رفتن به نوشته‌ها

ValueLabs برنده جایزه جهانی نوآوری Fintech IBSI است

هیدرآباد ، هند، 18 دسامبر 2020 / PRNewswire / – ValueLabs ، ارائه دهنده خدمات جهانی فناوری ، برنده جایزه جهانی نوآوری Fintech IBSI برای بهترین مفهوم اصلی و قابل قبول در انطباق و RegTech شد. این برای راه حل Enterprise Customer due Diligence بود که آنها برای Diligent ، یک ساختند سنگاپورشرکت جهانی RegTech مبتنی بر.

جوایز IBSI Global FinTech Innovation از بازیکنان فناوری و بانک ها به خاطر برتری در تأثیر رانندگی از طریق پیاده سازی فن آوری بانکی و نوآوری ها با استفاده از فناوری های نوظهور ، تجلیل می کند. امسال برندگان IBSI بر اساس تعالی نوآوری ، بهترین شیوه ها و ابزارهای پذیرفته شده ، اصالت و سادگی ، سازگاری مفهوم و پیچیدگی برنامه و حاکمیت انتخاب شدند.

راه حل Enterprise Customer Diligence یک برنامه مبتنی بر SaaS است که بانک ها و شرکت های RegTech را قادر می سازد ضمن رعایت الزامات نظارتی و خط مشی ، روابط مداوم خود را با مشتریان حفظ و حفظ کنند. این راه حل 100٪ موتور قابل تنظیم با قوانین را فراهم می کند که دقت کافی را برای مشتریان در چندین توپوگرافی و حوزه قضایی انجام می دهد.

“ما خوشحالیم که توسط IBSI بخاطر ایجاد نوآوری در فضای BFS شناخته شده ایم و اطمینان داریم که این راه حل به صنعت کمک می کند تا روشهایی را که در آن پردازش مشتری انجام می دهد و مراقبت های لازم را دوباره تصور کند. همچنین می خواهیم به همکاران ما در Diligent در این مورد تبریک بگوییم. جایزه و از آنها برای اجازه دادن به ما بخشی از سفر آنها تشکر می کنیم ” ارجون رائو، مدیر عامل شرکت ValueLabs.

وی گفت: “در این دوره دیجیتال بانکی ، برای بانک ها و صندوق های سرمایه گذاری ضروری است اقدامات لازم را برای انطباق با قوانین در حال تغییر صنعت و الزامات انطباق انجام دهند. این راه حل هر فرآیند KYC و CDD را خودکار می کند و دیدگاه انطباق دیجیتال را برای مشتریان ما امکان پذیر می کند.” آنوپ سینگ، SVP و رئیس بازارهای نوظهور ، Valuelabs ، که این جایزه را پذیرفت. “ما همچنین در حال برنامه ریزی برای گسترش چشمگیر حضور جهانی خود در BFS در سال 2021 هستیم و این شناخت به ما الهام می دهد تا راه حل های ابتکاری بیشتری را برای صنعت BFS و RegTech ارائه دهیم.”

درباره ValueLabs

ValueLabs یک شرکت فناوری جهانی است که متمرکز بر توسعه محصول ، فناوری داده و خدمات دیجیتال است. با پشتیبانی The Digital Flywheel ™ ، ValueLabs راه حل های پایان به پایان را در زمینه های تجربه مشتری ، تجزیه و تحلیل داده ها ، توسعه محصول و اتوماسیون ارائه می دهد. طی 23 سال گذشته ، این شرکت به 32 مکان ، 5500 همکار و 150 مشتری در سراسر جهان گسترش یافته است. تمرکز آنها بر کارمندان و مشتریان موجب شده است که مشتریان پیشرو در صنعت به ترتیب بیش از 60 و 80 امتیاز داشته باشند.

تماس با رسانه:
آنوپ سینگ سنگار
[email protected]
www.valuelabs.com/business-form/

SOURCE ValueLabs LLP

لینک های مربوطه

http://www.valuelabs.com/

منتشر شده در جدید ترین اخبار

دیدگاه‌ها غیرفعال هستند.