رفتن به نوشته‌ها

گزارش بازار نرم افزار Global Enterprise Augmented Reality (AR) 2020-2025 شامل Ubimax ، Upskill ، Librestream ، Third Eye Gen و Seiko Epson در میان دیگران

DUBLIN، 11 دسامبر 2020 / PRNewswire / – گزارش “بازار نرم افزار Enterprise AR – رشد ، روندها ، پیش بینی ها (2020 – 2025)” به ResearchAndMarkets.com ارائه.

واقعیت افزوده (AR) به دلیل ماهیت پیچیده فناوری ، بسیار آهسته به مرحله تحقق محصول رسید.

پروژه مایکروسافت هولنس که از سال 2010 شروع شد ، شش سال طول کشید تا توسعه یابد ، و نسخه توسعه دهنده آن را در سه ماهه اول سال 2016 راه اندازی کرد. Magicleap ، راه اندازی مخفی AR ، که بیش از 1.9 میلیارد دلار، پس از هفت سال توسعه در حال راه اندازی یک محصول است.

مطالعه اخیر ISACA در مورد نزدیک به 12000 مصرف کننده و متخصص IT ، مزایای افزودن واقعیت افزوده به زندگی خصوصی و کاری را شرح می دهد. اکثر پاسخ دهندگان می گویند آنها معتقدند که استفاده روزانه از دستگاه های پیشرفته AR می تواند به آنها در کسب مهارت های جدید کمک کند. حدود 67٪ معتقدند دستگاه های AR می توانند فواید مراقبت های بهداشتی را به همراه داشته باشند. به همین ترتیب ، 64٪ از مردم فکر می کنند AR خرید را آسان می کند. آموزش در محل کار ، راهنماهای ایمنی و نمایش محصولات به عنوان مهمترین مزایای بالقوه صنعت واقعیت افزوده انتخاب شده است.

سناریوی فعلی بازار تمرکز بیشتری بر ایجاد محتوا و ابزارهایی با سازگاری بیشتر تلفن های هوشمند مشاهده کرده است. پیش بینی می شود این امر توسط AR واقع گرایانه انجام شود ، که با ترکیبی از پیشرفت های نرم افزاری و سخت افزاری ، یکی از مهمترین راه اندازی های فریم ورک های اختصاصی AR در سیستم عامل های تلفن های هوشمند ، امکان پذیر است.

شرکت های موجود در بازار وارد همکاری می شوند. در سال 2019 ، PTC Inc شرکت خدمات واقعیت افزوده Twnkls را به دست آورد و یک مدیر مک کینزی را استخدام کرد تا یک گروه جدید از راه حل های تحول دیجیتال را راه اندازی کند ، در تلاش برای سرعت بخشیدن به پذیرش نرم افزار از مشتری.

روند اصلی بازار

افزایش پذیرش AR در سطح عمودی صنعت

  • AR شاهد اجرای فزاینده ای در برنامه ها و سیستم عامل های موجود ، از جمله گیمیفیکیشن برای جلب مشتری ، برنامه های AR ، بازاریابی مبتنی بر رسانه های اجتماعی و همکاری سازمانی برای ارتباطات یکپارچه در محل کار (مانند Microsoft HoloLens ، برای ارزیابی خطرات بیمه) است. علاوه بر این ، پیش بینی می شود توسعه دهندگان بازی ها از AR به عنوان تمایز دهنده استفاده کنند که می تواند بارگیری های جدید را تشویق کند.
  • در حالی که AR بیش از یك دهه با دستیابی به پتانسیل كامل خود در بازار فاصله دارد ، پیشرفتهای فن آوری در صنعت فضایی موجب تسریع در بازار مورد مطالعه طی دو سال گذشته شده است. افزایش در دسترس بودن محتوا و راه اندازی ابزارهای توسعه دهنده مانند ARKit ، رشد این بخش را به دنبال دارد. افزایش پذیرش و در دسترس بودن ابر ، عامل اصلی بازار AR بوده است ، زیرا بستر و زیرساختی را برای رفع محدودیت مقیاس پذیری تجارب AR پیش فرض فراهم می کند.
  • دقت خدمات مکان های داخلی به طور قابل توجهی رشد کرده است ، که امکان استفاده از ویژگی های مکان AR را برای وسایل نقلیه ، دانشگاه و ناوبری و شناسایی در داخل ساختمان فراهم کرده است. قابلیت های شناسایی تصویر به شرکت ها اجازه داده است تا با کمک به تصمیم گیری در زمان واقعی ، از AR برای شناسایی و نمایش شی استفاده کنند.
  • انتظار می رود آینده بازار AR با تلفیق دنیای مجازی و فیزیکی تقویت شود و تجارب شخصی ، جذاب ، تعاملی و شخصی ایجاد کند که هم به نفع مشتری و هم در تجارت است.
  • دقت خدمات مکان های داخلی به طور قابل توجهی رشد کرده است ، که امکان استفاده از ویژگی های مکان AR را برای وسایل نقلیه ، دانشگاه و ناوبری و شناسایی در داخل ساختمان فراهم کرده است. قابلیت های شناسایی تصویر به شرکت ها اجازه داده است تا با کمک به تصمیم گیری در زمان واقعی ، از AR برای شناسایی و نمایش شی استفاده کنند.

چشم انداز رقابتی

بازار نرم افزار Enterprise AR رقابتی است و از چندین بازیکن تشکیل شده است. بسیاری از شرکت ها با معرفی محصولات جدید ، گسترش فعالیت های خود یا وارد کردن ادغام ها و ادغام های استراتژیک ، حضور خود را در بازار افزایش می دهند.

  • اکتبر 2020 – Librestream اعلام كرد كه زیمنس انرژي پلتفرم واقعیت افزوده Librestream Onsight را برای راه حل Connected Worker خود انتخاب كرد. زیمنس انرژی در حال استفاده از راه حل کارگر متصل در میان هزاران کارگر خدمات میدانی و همچنین پیمانکاران خارجی است که با هم هزاران مشتری جهانی انرژی و انرژی را سرویس می کنند. همکاری با Librestream همچنین زیمنس انرژی را قادر می سازد تا به طور مستقیم راه حل Connected Worker را به مشتری خود ارائه دهد.
  • آگوست 2020 – RE’FLEKT فروش رسمی Microsoft HoloLens 2 را به عنوان افزونه بسته های نرم افزاری AR خود آغاز کرد. این اقدام پس از آن صورت می گیرد که RE’FLEKT ، با موفقیت نرم افزار REFLEKT ONE خود را در HoloLens 2 با Bosch در IAA 2019 راه اندازی کرد. با بسته بندی پیش فرض به عنوان یک بسته نرم افزاری و سخت افزاری مشترک ، آنها به راحتی هر آنچه را که برای تعمیر و نگهداری ماشین آلات صنعتی لازم دارند در اختیار مشتریان شرکت قرار می دهند عملیات و آموزش – از ایجاد محتوا تا استقرار در HoloLens 2 موجود.

عناوین اصلی تحت پوشش:

1. معرفی

2 روش تحقیق

3 خلاصه اجرایی

4 دینامیک بازار
4.1 بررسی اجمالی بازار
4.2 تجزیه و تحلیل سهامداران صنعت
4.3 تجزیه و تحلیل زنجیره ارزش
4.4 تجزیه و تحلیل نیروی پنج باربر
4.5 اثر COVID-19 در بازار
4.6 رانندگان بازار
4.6.1 افزایش پذیرش AR در سطح عمودی صنعت
4.7 چالش های بازار
4.7.1 مسائل فنی و نظارتی

5 تقسیم بازار
5.1 رده
5.1.1 آموزش
5.1.2 بهداشت و درمان
5.1.3 خرده فروشی
5.1.4 ساخت
5.1.5 سایر عمودی های کاربر نهایی
5.2 جغرافیا

6 منظره رقابتی
6.1 مشخصات شرکت
6.1.1 Ubimax GmbH
6.1.2 Atheer، Inc
6.1.3 محدوده AR
6.1.4 RE’FLEKT GmbH
6.1.5 Vuforia (PTC Inc.)
6.1.6 Blippar Ltd
6.1.7 Upskill
6.1.8 جریان آزاد
6.1.9 Fieldbit
6.1.10 XMReality
6.1.11 Third Eye Inc
6.1.12 شرکت سیکو اپسون

7 تحلیل سرمایه گذاری

8 فرصت بازار و آینده بازار

برای اطلاعات بیشتر در مورد این گزارش به https://www.researchandmarkets.com/r/ctuovu مراجعه کنید

Research and Markets همچنین خدمات تحقیق سفارشی را با ارائه تحقیق متمرکز ، جامع و متناسب ارائه می دهد.

تماس با رسانه:

تحقیقات و بازارها
لورا وود، مدیر ارشد
[email protected]

برای ساعات اداری E.S.T با شماره 1-917-300-0470 + تماس بگیرید
برای U.S./CAN می توانید با شماره تلفن رایگان + 1-800-526-8630 تماس بگیرید
برای ساعات اداری GMT ​​با +353-1-416-8900 + تماس بگیرید

نمابر ایالات متحده: 646-607-1907
نمابر (خارج از ایالات متحده): +353-1-481-1716

SOURCE تحقیق و بازارها

لینک های مربوطه

http://www.researchandmarkets.com

منتشر شده در جدید ترین اخبار

دیدگاه‌ها غیرفعال هستند.