مورد ناکافی بودن پس انداز بازنشستگی ، بخشهایی از قانون دو حزب وجود دارد که موارد زیر را پیشنهاد می کند:

  • SECURE 2.0 – مقررات ممکن است شامل افزایش و افزایش اعتبار مالیاتی برای کارفرمایان کوچک ارائه دهنده / شروع برنامه های بازنشستگی ، برنامه های بازنشستگی ثبت نام خودکار برای 10 کارمند یا بیشتر ، افزایش بیشتر سن حداقل توزیع مورد نیاز (RMD) و بازپرداخت وام دانشجویی باشد.
  • قانون پس اندازها – شامل افزایش 300 درصدی محدودیت های سهم برنامه بازنشستگی است.

سرانجام ، در تلاش برای افزایش در دسترس بودن پس انداز بازنشستگی ، چندین ایالت اخیراً برنامه ای مبتنی بر ایالت را تصویب کرده اند یا برنامه ای در دست اجرا دارند.

شماره 10 قانونی شدن ماری جوانا. انتظار می رود که حوزه های قضایی ایالتی و محلی به تصویب قوانینی برای رفع جرم زدایی از ماری جوانا ، به رسمیت شناختن مصرف ماری جوانای پزشکی و / یا قانونی شدن ماری جوانای تفریحی ادامه دهند. به عنوان بخشی از نوامبر 2020 در انتخابات ، رای دهندگان در چندین ایالت ماری جوانا را برای استفاده پزشکی قانونی کردند (می سی سی پی و داکوتای جنوبی) و استفاده تفریحی (آریزونا، نیوجرسی، داکوتای جنوبی، و مونتانا) علاوه بر قانونی شدن ماری جوانا ، اورگان داشتن مقادیر کم از همه داروها را جرم زدایی کرد. کارفرمایان باید از این تحولات آگاه باشند و اصلاح استراتژی های کاهش خطر خود را در نظر بگیرند ، از جمله سیاست های محل کار برای ایجاد امکاناتی در مکانهایی که برای استفاده قانونی از ماری جوانا برای اهداف دارویی و پارامترهای برنامه های آزمایش دارویی موجود و همچنین تأثیرات احتمالی بر کارگران وجود دارد. پوشش جبران خسارت.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد 10 موضوع مهم نظارتی 2021 ، به این آدرس مراجعه کنید: www.paychex.com/articles/compliance/top-regulatory-issues.

برای به روزرسانی اخبار و منابع نظارتی از Paychex ، به مرکز دانش Paychex مراجعه کنید.

توجه: اطلاعات موجود در این مشاوره مالیاتی یا حقوقی نیست. این موضوعات پیچیده است و کاربرد آن به شرایط فردی بستگی دارد. مشاغل باید قبل از اقدام در مورد هر یک از موارد مشخص شده در بالا ، با مشاور مالیاتی یا حقوقی مشورت کنند.

درباره Paychex
Paychex، Inc. (NASDAQ: PAYX) پیشرو در ارائه راه حل های یکپارچه مدیریت سرمایه انسانی برای منابع انسانی ، حقوق و دستمزد ، مزایا و خدمات بیمه است. Paychex با ترکیب نرم افزار نوآورانه به عنوان یک فناوری و بستر تحرک با خدمات اختصاصی و شخصی ، صاحبان مشاغل کوچک و متوسط ​​را قادر می سازد تا بر رشد و مدیریت تجارت خود تمرکز کنند. Paychex با پشتیبانی بیش از 45 سال تخصص در صنعت ، از بیش از 680،000 مشتری حقوق و دستمزد خدمات ارائه می دهد 31 مه 2020 در بیش از 100 مکان در ایالات متحده و اروپا، و از هر 12 کارمند بخش خصوصی آمریکایی یک نفر حقوق می گیرد. با مراجعه به paychex.com درباره Paychex بیشتر بیاموزید و در ارتباط باشید توییتر و LinkedIn.

تماس با رسانه
لیزا فلمینگ
مدیر روابط عمومی
پیچکس ، شرکت
(585) 387-6402
[email protected]
PaychexNews

کالین بنیس
ماشین چمن زنی
(585) 389-1865
[email protected]

SOURCE Paychex، Inc.

لینک های مربوطه

http://www.paychex.com


منتشر شده در جدید ترین اخبار

دیدگاه‌ها غیرفعال هستند.