رفتن به نوشته‌ها

PulsePoint با پیشنهادات برنامه ای جدید ، حمایت های مالی را برای بازاریابان سلامت به طور خودکار انجام می دهد

نیویورک، 10 دسامبر 2020 / PRNewswire / – PulsePoint ، یک شرکت فناوری انقلابی در تصمیمات بهداشتی از طریق داده های زمان واقعی ، امروز از راه اندازی SponsorRx announced ، یک پیشنهاد حمایت مالی با برنامه ریزی خبر داد. SponsorRx مارک های دارویی را قادر می سازد تا حمایت مالی خود از محتوای سلامت را ساده کنند تا به مخاطبان خاص در چندین وب سایت دسترسی پیدا کنند و بدون ایجاد لطمه ، پیچیدگی ، خلاقیت یا تأثیر ، یک نام تجاری ایجاد کنند.

SponsorRx که از طریق پلتفرم فعال سازی این شرکت ، Life by PulsePoint available در دسترس است ، به بازاریابان سلامت امکان می دهد قبل از خرید در CPM تنظیم شده ، مخاطبان را به صورت تضمین شده در چندین وب سایت بومی و غیر بومی در یک خرید ، هدایت کنند. بازاریابان می توانند خریدهای خود را با هدف قرار دادن بیش از 3500 وضعیت بهداشتی و طبقه بندی بیماری ها که توسط موسسه ملی بهداشت (NIH) و 1.8 میلیون پزشکان ثبت نام شده در زمینه بهداشت و درمان.

بر اساس گزارش تصویب مصرف کننده سلامت دیجیتال 2019 منتشر شده توسط Rock Health و مرکز بهداشت دیجیتال استنفورد ، 76٪ از بزرگسالان ایالات متحده هنگام جستجوی اطلاعات بهداشتی به اینترنت مراجعه می کنند. با تولید و دسترسی بیشتر به محتوای با کیفیت بالا ، مخاطبان دیجیتال عادت کرده اند از بسیاری از وب سایت های بهداشت ، انجمن های بیمار و برنامه ها به دنبال اطلاعات باشند. SponsorRx این تغییر در رفتار مخاطب را برطرف می کند و بازاریابان مراقبت های بهداشتی را راهی برای ایجاد حضوری غالب برای مارک های خود در کل محتوای مربوط به سلامتی در وب با یک خرید رسانه ای مجهز به فناوری ارائه می دهد.

“قبلاً ، برای مارك ها غیرممكن بود كه به طور م acrossثر حضور خود را در بیش از سه یا چهار ویژگی رسانه برای خود رقم بزنند ، زیرا این روند دستی است”. عزرا سوویکه، CTO از PulsePoint. وی افزود: “ما با استفاده از فناوری برنامه ای ، مجموعه داده های سلامت و زمینه ساز سلامت در زمان واقعی سلامت خود ، قادر به تغییر این وضعیت هستیم تا خریدهای رسانه ای را با انحصار شرایط و مصرف كننده و پزشك تصفیه شده با هدف قرار دادن 91٪ از جمعیت آنلاین آمریكا ، به صورت خودكار انجام دهیم.” اگرچه برخی از مارک های داروسازی در حال حاضر سایت های متوسط ​​تا دم طولانی را در خریدهای رسانه ای خود گنجانده اند ، اما این فرصت برای تبدیل این خریدهای غیرفعال به موارد فعال تر از طریق انحصار طبقه بندی ، واحدهای با تأثیر زیاد و آدرس دهی پیشرفته به طور کلی است.

این نسخه گام دیگری در ادامه سرمایه گذاری PulsePoint در فناوری های عمودی و خودکار و داده های سلامتی در زمان واقعی است ، که توانایی آن را در ارائه پیام شخصی در هر مرحله از سفر سلامت فراهم می کند ، با بینش پیش بینی نتایج بهبود یافته است.

درباره پالس پوینت
ما یک شرکت فناوری هستیم که از داده های زمان واقعی برای تبدیل خدمات بهداشتی استفاده می کنیم. از طریق یادگیری ماشینی و اتوماسیون برنامه ای ، ما سیگنال های خوانده شده سفر سلامت را تفسیر می کنیم تا نقاط ارتباط بین ارتباط و تعامل را درک کنیم. ما این کار را با متحد کردن اطلاعات واقعی و بالینی دیجیتال در زمان واقعی ، به صورت آفلاین و بالینی انجام می دهیم تا یک دید منحصر به فرد و دقیق از مخاطبان سلامت ایجاد کنیم که با گذشت زمان باعث بهبود ، بهبود و افزایش دید آن شود. برای اطلاعات بیشتر در مورد فناوری شرکت و فرهنگ برنده جایزه به سایت www.pulsepoint.com مراجعه کنید.

ماریا سیمئونه
[email protected]

منبع پالس

لینک های مربوطه

www.pulsepoint.com

منتشر شده در جدید ترین اخبار

دیدگاه‌ها غیرفعال هستند.