“Pos Laju بازوی پیک گروه Pos Malaysia است که خدمات تحویل بسته سریع را ارائه می دهد. این گروه دارای زیرساخت شبکه پیک گسترده ای است ، با بیش از 1500 کانال اصلی ارائه خدمات که شامل 99 شعبه ، 39 کیوسک ، 162 نماینده در سراسر کشور است. Gopal R ، معاون جهانی عمل حمل و نقل و تدارکات در فراست و سالیوان گفت. تا به امروز ، Pos Laju حدود 139 EziBox ، 100 EziDrop و 19 EziDrive-Thru ایجاد کرده است و در آینده نزدیک 3000 نقطه تماس دیگر را از طریق شبکه های اپراتور شریک هدف قرار می دهد. “
این شرکت یک مرکز پردازش یکپارچه (IPC2) جدید در KLIA ایجاد کرده است که می تواند 230،000 بسته در روز را پردازش کند. Pos Laju با وجود IPC1 و IPC2 موجود بیشترین ظرفیت پردازش را در خود ثبت کرده است مالزی با 530،000 بسته در روز. تحویل نیروی انسانی کافی و ناوگان داخلی برای ارائه خدمات کارآمد و بدون وقفه به مشتریان خود را تضمین کرده است. در سال 2019 ، ناوگان 3،020 دستگاه تحویل این شرکت (تریلر ، موتور اصلی ، کامیون ، سه هواپیمای باری ، دو کشتی حامل فله) و همچنین 6599 موتورسیکلت تحویل 59.8 میلیون بسته و 175.6 میلیون بسته در سال را برای هر نوع وسیله نقلیه ثبت کرده است.
بیش از 700 پستچی در مناطق روستایی و جزایر زیادی مستقر شده اند و به 241000 روستایی در سراسر کشور رسیده اند. این شرکت فرکانس پروازها از Peninsular به مالزی شرقی برای حمل موارد بیشتر به عقب و جلو. Pos Laju با گسترش قابلیت های دیجیتالی خود ، SendParcel را معرفی کرد: یک سرویس دیجیتال که به مشتریان امکان می دهد نرخ تحویل کالا را تحویل بگیرند ، تحویل کالا را رزرو کنند و به صورت آنلاین برگه های حمل کالا تولید کنند. همچنین به مشاغل تجارت الکترونیکی این امکان را می دهد تا سفارشات عمده را برای تحویل داخلی و بین المللی آغاز کنند. با این سیستم عامل ، Pos Laju قصد دارد تا ردپای خود را گسترش دهد ، به ویژه در میان SME ها و SME های خرد که بیش از 98٪ از تجارت آن در مالزی.
گوپال خاطرنشان کرد: “Pos Laju” بر روی کل اکوسیستم و خدمات زنجیره تامین به عنوان بهترین روش تمرکز دارد تا بتواند نیازهای مشتریان و نیازهای خود را بهتر مدیریت کند. ” “Pos Laju به دلیل سبد محصولات گسترده خود در میان سایر فعالان بازار برجسته است. این شرکت با دستیابی به ابزارهای بهبود یافته و پشتیبانی از تحول دیجیتال که منجر به کیفیت خدمات بهتر برای مشتریان خود می شود ، برنامه های استراتژیکی را برای تقویت امکانات خود و امکان بهره وری عملیاتی بیشتر نیز تنظیم کرده است. “
هر ساله ، فراست و سالیوان این جایزه را به شرکتی اهدا می کند که استانداردهای بالایی از کیفیت خدمات را که منجر به روابط قابل اعتماد و استراتژیک شده است ، حفظ کرده است. این شرکت با استفاده از بازخورد مشتری ، سرعت / به موقع بودن بالاتری را نشان داده ، اطمینان از نزدیک بودن به تعامل بدون اصطکاک ، تحویل برجسته قیمت / عملکرد ، ارائه یک تجربه خرید / مالکیت مشتری غنی و ارزش ویژه نام تجاری خود را افزایش داده است.
جوایز بهترین روشهای فراست و سالیوان شرکتهای موجود در بازارهای مختلف منطقه ای و جهانی را به دلیل نشان دادن دستاوردهای برجسته و عملکرد برتر در زمینه هایی مانند رهبری ، نوآوری فناوری ، خدمات مشتری و توسعه محصول استراتژیک ، تقدیر می کنند. تحلیلگران صنعت ، فعالان بازار را مقایسه می کنند و عملکرد را از طریق مصاحبه های عمیق ، تجزیه و تحلیل و تحقیقات گسترده ثانویه برای شناسایی بهترین روش ها در صنعت اندازه گیری می کنند.
درباره فراست و سالیوان
به مدت شش دهه ، فراست و سالیوان به دلیل نقشی که در کمک به سرمایه گذاران ، رهبران شرکت ها و دولت ها در جهت یابی تغییرات اقتصادی و شناسایی فن آوری های مخرب ، روندهای مگا ، مدل های تجاری جدید و شرکت ها برای اقدام به شهرت جهانی دارد ، منجر به جریان مداوم فرصت های رشد می شود. برای موفقیت در آینده با ما تماس بگیرید: بحث را شروع کنید.
مخاطب:
کالا مانی.S
P: +607-560 3656
E: [email protected]
درباره گروه Pos Malaysia
گروه Pos Malaysia یک ارائه دهنده راه حل پستی (پست الکترونیکی ، خرده فروشی ، پیک و بین المللی) ، تدارکات ، هواپیمایی ، مالی و زنجیره تامین با بزرگترین شبکه تحویل و لمس در مالزی، ارائه یک تجربه گسترده شبکه خرده فروشی از طریق بخش های اصلی کسب و کار آن. این گروه با بیش از 200 سال سابقه ، کشور را با بیش از 200 اپراتور پستی در سطح جهان متصل می کند و قابلیت پشتیبانی خود را گسترش می دهد جنوب شرقی آسیا در حال گسترش سریع مشاغل تجارت الکترونیکی مرزی. برای اطلاعات در مورد گروه Pos Malaysia ، به سایت www.pos.com.my مراجعه کنید.
تماس با رسانه: |
|
شرلیزا زاهارودین رئیس ، ارتباطات Pos مالزی برهاد |
پست الکترونیک: [email protected] 03-2267 2200 |
نازتول اکما مختار VP ، روابط عمومی و رسانه Pos مالزی برهاد |
پست الکترونیک: [email protected] 03-2267 2280 |
استیسی آن همیار پدر ، روابط عمومی و رسانه Pos مالزی برهاد |
پست الکترونیک: [email protected] 03-2267 2290 |
آزهاری عدنان مریکان همیار پدر ، روابط عمومی و رسانه Pos مالزی برهاد |
پست الکترونیک: [email protected] 03-2267 2009 |
SOURCE فراست و سالیوان
لینک های مربوطه
www.frost.com
دیدگاهها غیرفعال هستند.