رفتن به نوشته‌ها

Whatnot ، بستر خرید و پخش زنده جریان برای مجموعه داران و علاقه مندان ، 4 میلیون دلار از بودجه بذر را اعلام می کند

لس آنجلس، 17 دسامبر 2020 / PRNewswire / – امروز ، Whatnot اعلام کرد که آن را مطرح کرده است 4 میلیون دلار در بودجه بذر با مشارکت Scribble Ventures ، Wonder Ventures ، Operator Partners ، Y Combinator ، Liquid 2 Ventures ، Twenty Two Ventures و سایر سرمایه گذاران. این شرکت قصد دارد از بودجه برای سرمایه گذاری در جهت رشد تیم ، مقیاس گذاری فعالیت های آنها و گسترش در دسته های جدید از جمله بازی های ویدیویی ، کتاب های کمیک ، اسباب بازی های طراح و مد پرنعمت استفاده کند.

در حالی که نسل اول بازارهای آنلاین این فرصت را برای مجموعه داران و علاقه مندان ایجاد کرده بود تا برای اولین بار با یکدیگر معامله کنند ، این سیستم عامل ها نیز با تقلب در برابر اقدامات تقلبی برای تضمین اصالت و محافظت از اعضای جامعه ، گرفتار شده اند. Whatnot نه تنها حدس و خطرات ناشی از خرید و فروش آنلاین اقلام را می گیرد ، بلکه یک پلت فرم پخش زنده ایجاد کرده است که جامعه خود را قادر می سازد برای خرید و فروش داغترین کالاهای قابل جمع آوری و اقلام مورد نظر خود در زمان واقعی متصل و تعامل داشته باشند.

“بنیانگذار Fandom همیشه جایی آنلاین داشته است ، اما واقعاً در رویدادهای حضوری و خرده فروشان محلی که به علاقه مندی جمع کنندگان و علاقه مندان به کالاهای مخصوص یک جام مقدس کمک می کرده اند ، بسیار موفق بوده است.” لوگان سر. “ما Whatnot را نه فقط برای فعال کردن معاملات ، بلکه برای لذت بردن از تجربه حضوری ساخته ایم ، بنابراین انجمن های ما می توانند در زمان واقعی ارتباط برقرار کنند و با فروشندگان مورد علاقه خود عجین شوند.”

Whatnot به جای تمرکز بر روابط خرده فروش با مصرف کننده ، ارتباطات همتا به همتا را در جوامع موجود ایجاد می کند و باعث پذیرش و تبدیل زیاد می شود. در حالی که برخی از فروشندگان Whatnot مشاغل کوچک هستند ، 90 +٪ از فروشندگان Whatnot علاقه مندان به خرید و فروش اقلام مورد علاقه خود به عنوان سرگرمی یا مشاغل جنبی هستند.

از زمان راه اندازی آن در دسامبر 2019، Whatnot هزاران فروشنده و ده ها هزار خریدار در این سیستم عامل به دست آورده است. فروش به طور متوسط ​​60٪ + ماه به ماه رشد کرده است و محبوب ترین فروشندگان آن بیش از فروش کرده اند 2 میلیون دلار در اقلام ، با متوسط ​​جریان مستقیم هزاران دلار فروش.

“جریان مستقیم یک است 150 میلیارد دلار بازار در چین، و خرده فروشان از هر راه راه در حال فروش فروش زنده برای خود هستند. ” داستین روزن، مدیر شریک ، Wonder Ventures. “ما فکر می کنیم که Whatnot با بهره گیری از جوامع کلکسیونی و علاقه مندان کاملاً موقعیت خوبی دارد تا از موفقیت اولیه پخش زنده در ایالات متحده استفاده کند.”

“صنعت جمع آوری کالاها یک تجارت بزرگ بوده و همیشه بوده است. نوستالژی یک عامل قدرتمند در زندگی بسیاری از افراد است. این چیزی است که افراد روزمره شما را به ستاره های محبوب YouTube ، هنرمندان و افراد مشهور دیگر متصل می کند.” جان استبیچ (PokeRadar) در Whatnot. “تعامل و جنبه قوی جامعه به Whatnot این امکان را داده است که به مجموعه داران روزمره کمک کند تا سرگرمی یا اشتیاق خود را به یک تجارت موفق تبدیل کنند. با دسترسی به حراج های زنده و فروش ، مانع ورود افرادی که به دنبال فروش هستند و تعطیلات زنده را ارائه می دهند ، کاهش می یابد. از بازی های Pokemon ، Sports ، Yugioh و سایر بازی های قابل جمع آوری کارت. “

درباره Whatnot
Whatnot یک بستر و بازار پخش جریانی مستقیم است که به مجموعه داران و علاقه مندان اجازه می دهد تا با ارتباط با جامعه خود برای خرید و فروش محصولات تأیید شده در یک بستر ایمن و ایمن اقدام کنند. Whatnot حدس و خطرات ناشی از خرید و فروش آنلاین اقلام را تأیید می کند و هر مورد را تأیید می کند و خریداران و فروشندگان را به یک کد رفتار بالا نگه می دارد ، بنابراین کاربران می توانند بر روی جالبترین قسمتهای تجربه تمرکز کنند. آنچه در آن مبتنی نیست لس آنجلس ، کالیفرنیا و دارای 11 کارمند است. برای اطلاعات بیشتر ، مراجعه کنید www.whatnot.com یا برنامه Whatnot را بارگیری کنید اندروید یا iOS.

مخاطب:
ارین اول
415-902-5308
[email protected]

منبع

منتشر شده در جدید ترین اخبار

دیدگاه‌ها غیرفعال هستند.