رفتن به نوشته‌ها

صنعت نمایش و خدمات هولوگرافیک سه بعدی در سراسر جهان تا سال 2025

DUBLIN، 11 دسامبر 2020 / PRNewswire / – گزارش “بازار جهانی نمایش و خدمات هولوگرافیک سه بعدی: تمرکز بر روی محصول ، کاربرد ، صنعت ، مدل های تجاری ، حق ثبت اختراع ، بودجه ، فناوری ، تأثیر COVID-19 – تجزیه و تحلیل و پیش بینی 2020-2025” به ResearchAndMarkets.com ارائه.

پیش بینی می شود که بازار جهانی نمایش و خدمات هولوگرافیک سه بعدی از سال 2008 رشد کند 607.6 میلیون دلار در سال 2020 تا 1837.1 میلیون دلار تا سال 2025 ، با CAGR 24.8.. انتظار می رود رشد در بازار هولوگرافیک سه بعدی و بازار خدمات ناشی از تلاش های مداوم برای نوسازی صنعت تبلیغات و رسانه باشد. علاوه بر این ، رشد صنعت خرده فروشی بیشتر تقاضا برای فن آوری های پیشرفته تر را در استراتژی های بازاریابی و بازرگانی افزایش می دهد.

علاوه بر این ، فناوری های صنعت 4.0 مانند بینایی رایانه ای و دوقلوی دیجیتال فناوری های وابسته به نمایشگر هستند که فرصت های بیشتری در بازار ایجاد می کنند. ایده فعال کردن دستگاه های نمایشگر با قابلیت AR و قابلیت هولوگرافی ، عملکرد و کارایی بینایی رایانه ، دوقلوی دیجیتال و هر فناوری وابسته به نمایشگر را افزایش می دهد. از این رو ، می توان با استفاده از سیستم های نمایش سه بعدی هولوگرافی بدست آورد ، بنابراین انتظار رشد قابل توجه آن در دوره پیش بینی 2020-2025 را داشت.

فناوری نمایش و خدمات هولوگرافیک سه بعدی در صنایع مختلف تجاری از جمله خرده فروشی ، رسانه ها و تبلیغات ، صنعت نمایشگاه ، خودرو ، پزشکی و بهداشت ، دفاع و هوا و فضا و هواپیمایی ، لوازم الکترونیکی مصرفی به منظور افزودن ارزش یا افزایش بهره وری عملیاتی ، مورد استفاده قرار گرفته است. صنایع تجاری ، از جمله خرده فروشی ، رسانه ها و تبلیغات و صنعت نمایشگاه ، با مصرف کننده تعامل بسیار بالایی دارند. نمایشگرهای سه بعدی هولوگرافی مجهز به ویژگی هایی برای افزایش تجربه کلی مصرف کنندگان هستند. این امکان افزایش تعامل مشتری و تغییر رفتار مشتری و در نهایت افزایش آگاهی و دسترسی به برند را دارد.

صنعت خودرو به سمت تولید وسایل نقلیه کاملاً مستقل پیش می رود. با این حال ، صنعت برای افزایش خودمختاری وسایل نقلیه موجود در حال حاضر نیاز به اجرای فن آوری های موجود دارد. نمایشگرهای سربالایی که با قابلیت های هولوگرافی AR فعال شده اند ، باید استقلال وسیله نقلیه را افزایش دهند و خطرات ناشی از تصادفات احتمالی را کاهش دهند ، زیرا رانندگان مجبور نیستند از دید معمول نگاه کنند. این محصولات به عنوان یک واحد مستقل یا در حین تولید در کنار خودرو ادغام می شوند. در هر صورت ، نمایشگرهای جلو به جلو کل صنعت خودرو را مختل کرده و به بازار نمایشگرهای هولوگرافیک سه بعدی افزوده می شوند.

صنعت مراقبت های بهداشتی یکی از صنایع مهم و اساسی است که از اقتصاد و همچنین زندگی انسان حمایت می کند. برنامه تصویربرداری پزشکی مرتبط با صنعت مراقبت های بهداشتی ، برنامه ای بسیار مورد جستجو برای نمایش هولوگرافی سه بعدی است. نمایشگرهای سه بعدی هولوگرافی می توانند محتوای هولوگرافیک سه بعدی را نمایش دهند که به شما امکان می دهد آناتومی انسان را در سطح سه بعدی مشاهده کنید ، که از زوایای مختلف قابل مشاهده است ، به پزشکان و کاربران امکان می دهد مکان دقیق هر بیماری یا مشکلی را در زمان واقعی نشان دهند. گزینه های 2D نیاز به جمع آوری تصاویر از زوایای مختلف دارند. انتظار می رود این نرم افزار تأثیر قابل توجهی در بازار نمایشگرهای هولوگرافی سه بعدی داشته باشد.

تأثیر COVID-19 در بازار نمایش و هولوگرافی 3D جهانی

انتظار می رود بازار نمایشگر و خدمات هولوگرافیک سه بعدی رشد مداومی داشته باشد که دلیل آن افزایش تقاضای صنایع خرده فروشی و تجاری است. با این حال ، در سال 2020 ، انتظار می رود بازار نمایشگر و خدمات هولوگرافیک 3D به دلیل همه گیری COVID-19 دچار افت شود ، زیرا مونتاژ و نصب نمایشگر هولوگرافیک سه بعدی کاهش یافته است. دوره فعلی بر زنجیره تأمین و تدارکات تأثیر گذاشته است ، که به طور غیر مستقیم تقاضای نمایشگرهای هولوگرافیک سه بعدی را تحت تأثیر قرار داده است.

رویه های قفل علاوه بر این تعداد مراجعه کنندگان به فروشگاه های خرده فروشی را کاهش داده است و بنابراین هرگونه تلاش برای جلب مشتری کاهش یافته است. بنابراین ، خرده فروشان در حال حاضر فقط بر روی تکمیل سهام و حفظ فروش تمرکز دارند. با تحمیل قفل در بیشتر مناطق جهان طی دو سه ماهه اول سال 2020 ، از نظر در دسترس بودن نیروی کار ماهر و تأمین تجهیزات سخت افزاری برای تولید ، منابع کمیاب در سراسر جهان وجود دارد که انتظار می رود بر جهانی تأثیر بگذارد نمایشگر هولوگرافی سه بعدی و بازار خدمات برای این سال خاص. انتظار می رود رشد عملکرد نمایشگر هولوگرافیک سه بعدی و بازار خدمات در Q4 2020 به محض فعالیت های عملیاتی پس از قفل شدن طبیعی ، دوباره احیا شود.

چشم انداز رقابتی

استراتژی مشارکت و همکاری به طور قابل توجهی برای گسترش توسط بازیگران اصلی در بازار نمایش و نمایش خدمات هولوگرافیک سه بعدی به کار رفته است. با رشد روزافزون در بازار جهانی ، شرکت های فعال در این صنعت مجبور به ارائه راهکارهای مشترک برای حفظ بازار کاملاً رقابتی هستند. که در فوریه 2020، Realfiction با EDEKA توافق نامه ای را امضا کرد که برای آزمایش پیشنهاد خدمات جادویی در 25 فروشگاه EDEKA در مناطق Niedersachsen و Nordrhein-Westfalen در آلمان. به طور مشابه ، در مارس 2020، HYPERVSN و KNM Eesti برای تبدیل تبلیغات در کشورهای بالتیک و افزایش بازار چرخش LED های تبلیغاتی ، خرده فروشی و تبلیغات همکاری کردند.

س Keyالات اصلی پاسخ داده شده در این گزارش:

  • نمایش هولوگرافیک سه بعدی جهانی و اندازه بازار خدمات از نظر ارزش و حجم در دوره پیش بینی ، 2019-2025 انتظار می رود؟
  • سناریوی آینده و درآمد حاصل از انواع مختلف محصول ، برنامه های مختلف و صنایع مختلف استفاده نهایی ، مدل های تجاری و خدمات چیست؟
  • سناریوی آینده و درآمد حاصل از انواع مختلف محصول چیست؟
  • سناریوی آینده و درآمد حاصل از بخشهای برنامه که نمایش و خدمات سه بعدی هولوگرافیک از جمله خرده فروشی ، نمایشگاه ها و کنفرانس ها ، تابلوهای دیجیتال ، ناوبری و تصویربرداری پزشکی دیگر ارائه می شود چیست؟
  • کدام منطقه بزرگترین بازار برای نمایش و خدمات سه بعدی هولوگرافیک جهانی است؟
  • سناریوی آینده مورد انتظار و درآمد حاصل از مناطق و کشورهای مختلف در نمایش و نمایش خدمات هولوگرافی سه بعدی چیست ، مانند آمریکای شمالی، اروپا، آسیا و اقیانوسیه & ژاپن، چین، بریتانیا.، آمریکای جنوبی، و میدلز-شرق و آفریقا؟
  • قدرت رقابتی بازیگران اصلی در بازار نمایش و هولوگرافی سه بعدی بر اساس تجزیه و تحلیل تحولات اخیر ، ارائه محصولات و حضور منطقه ای چیست؟
  • شرکتهای اصلی نمایشگر هولوگرافیک و خدمات سه بعدی در معیار رقابتی خود در مقایسه با عوامل پوشش بازار و پتانسیل بازار قرار دارند؟
  • سناریوی پذیرش ، فرصت های مرتبط و چالش ها چگونه بر بازار هولوگرافیک سه بعدی و بازارهای خدمات تأثیر می گذارند؟
  • تأثیر COVID-19 بر اندازه بازار ، پیش بینی بازار ، CAGR و پویایی بازار نمایشگر هولوگرافیک سه بعدی و بازار خدمات در بخشهای مختلف بازار چیست؟
  • وضعیت بودجه و سرمایه گذاری در بازار جهانی نمایش و خدمات هولوگرافیک سه بعدی چگونه است؟
  • کدام کنسرسیوم ها و انجمن های پیشرو در بازار جهانی نمایش هولوگرافیک و خدمات سه بعدی هستند و نقش آنها در بازار چیست؟
  • پویایی بازار نمایشگر هولوگرافیک سه بعدی جهانی و بازار خدمات چیست و نقش آنها در بازار شامل عوامل محرک ، محدودیت ها و فرصت ها چیست؟
  • تجزیه و تحلیل SWOT برای شرکت های پیشرو در بازار نمایش و هولوگرافی سه بعدی چیست؟

عناوین اصلی تحت پوشش:

1 بررسی اجمالی بازار

2 دینامیک بازار
2.1 بررسی اجمالی
2.2 تجزیه و تحلیل تأثیر
2.3 رانندگان بازار
2.3.1 افزایش تقاضا برای نمایش های هولوگرافی سه بعدی در اقتصاد خلاق
2.3.2 تصویب رو به رشد تصویربرداری پزشکی در صنعت بهداشت
2.3.3 افزایش اتوماسیون صنعتی با صنعت 4.0 برنامه های کاربردی
2.4 محدودیت های بازار
2.4.1 هزینه ساخت بالای فناوری های نمایشگر
2.4.2 وجود گزینه های جایگزین برای نمایش های هولوگرافی و میزان کم پذیری
2.4.3 پیش بینی کمتر موثر در زیر نور خورشید
2.5 فرصت های بازار
2.5.1 به سرعت در حال پیشرفت بازار تلفن های هوشمند و تبلت ها است
2.5.2 ظهور فناوری های ارتباطی 5G و 6G

3 چشم انداز رقابتی

4 تجزیه و تحلیل صنعت
4.1 روند بازار
4.1.1 نمایش هولوگرافی بدون دنده
4.1.2 رشد فناوری های AR و MR
4.1.3 تقاضای رو به رشد برای محتوای سه بعدی
4.1.4 تصویر شناور آزاد
4.2 فن آوری های نمایش
4.2.1 لیزر
4.2.2 الکترو هولوگرافی
4.2.3 اختلاف منظر کامل / HPO / VPO
4.2.4 MEM ها ، LCD ها ، DMD ها و LED ها
4.2.5 فناوری میدان نور
4.2.6 فناوری Waveguide
4.3 موارد استفاده کلیدی
4.3.1 تماس تلفنی هولوگرافی
4.3.2 تصویربرداری پزشکی هولوگرافی یا تجسم پزشکی
4.3.3 پروژکتاسیون بدون ثبت و لیزر
4.4 انجمن ها و کنسرسیوم ها
4.5 چشم انداز سرمایه گذاری و بودجه
4.6 تجزیه و تحلیل ثبت اختراع
4.6.1 تجزیه و تحلیل ثبت اختراع (براساس وضعیت)
4.6.2 تجزیه و تحلیل ثبت اختراع (بر اساس هدف)
4.6.3 تجزیه و تحلیل ثبت اختراع (براساس نوع محصول)
4.6.4 تجزیه و تحلیل ثبت اختراع (توسط برنامه)
4.6.5 تجزیه و تحلیل ثبت اختراع (توسط پروفایل متقاضی)
4.6.6 تجزیه و تحلیل ثبت اختراع (توسط اداره ثبت اختراعات)

5 بازار جهانی نمایش و خدمات هولوگرافیک 3D (توسط خدمات با ارزش افزوده)
5.1 بررسی اجمالی بازار
5.2 خدمات ایجاد محتوا
5.3 خدمات پشتیبانی
5.4 خدمات اجاره ای

6 بازار جهانی نمایش و خدمات هولوگرافیک سه بعدی (براساس نوع محصول)
6.1 بررسی اجمالی بازار
6.2 LED چرخان
6.3 نمایش هولوگرافی شبه
6.3.1 نمایش شبح فلفل
6.3.2 پروجکشن هوای میانی و آریل
6.3.3 مش هولوگرافی
6.4 صفحه نوع و صفحه نمایش نوع تلویزیون
6.4.1 صفحه ردیابی غیر هد
6.4.2 نمایش ردیابی سر
نمایشگر 6.5 هدآپ (HUD)
6.6 صفحه نمایش حجمی
6.6.1 نمایش حجم صدا
6.6.2 نمایش حجم ثابت
6.6.3 نمایش فضای آزاد

7 بازار جهانی نمایش و خدمات هولوگرافیک سه بعدی (توسط اپلیکیشن)
7.1 بررسی اجمالی بازار
7.2 نمایش خرده فروشی
7.3 نمایشگاه تجاری ، کنفرانس و نمایشگاه
7.4 علامت گذاری دیجیتال
7.5 پیمایش
7.5.1 خودرو
7.5.2 اویونیک
7.6 تصویربرداری پزشکی هولوگرافی
7.7 دیگران

8 بازار جهانی نمایش و خدمات هولوگرافیک سه بعدی (توسط صنعت استفاده نهایی)
8.1 بررسی اجمالی بازار
8.2 خرده فروشی
8.3 رسانه و تبلیغات
8.4 صنعت نمایشگاه
8.5 خودرو
8.6 بهداشت و درمان
8.7 دفاع و هوافضا و هواپیمایی
8.8 لوازم الکترونیکی مصرفی
8.9 دیگران

9 بازار جهانی نمایش و خدمات هولوگرافیک سه بعدی (با مدل تجاری)
9.1 بررسی اجمالی بازار
9.2 نمایش به عنوان یک محصول
9.3 نمایش به عنوان سرویس

10 بازار جهانی نمایش و خدمات هولوگرافیک سه بعدی (براساس منطقه)
10.1 بررسی اجمالی بازار
10.2 آمریکای شمالی
10.3 اروپا
10.4 انگلیس
10.5 آسیا و اقیانوسیه و ژاپن
10.6 چین
10.7 خاورمیانه و آفریقا
10.8 آمریکای جنوبی

11 نمایه شرکت
11.1 بررسی اجمالی
11.2 Kino-Mo Ltd (Hypervsn).
11.3 Fursol Corporation Ltd.
11.4 شنژن Wiikk Technology Technology، Ltd.
11.5 شنژن Feitianxia Technology Ltd. (Idiskk)
11.6 نانجینگ Dseelab شرکت فناوری دیجیتال ، با مسئولیت محدود
11.7 Realfiction Holding Ab
11.8 Provision Holding، Inc.
11.9 هولوگرام MDH
11.10 CPP Studios GMBH (ویزو)
11.11 Looking Glass Factory Inc.
11.12 Holoxica Ltd
11.13 Holografika Kft.
11.14 Lightspace Technologies Inc.
11.15 سیستم های BAE
11.16 پیش بینی
11.17 Wayray Ag
11.18 CY Vision
11.19 Glimm International Bv
11.20 شنژن Smx نمایش فناوری شرکت ، آموزشی ویبولیتین
11.21 وکسون فوتونیک.
11.22 هولوفیل
11.23 Majix.Tech
11.24 هادوی.
11.25 Realview Imaging Ltd.
11.26 DigiLens Inc.
11.27 شرکت برتون
11.28 HoloLamp.
29/11 خارج از آژانس دیوار.
11.30 شرکت Leia Inc.
11.31 SeeReal Technologies.
11.32 آزمایشگاه میدان نور ، شرکت
11.33 EXTEND3D GmbH
11.34 سیستم نمایشگر Leia
11.35 FALCON HD
11.36 PIXELO – نمایش سه بعدی هولوگرافی (RIVOX)
11.37 HoPro
11.38 صنایع HOLO
11.39 Fogio Inc
11.40 هولوگرافی HOLOBOX
11.41 SuperbHolo
11.42 VividQ
11.43 اوتی
11.44 ویسبی

12 گزارش دامنه و روش

13 ضمیمه

برای اطلاعات بیشتر در مورد این گزارش به https://www.researchandmarkets.com/r/lbiqsj مراجعه کنید

Research and Markets همچنین خدمات تحقیق سفارشی را با ارائه تحقیق متمرکز ، جامع و متناسب ارائه می دهد.

تماس با رسانه:

تحقیقات و بازارها
لورا وود، مدیر ارشد
[email protected]

برای ساعات اداری E.S.T با شماره 1-917-300-0470 + تماس بگیرید
برای U.S./CAN می توانید با شماره تلفن رایگان + 1-800-526-8630 تماس بگیرید
برای ساعات اداری GMT ​​با شماره تلفن +353-1-416-8900 + تماس بگیرید

نمابر ایالات متحده: 646-607-1907
نمابر (خارج از ایالات متحده): +353-1-481-1716

SOURCE تحقیق و بازارها

لینک های مربوطه

http://www.researchandmarkets.com

منتشر شده در جدید ترین اخبار

دیدگاه‌ها غیرفعال هستند.