رفتن به نوشته‌ها

Mintegral با الزامات SDK آزمایشی آزمایشگاه IAB Tech سازگار است

Open Measurement SDK (OM SDK) استانداردی است که توسط آزمایشگاه IAB Tech در اوایل سال 2018 راه اندازی شده است ، با هدف تسهیل اندازه گیری تبلیغات درون برنامه تلفن همراه توسط فروشندگان قابل مشاهده و تأیید شخص ثالث. انطباق با این استاندارد ادغام های سفارشی وقت گیر و پرهزینه SDK فروشندگان اندازه گیری را از بین می برد.

OM SDK 1.3 برای تسهیل دسترسی شخص ثالث به داده های اندازه گیری ، آخرین به روزرسانی ها را در کد ها و کتابخانه های رایج ارائه می دهد. سایت ها و برنامه هایی که OM SDK را ادغام می کنند می توانند سیگنال های اندازه گیری را به یک API ، تعریف تعریف رابط اندازه گیری باز (OMID) ارسال کنند. ارائه دهندگان اندازه گیری می توانند برچسب هایی را جمع آوری کنند که این سیگنال ها را جمع آوری می کند. اطلاعات بیشتر در مورد استاندارد OM SDK را می توانید در وب سایت IAB Tech Lab پیدا کنید.

انطباق ، اندازه گیری موجودی بیشتر را تضمین می کند و در نتیجه ، ناشران می توانند موجودی با کیفیت بیشتری را برای جذب تبلیغات ارائه دهند. به لطف گزارش های جامع مبتنی بر داده ها و بینش های تبلیغاتی ، تبلیغ کنندگان می توانند با اعتماد به نفس بیشتری در مورد موجودی کالا استفاده کنند ، که در نهایت از قانونی بودن سرمایه گذاری و مارک های تجاری خود تحت تأثیر قرار می گیرد. OM SDK از آنجا که یک SDK تک منبع است ، از کارآیی بیشتری برخوردار است که باعث بهبود دقت و عملکرد فرایند اندازه گیری عملکرد تبلیغات می شود.

تأیید مجدد Mintegral SDK برای iOS 5.8.0 و Android MAL_10.1.1 یا بالاتر اعمال می شود. همه قالب های تبلیغات اصلی از جمله تبلیغات بنر ، تبلیغات بومی ، تبلیغات ویدیویی با پاداش و موارد دیگر پشتیبانی می شوند. می توانید اطلاعات بیشتر را در وب سایت IAB Tech Lab پیدا کنید.

درباره Mintegral
بستر تبلیغاتی مبتنی بر هوش مصنوعی ، برنامه ای و تعاملی که راه حل ها و بینش های بازاریابی تلفن همراه بین منطقه ای را برای تبلیغ کنندگان و ناشران تلفن همراه در سراسر جهان ارائه می دهد و به ایجاد فاصله بین شرق و غرب اختصاص دارد.

درباره آزمایشگاه IAB Tech
آزمایشگاه فناوری IAB (آزمایشگاه فناوری) در سال 2014 تاسیس شد ، یک کنسرسیوم غیرانتفاعی است که یک جامعه عضو را در سطح جهان درگیر توسعه فناوری و استانداردهای بنیادی می کند که رشد و اعتماد به اکوسیستم رسانه های دیجیتال را امکان پذیر می کند. IAB Tech Lab که از ناشران دیجیتال ، شرکت های فناوری تبلیغات ، آژانس ها ، بازاریابان و سایر شرکت های عضو تشکیل شده است ، بر راه حل های ایمنی برند و تقلب در تبلیغات متمرکز است. هویت ، داده ها و حریم خصوصی مصرف کننده ؛ تجارب و اندازه گیری تبلیغات ؛ و اثربخشی برنامه ای. کار آن شامل پروتکل مناقصه OpenRTB در زمان واقعی ، مشخصات ضد تقلب ads.txt ، SDK اندازه گیری باز برای قابلیت مشاهده و تأیید ، مشخصات ویدیوی VAST و ابتکار پروژه Rearc برای آدرس دهی محوری محور است. اعضای هیئت مدیره / شرکت ها در https://iabtechlab.com/about-the-iab-tech-lab/tech-lab-leadership ذکر شده اند. برای اطلاعات بیشتر ، لطفاً به https://iabtechlab.com مراجعه کنید.

روابط عمومی: [email protected]

SOURCE Mintegral

لینک های مربوطه

https://www.mintegral.com/fa/

منتشر شده در جدید ترین اخبار

دیدگاه‌ها غیرفعال هستند.