رفتن به نوشته‌ها

Yeahka برای به حداکثر رساندن هم افزایی در خدمات دقیق بازاریابی خود ، 42.5٪ سود سهام اضافی در Chuangxinzhong به دست می آورد

هنگ کنگ، 24 دسامبر 2020 / PRNewswire / – YEAHKA LIMITED (“Yeahka” یا “شرکت” ، کد سهامداری: 9923.HK) ، یک پلت فرم پیشرو در چین، امروز اعلام کرد که توافق کرده است که 42.5٪ از سهام شرکت پکن Chuangxinzhong Technology ، Ltd. (“Chuangxinzhong”) را برای 170 میلیون RMB، که سهام شرکت را به 85٪ افزایش می دهد. مبلغ پرداختی تا حدی با پرداخت مبلغ نقدی تسویه می شود 15 میلیون RMB و تا حدی با تخصیص و انتشار 4،902،718 سهام در نظر گرفته شده توسط شرکت به قیمت 37.5 دلار هنگ کنگ در هر سهم ملاحظه

پس از انتشار ، سهام در نظر گرفته شده تقریباً 1.10٪ از سرمایه سهام منتشر شده Yeahka را از تاریخ اعلام و تقریباً 1.08٪ از سهام بزرگ صادر شده را نشان می دهد. که در نوامبر 2020، Yeahka توافق اولیه خود را برای به دست آوردن 42.5٪ سهام Chuangxinzhong اعلام کرد. این توافق نامه اضافی برای افزایش سهام Yeahka در Chuangxinzhong نشان دهنده تعهد این شرکت در توسعه و ارتقا technology خدمات تجاری فعال شده با فناوری خود با تمرکز بر بازاریابی دقیق است.

Chuangxinzhong پیشرو در ارائه خدمات بازاریابی عملکرد محتوا در است چین و یک پایگاه تبلیغاتی بزرگ جمع کرده است. این برنامه ضمن ارائه راهکارهای جامع بازاریابی عملکرد ، خلاقیت ، نظارت بر عملکرد و خدمات بهینه سازی ، از طریق تجزیه و تحلیل مخاطب بر اساس داده های بزرگ ، تحویل دقیق محتوا را فراهم می کند. با توجه به موقعیت قوی شرکت در بازار ، این توافق نامه برای اطمینان از تعهد Chuangxinzhong برای ارائه سود خالص طی سه سال آینده حداقل 10 45 میلیون RMB، 533 میلیون RMB و 62 میلیون RMB، به ترتیب.

Yeahka تلاش کرده است تا بستر بازاریابی خود را برای تبلیغات دقیق بر اساس ترافیک آفلاین توسعه و گسترش دهد. Yeahka از طریق خدمات پرداخت خود می تواند هزینه خرید مشتریان خدمات بازاریابی را کاهش دهد و ارزش خدمات بازاریابی خود را با استفاده از بینش حاصل از بازرگانان و مصرف کنندگان به حداکثر برساند. این شرکت همچنین پلتفرم مدیریت داده خود (“DMP”) ، جولیانگ را راه اندازی كرده است ، یك پلت فرم تبلیغاتی دقیق كه از هوش مصنوعی و یادگیری ماشین پشتیبانی می كند. جولیانگ از بیش از ده کانال مبتنی بر پرداخت آنلاین ، از جمله پمپ بنزین ها ، پارکینگ ها ، سوپرمارکت ها و خرده فروشی ها و همچنین کالج ها و دانشگاه ها ، مقدار زیادی ترافیک آفلاین را به خود جلب کرده است.

سهم اضافی Yeahka و Chuangxinzhong را قادر می سازد تا به هم افزایی های قوی تری دست یابند و خدمات بازاریابی شرکت را بیشتر گسترش دهند. این همکاری استراتژیک به هر دو شرکت این امکان را می دهد تا ادغام خود را در منابع با کیفیت بالا تقویت کرده و منابع رسانه ای آنلاین و آفلاین را باز کنند.

آقای. لوک لیو، رئیس هیئت مدیره ، مدیر ارشد اجرایی و مدیر اجرایی Yeahka ، اظهار داشت ، “سهام اضافی ما در Chuangxinzhong نشان دهنده یک گام اساسی در توسعه و گسترش بستر بازاریابی دقیق ما است. منطق سرمایه گذاری اصلی Yeahka مبتنی بر همکاری های بالقوه گسترده و قوی است روابط بین دو طرف. از یک طرف ، همکاری با Chuangxinzhong به سرعت موجودی و پتانسیل تبلیغات آنلاین Yeahka را گسترش می دهد ، که جولیانگ را قادر می سازد خدمات موثرتری ارائه دهد. گسترش سریع مشخصات مشتری و برچسب های ترافیکی ، مدل تحویل تبلیغات Yeahka را بهینه تر می کند و بهره وری تبلیغاتی خود را برای دستیابی به ROI بازاریابی مطلوب برای تبلیغ کنندگان بهبود ببخشید. از طرف دیگر ، تجربه گسترده تیم Chuangxinzhong در صنعت تبلیغات و توانایی های بسیار خوب آنها در ارائه دقیق تبلیغات آنلاین ، قابلیت های کلی را بیشتر تقویت کرده و خلاقیت تبلیغاتی را بهبود می بخشد. از تیم بازاریابی Yeahka ، Yeahka را قادر می سازد به خدمات بازاریابی موثرتری برای محتوای دیجیتال دست یابد. “

درباره YEAHKA LIMITED (9923.HK)

YEAHKA LIMITED (“Yeahka” یا “شرکت”) یک پلت فرم پیشرو مبتنی بر پرداخت در چین ارائه خدمات تجاری و بازرگانی با قابلیت فناوری به بازرگانان و مصرف کنندگان. مطابق با الیور وایمن، ما دومین ارائه دهنده خدمات پرداخت کد QR مستقل غیر بانکی در هستیم چین، با حدود 14.0٪ سهم بازار از نظر تعداد معاملات در سال 2019. پیشنهاد ارزش شرکت یک اکوسیستم منسجم است که تراکنش های پرداخت یکپارچه ، راحت و قابل اعتماد بین بازرگانان و مصرف کنندگان و استفاده از پایگاه گسترده مشتری و دارایی داده های جمع شده از خدمات پرداخت را امکان پذیر می کند. ، برای ارائه بیشتر انواع متنوعی از خدمات تجاری فعال شده با فناوری ، از جمله (i) محصولات تجاری SaaS ، که به مشتریان در بهبود بهره وری عملیاتی خود کمک می کنند ، (II) خدمات بازاریابی ، به مشتریان اجازه می دهد تا به طور موثر به بازارهای هدف خود برسند ، و (III) fintech خدمات ، که نیازهای مشتری را تأمین می کنند.

منبع: آره

منتشر شده در جدید ترین اخبار

دیدگاه‌ها غیرفعال هستند.