رفتن به نوشته‌ها

اندازه بازار مواد غذایی آنلاین تا 2027 ارزش 1.1 تریلیون دلار دارد

سانفرانسیسکو، 8 آوریل 2020 / PRNewswire / – جهانی انتظار می رود اندازه بازار مواد غذایی آنلاین برسد 1.1 تریلیون دلار تا سال 2027 ، گسترش در CAGR 24.8٪ از سال 2020 تا 2027 ، طبق مطالعه ای که توسط Grand View Research Inc. انجام شده است ، افزایش تعداد تلفن های هوشمند ، استفاده از آنها و افزایش تعداد کاربران تلفن های هوشمند پیش بینی می شود که رشد بازار را در دوره پیش بینی افزایش دهند. در کنار این عوامل ، بیماری همه گیر ویروس کرونا یکی دیگر از عوامل اصلی افزایش تعداد خریداران مواد غذایی آنلاین در سراسر جهان است.

پیشنهادات اصلی گزارش:

  • پیش بینی می شود که بخش تولید تازه در CAGR بیش از 22.0٪ در طول دوره پیش بینی به دلیل افزایش تصویب سکوهای تجارت الکترونیکی برای خرید میوه ، سبزیجات و سایر کالاهای فروشی گسترش یابد.
  • آسیا و اقیانوسیه تخمین زده می شود بالاترین CAGR را از سال 2020 تا 2027 به دلیل افزایش جمعیت جوان در منطقه که تمایل بیشتری به خرید بقال فروشی های آنلاین دارند ، ثبت کند
  • بازار از نظر طبیعت تکه تکه شده است و با رقابت زیاد با حضور بازیکنان جهانی مانند والمارت مشخص می شود. Amazon.com ، Inc؛ JD.com ، Inc؛ و راکوتن
  • بازیگران اصلی بازار مواد غذایی آنلاین در حال انتخاب استراتژی هایی از قبیل خرید ، ادغام و همکاری برای گسترش حضور منطقه ای خود در بازار هستند.

گزارش تحقیق 107 صفحه ای با ToC را در مورد “گزارش بازار مواد غذایی آنلاین ، اشتراک و روند گزارش بر اساس نوع محصول (تولید تازه ، صبحانه و لبنیات ، میان وعده ها و نوشیدنی ها ، مواد اولیه و ملزومات پخت و پز) ، براساس منطقه ، و پیش بینی های قطعه ، 2020 – 2027 ” در: https://www.grandviewresearch.com/industry-analysis/online-grocery-market

پیش بینی می شود افزایش اتخاذ خرید آنلاین باعث رشد بازار در دوره پیش بینی شود. سهولت خرید و تخفیف بهتر دلایل اصلی است که باعث شده است تا مردم از خرید سنتی به سمت خرید آنلاین تغییر کنند. کشورهای در حال توسعه شاهد افزایش چشمگیر تعداد خریداران آنلاین در سالهای اخیر بوده اند. براساس بنیاد سهامداران تجاری برند هند (IBEF) ، تعداد خریداران آنلاین در این کشور وجود دارد هند در سال 2018 حدود 120 میلیون نفر بود و تخمین زده می شود تا سال 2025 به 220 میلیون برسد. این روند رو به رشد و افزایش تعداد خریداران پتانسیل عظیمی برای رشد بازار ایجاد کرده است.

نگرانی های امنیتی در بین مشتریان و عدم وجود شواهد بدنی از عوامل اصلی مانع رشد بازار است. با این وجود ، پیش بینی می شود با اتخاذ اینترنت اشیا (IoT) راه های جدیدی را برای بازار مواد غذایی آنلاین در طی دوره پیش بینی باز کند. IoT به سازمانهای تجارت الکترونیکی کمک می کند تا با استفاده از دستگاههای فعال شده IoT در شبکه ، موجودی خود را حفظ کنند. IoT داده های زمان واقعی را فراهم می کند و به خرده فروشان کمک می کند تا تقاضا برای چندین محصول در مناطق مختلف را تجزیه و تحلیل کنند.

Grand View Research بازار جهانی فروشگاه های مواد غذایی آنلاین را بر اساس نوع محصول و منطقه تقسیم کرده است:

  • چشم انداز نوع محصول بصورت آنلاین (درآمد ، میلیارد دلار ، 2016 – 2027)
    • تولید تازه
    • صبحانه و لبنیات
    • میان وعده ها و نوشیدنی ها
    • گوشت و غذاهای دریایی
    • موارد اصلی و ملزومات آشپزی
    • دیگران
  • چشم انداز منطقه ای مواد غذایی آنلاین (درآمد ، میلیارد دلار ، 2016 – 2027)
    • آمریکای شمالی
    • اروپا
    • آسیا و اقیانوسیه
    • آمریکای لاتین
    • خاورمیانه و آفریقا

گزارش های تحقیق بیشتری را در مورد آن پیدا کنید صنعت خدمات ارتباطیتوسط Grand View Research:

  • بازار ارتباطات متحد – اندازه بازار جهانی یکپارچه ارتباطات در آن ارزشمند بود 56.33 میلیارد دلار در سال 2018 و پیش بینی می شود CAGR 16.8٪ را از سال 2019 تا 2025 ثبت کند.
  • بازار تلویزیون پروتکل اینترنت – اندازه بازار جهانی پروتکل اینترنت (IPTV) در آن ارزشمند بود 38.21 میلیارد دلار در سال 2016. استراتژی های جذاب بسته بندی ارائه شده توسط شرکت های مخابراتی.
  • بازار مدیریت تجربه مشتری – اندازه بازار جهانی مدیریت تجربه مشتری در آن ارزشمند بود 6.5 میلیارد دلار در سال 2019 و پیش بینی می شود CAGR 17.7٪ را از سال 2020 تا 2027 ثبت کند.

دسترسی به قطب نمای بزرگ ، BI ما پایگاه داده تحقیق بازار بصری از 10،000+ گزارش را فعال کرد

درباره تحقیقات Grand View

Grand View Research ، شرکت تحقیقات و مشاوره در بازار مستقر در ایالات متحده ، گزارش های تحقیقاتی و خدمات مشاوره ای اختصاصی و همچنین پژوهشی اختصاصی را ارائه می دهد ثبت نام شده در کالیفرنیا و مقر آن در سانفرانسیسکواین شرکت بیش از 425 تحلیلگر و مشاور تشکیل می دهد و سالانه بیش از 1200 گزارش تحقیقات بازار را به بانک اطلاعات گسترده خود می افزاید. این گزارشها تحلیلی عمیق در 46 صنعت در 25 کشور اصلی جهان ارائه می دهند. Grand View Research با کمک یک بستر اطلاعاتی تعاملی در بازار ، به شرکت های Fortune 500 و موسسات دانشگاهی مشهور کمک می کند تا فضای کسب و کار جهانی و منطقه ای را درک کنند و فرصتهای پیش رو را ارزیابی کنند.

مخاطب:
شری جیمز
متخصص فروش شرکت ایالات متحده آمریکا
Grand View Research، Inc.
تلفن: + 1-415-349-0058
تلفن رایگان: 1-888-202-9519
پست الکترونیک: [email protected]
وب: https://www.grandviewresearch.com
با ما دنبال کنید: LinkedIn | توییتر

SOURCE Grand View Research ، Inc


منتشر شده در جدید ترین اخبار

اولین باشید که نظر می دهید

پاسخی بگذارید