رفتن به نوشته‌ها

کاربران حواله ، با شروع فصل تعطیلات بی سابقه ، افزایش قابل توجهی در نیازهای اقتصادی اقوام خود در خارج از کشور را گزارش می دهند – español USA – انگلیسی

دالاس، 16 دسامبر 2020 / PRNewswire-HISPANIC PR WIRE / – MoneyGram International، Inc. (NASDAQ: MGI) ، رهبر جهانی در پرداخت های بین المللی و انتقال پول بین مردم (P2P) ، امروز نتایج یک مطالعه مصرف کننده که نکات جالب توجهی در مورد نحوه ارسال پول توسط مصرف کنندگان در تعطیلات امسال نشان می دهد. بر اساس نتایج مطالعه اخیر در مورد نزدیک به 1500 مشتری در ایالات متحده که امسال از طریق MoneyGram پول به خارج از کشور ارسال کرده اند ، این شرکت یک حساسیت شدید مصرف کننده به سمت حواله ها با پیشرفت فصل تعطیلات سال 2020.

علیرغم مشکلات ناشی از بیماری همه گیر COVID-19 ، مانند از دست دادن شغل و افزایش هزینه های زندگی و سلامتی ، این مطالعه نشان داد که حدود 70 درصد از افراد مورد بررسی پول بیشتری ارسال کرده است در سال 2020 ، و بسیاری از آنها قصد دارند در فصل تعطیلات حداقل همان مقدار سال گذشته را حمل کنند. در میان افراد مورد بررسی ، 80٪ از مصرف کنندگان همچنین گزارش کرده اند که همه گیری ایجاد کرده است افزایش نیازهای خانواده و دوستان در خارج از کشور امسال. هزینه های غذا در بالای این لیست قرار دارد ، 70٪ از پاسخ دهندگان اظهار داشتند که افراد خارج از کشور برای تأمین غذای خانواده های خود در سال جاری به پول بیشتری نیاز داشته اند. هزینه های غذایی مسکن (55٪) و بهداشت (52٪) به دنبال دارد.

این مطالعه همچنین اطلاعاتی در مورد تسریع در پذیرش دیجیتال در MoneyGram و به طور کلی در صنعت. حدود 60٪ از پاسخ دهندگان اظهار داشتند که ، در نتیجه همه گیری ، با استفاده از ابزارهای دیجیتالی بیشتر و بیشتر موجود برای این منظور ، روش ارسال پول به خارج از کشور را تغییر داده اند. مصرف کنندگان همچنین گزارش کردند که این بیماری همه گیر باعث شد که خانواده و دوستان بیشتری از آنها بخواهند که پول را با روش های دیجیتالی مانند مستقیم به حساب بانکی یا کیف پول موبایل به جای پول نقد دریافت کنند.

وی گفت: “نتایج این مطالعه به ما این امکان را می دهد که از انعطاف پذیری مشتریان ، توانایی آنها برای پیشرفت در دوران سخت و فداکاری آنها نسبت به خانواده و دوستان در سراسر جهان دیدن کنیم.” الکس هولمز، رئیس و مدیر عامل MoneyGram. “نتایج مطالعه با عملکرد قوی که ما در سال جاری گزارش کرده ایم سازگار است و از استراتژی مداوم ما برای ارائه تجربه ای متفاوت به مشتریان و تسریع رشد دیجیتال در سراسر جهان پشتیبانی می کند. خوشحالم که شاهد تحول دیجیتال مشتری محور هستیم ، و مدیریت همیشه چابک شرکت ما ، به ما این امکان را داده است که به مشتریان خود به صورت منحصر به فرد خدمات ارائه دهیم ، زیرا نیازهای آنها در این سال ناگهان تغییر کرده است “.

از دیگر نکات برجسته نظرسنجی مشتریان MoneyGram می توان به موارد زیر اشاره کرد:

علاوه بر افزایش نیازهای خانواده و دوستان در خارج از کشور ، عوامل زیر نیز در تصمیم گیری و توانایی ارسال پول در سال جاری تأثیر داشته اند:


تغییر درآمد (34٪)


ο هزینه های پیش بینی نشده ، مانند هزینه های مراقبت های بهداشتی (28٪)

• با تفکر در مورد سال آینده ، 78٪ از نظرسنجی ها قصد دارند در سال 2021 حداقل همان مقدار پول ارسال شده در سال جاری را ارسال کنند.

وی گفت: “همانطور كه ​​ما به یک فصل تعطیلات می پردازیم كه از هر زمان دیگری متفاوت به نظر می رسد ، ما از مشتری بی نظیر مشتری خود كه علی رغم بحران اقتصادی ناشی از همه گیری ، همچنان قدرتمند و وفادار است ، بسیار سپاسگزاریم.” کامیلا چیلیل، مدیر عامل MoneyGram و رهبر تجارت دیجیتال این شرکت. “ما همچنین از تعداد مشتریانی که به لطف سهولت استفاده از برنامه تلفن همراه ، مقرون به صرفه بودن خدمات ما و شبکه دیجیتالی در حال گسترش در 81 کشور جهان ، گزارش کرده اند که به MoneyGram روی آورده اند ، هیجان زده هستیم. ما از شنیدن این که بهترین انتخاب برای ما هستیم بسیار هیجان زده هستیم. ممکن است آنها در این فصل دشوار به خانواده و دوستانشان کمک کنند. “

MoneyGram اخیراً یازدهمین ماه متوالی خود را با رشد سه رقمی سال به سال در معاملات بین المللی برای کانال دیجیتال مستقیم به مصرف کننده خود در ماه نوامبر گزارش داده است ، با رشد فروش 135 درصدی سالانه برای آن ماه.

روش بررسی
این نظرسنجی بین 3 تا 8 دسامبر سال 2020 در یک گروه تقریباً 1500 مشتریه انجام شده است. این نظرسنجی توسط MoneyGram ایجاد شده و از طریق یک پلتفرم نظرسنجی مجازی انجام شده است. مشارکت داوطلبانه بود و پاسخ دهندگان هیچ نوع پاداشی دریافت نکردند.

درباره MoneyGram International، Inc.
MoneyGram یک رهبر جهانی در نقل و انتقال و پرداخت پول P2P بین المللی است. قابلیت های مشتری مداری این امکان را برای خانواده و دوستانش فراهم می کند تا با بیش از 200 کشور و سرزمین ، با 81 جایی که قبلاً انجام این کار بصورت دیجیتالی امکان پذیر است ، سریع و ارزان پول ارسال کنند.

MoneyGram از پلت فرم مدرن API موبایل خود بهره می برد و با مارک های مطرح جهانی همکاری می کند تا هر ساله از طریق مشاغل آزاد و تجارت دیجیتال مشتری محور به میلیون ها نفر خدمات ارائه دهد.

MoneyGram با داشتن فرهنگ قوی در زمینه نوآوری و تمرکز مداوم بر استفاده از فناوری برای ارائه بهترین تجربه مشتری در سطح جهانی ، پیشگام تکامل پرداخت های دیجیتال P2P است.

برای کسب اطلاعات بیشتر به moneygram.com مراجعه کرده وMoneyGram را دنبال کنید.

تماس با رسانه
استفان ریف
[email protected]

آرم: https://mma.prnewswire.com/media/600838/MoneyGram_International_Logo.jpg

منبع MoneyGram

لینک های مربوطه

www.moneygram.com

منبع MoneyGram

منتشر شده در جدید ترین اخبار

دیدگاه‌ها غیرفعال هستند.