رفتن به نوشته‌ها

شگفت انگیز آنلاین CSCTE 2020 دستاوردهای جدید در فرهنگ ورزش و صنعت گردشگری ورزشی را به نمایش می گذارد

گوانگژو ، چین، 23 دسامبر 2020 / PRNewswire / – نمایش های فرهنگی مردمی ورزشی ، مجموعه ای از دستاوردهای پیشرفته علوم و فنون ورزشی ، مارک های معروف ورزشی و غیره در CSCTE 2020 آنلاین در دسترس است.

نمایشگاه ورزش فرهنگی چین به میزبانی اداره کل ورزش کشور برگزار می شود چین و کمیته المپیک چین. نمایشگاه گردشگری ورزشی چین به میزبانی فدراسیون ورزشی تمام چین ، کمیته المپیک چین و انجمن گردشگری چین برگزار می شود. CSCTE توسط دولت مردم گوانگژو ، مرکز توسعه فرهنگ ورزش اداره کل ورزش سازمان یافته است چین، گروه بین المللی داده (IDG) و Aiqi Sports Co. ، Ltd.

نمایشگاه فرهنگی ورزشی چین و نمایشگاه گردشگری ورزشی چین (که از این پس به عنوان “CSCTE 2020 “) به طور رسمی آغاز شد 21 دسامبر. CSCTE امسال برای اولین بار بصورت آنلاین برگزار می شود. با موضوع سالم چین، طراحی شده توسط ورزش، CSCTE فرهنگ ورزشی را با جذابیت های متمایز ، منابع گردشگری ورزشی فراوان و دستاوردهای مثمر ثمر در صنعت ورزش به اشکال “نمایش ابر” ، “بازدید از ابر” ، “انجمن ابر” و “خواستگاری ابر” به نمایش می گذارد.

COVID-19 ، اگرچه ما را از نظر جسمی جدا می کند ، اما اشتیاق ما به فرهنگ ورزشی را کم نمی کند. این “نمایشگر ابر” بیش از 400 شرکت و سازمان در کلاس جهانی را از خود جلب کرده است فرانسه، استرالیا، اسلوونی، ایالات متحده، تایلند، اتریش، آلمان، هلند، آرژانتین، نپال، اروگوئه، انگلستانو غیره که از طریق غرفه 2.5D ، غرفه 3D ، ویدئو و غیره مشاهده می شود ، CSCTE بسیاری از مناطق نمایشگاهی از جمله منطقه تم فرهنگ ورزشی ، منطقه نمایشگاه بین المللی ، منطقه نوآوری و خلاقیت فرهنگ ورزش داخلی و خارجی ، منطقه مارک های ورزشی ، فرهنگ ورزش داخلی منطقه ، فناوری ورزشی و منطقه نمایشگاهی بهداشتی و فضای باز ، محصولات ورزشی ابتکاری و راهرو برنامه ، استادیوم های بزرگ و غیره

منطقه تم فرهنگ ورزش ، که توسط مرکز توسعه فرهنگ ورزشی اداره کل ورزش سازمان یافته ، برنامه ریزی و اجرا شده است چین، با هدف گسترش فرهنگ ورزش ، ترویج روحیه ورزشی ، و انتقال قدرت ورزش است. این منطقه طی سالهای گذشته منطقه اصلی نمایشگاه در CSCTE بوده است. به عنوان سفیران تصویر CSCTE ، چانگ هائو، قهرمان جهانی Weiqi و نایب رئیس انجمن Weiqi چین ، و وی هونگ، قهرمان جهان هنرهای رزمی، به صورت آنلاین در نمایشگاه ظاهر شوید. در همان زمان ، مرکز توسعه فرهنگ ورزش بیش از 100 نقاشی و اثر خوشنویسی تولید شده توسط ورزشکاران و اقشار مختلف مردم در سراسر کشور را به عنوان جذابیت فرهنگی برای بازدید کنندگان آنلاین انتخاب و به نمایش گذاشته است.

منطقه نوآوری و خلاقیت فرهنگ بین المللی و ورزشی موسسات خارجی و انجمن های تبادل فرهنگی را در این کشور جلب کرد چین از جانب فرانسه، انگلستان، آلمان، اتریش، آرژانتین، نپال، اسلوونی، ایالات متحده، استرالیا و سایر کشورها و همچنین بسیاری از فدراسیون های ورزشی بین المللی. غرفه آرژانتین نرم افزار مدیریت ، روش ها و بستر آموزش الکترونیکی آرژانتین را نمایش می دهد AFA FTI تا ایده های فنی جدید یک نیروگاه فوتبال تاسیس شده را به نمایش بگذارد. در غرفه آلمان نمایشگاه هایی با مارک هایی مانند FC Schalke 04 و BVB ، مارک برتر یوگای اروپا YogaEasy و معروف ALBA برگزار می شود برلین تیم بسکتبال و غیره در غرفه مجلل و مرسوم ، مد روز فرانسه ، یک عید بصری توسط مارک های فرانسوی معروف با نام تجاری معروف Resort Club Med ، سازمان برتر خدمات ورزشی MyComm ، شرکت معروف ساخت عرصه ABEST ، شرکت رویدادهای ورزشی و جشن ارائه می شود ECA2 و خرده فروشی کالاهای ورزشی Decathlon. ایده های خلاقانه شگفت انگیزی در مورد ورزش نیز توسط شرکت های نپالی مانند شرکت راهنمای تور مربوط به ورزش دریفت ، شرکت دوچرخه کوهستان هیمالیا ، دومین شرکت بانجی جامپینگ جهان The Cliff ، مسابقه بین کشوری MILALEI به اشتراک گذاشته می شود. شرکت های انگلیسی مانند شرکت مهندسی پیشرو در جهان Atkins و آکادمی آموزش فوتبال ICFDS ؛ شرکت های اتریشی مانند شرکت یخ و برف AST؛ غرفه داران اسلوونیایی مانند Elan Snowboard. شرکت های آمریکایی مانند هارلی ، DISTA و دفتر بازدید کنندگان گوام ؛ و شرکت خدمات گردشگری استرالیا GM Tours.

منطقه نمایشگاه فرهنگ ورزش داخلی ، برنامه های برجسته فرهنگ ورزش و گردشگری در این کشور را به نمایش می گذارد چین. دفاتر ورزشی از نزدیک به 30 استان ، مناطق خودمختار و شهرداری هایی مانند پکن، تیانجین، هبی، شانشی، مغولستان داخلی ، لیائونینگ، جیلین، هیلونگ جیانگ، شانگهای، و جیانگ سو نمایش نتایج غنی از توسعه و فرهنگ ورزشی متمایز و منابع گردشگری ورزشی.

مارک های پیشرفته کالاهای ورزشی چینی و خارجی ، مارک های خدمات ورزشی و مارک های مشهور رویدادهای ورزشی در منطقه مارک های ورزشی نمایش داده می شوند. SNOW MONKEY ، تولید کننده معروف تجهیزات و دستگاه های یخ و برف ، ماژول اسکی خشک ، زره پوش مواد هوشمند ، طراحی پارک زمین ، تجهیزات اسکی و شبیه سازهای اسکی را به نمایش می گذارد. به عنوان یک رهبر در آسیا و اقیانوسیه بازار ، Airgoal ، یک مارک تجهیزات فوتبال ، آخرین نوع تجهیزات آموزش فوتبال را به نمایش می گذارد. TONGXIN ، یک آژانس ملی نمایش ورزش ، مسیر حرفه ای معادل استادیوم ملی پکن را به نمایش می گذارد. ACT یک سیستم چمن وصله ای با کاشت مخلوط ، جایگاه های جمع شونده و کف های هوشمند مناسب برای ورزشگاه های چند منظوره و عملیات پس از بازی را نشان می دهد که می تواند نشاط را به ورزشگاه بیاورد و بخش مهمی از ورزشگاه های هوشمند مدرن است. به لطف فناوری “نمایش ابری” ، بازدید کنندگان می توانند محصولات اصلی مارک های معروف ورزشی را از فاصله نزدیک و بدون محدودیت زمان و مکان مشاهده کنند.

CSCTE پر شور و جذاب و چشم نواز مناطق نمایشگاهی از ویژگی های خاص خود را ایجاد می کند. این نمایشگاه ها وضعیت فعلی فرهنگ ورزش و گردشگری ورزشی در داخل و خارج از کشور و همچنین روند توسعه صنعت ورزش را به نمایش می گذارد. CSCTE با ایجاد فرهنگ بین المللی ، حرفه ای ، بازار محور و سطح بالایی از ورزش ورزش و صنعت نمایش و تجارت ، موجب مبادلات و همکاری های بین المللی در صنعت ، اصلاح صنعت و نوآوری می شود و به پیشرفت صنعت کمک می کند. CSCTE به یک رویداد سطح بالا و تأثیرگذار در سطح جهانی تبدیل شده است چین بخش ورزش گزارش شده است که CSCTE 2020 تا سال ادامه خواهد داشت 23 دسامبر. می توانید برای نمایشگاه از طریق رایانه و تلفن های همراه به وب سایت (http://yun.cectexpo.com/) مراجعه کنید.

منبع IDG آسیا

منتشر شده در جدید ترین اخبار

دیدگاه‌ها غیرفعال هستند.