رفتن به نوشته‌ها

Emirates NBD با استفاده از بستر اطلاعاتی مشتری مشتق از هوش مصنوعی Lemnisk ، مشارکت کاربر دیجیتال را به میزان 300٪ افزایش می دهد

بنگلور ، هند، 9 دسامبر 2020 / PRNewswire / – NBD امارات ، یک گروه بانکی پیشرو در MENAT (خاورمیانه، شمال آفریقا، و بوقلمون) منطقه ، استراتژی بازاریابی مشتری مدار خود را با ارائه تجارب شخصی 1 به 1 مشتری از طریق وب سایت خود ، ارتقا داده است. این شرکت با استفاده از Lemnisk ، یک راه حل شخصی سازی در زمان واقعی ساخته شده بر روی یک بستر هوشمند اطلاعاتی و امنیت مشتری (CDP) ، به این مهم دست یافت.

از آنجایی که مشتریان کانالهای دیجیتال را در حالت اصلی تعامل خود با بانکها قرار می دهند ، NBD امارات به دنبال استفاده از داده های مشتری در تمام نقاط تماس بود ، تا نیازهای مشتری را درک کند و پیام های مربوط به زمینه را در زمان مناسب و در کانال مناسب تنظیم کند.

Emirates NBD از CDP مجهز به هوش مصنوعی Lemnisk برای ایجاد پروفایل کاربر یکپارچه از مشتریان جدید به بانک و مشتریان موجود به بانک استفاده کرد. این کار با نقشه برداری و کوک کردن اطلاعات مشتری در منابع مختلف انجام شده است.

“با استخراج بینش از دیدگاه یکپارچه ، ما توانستیم پیام های شخصی و منحصر به فردی را برای هر مشتری طراحی کنیم و آنها را از طریق کانال های دیجیتال مختلف در زمان واقعی تحویل دهیم. برای چشم انداز ما ، ما از Lemnisk برای گرفتن داده های هدف محصول و شخصی سازی قدرت آنها استفاده کردیم. ،“گفت ویکرام کریشنا، معاون اجرایی رئیس جمهور – سرپرست گروه بازاریابی و تجربه مشتری.

برداشت های ارائه شده از طریق سیستم عامل AI-Leminsk بیش از 4 برابر بیشتر از کاربران پاسخ دهنده به تعاملات وب سایت و 26٪ افزایش ماه به ماه ارائه شده است. این شرکت را قادر ساخته است تا ارتباط بهتری با مشتریان برقرار کرده و نرخ پاسخ کاربر و تبدیل آن را به میزان قابل توجهی بهبود بخشد.

این راه حل همچنین به ما کمک کرده است تا به سرعت به چالش های ناشی از COVID-19 پاسخ دهیم. مشتریانی که با مراکز تماس خود تماس می گرفتند ، جهش چشمگیری داشتیم. با محدودیت های حرکتی ، که بر تحرک پرسنل ما تأثیر می گذارد ، CDP ما را قادر می سازد تا بر اساس رفتار تماس مشتری با روش کاملاً دیجیتالی ، به مشتریانمان راه حل های دقیق برای درخواستهایشان ارائه دهیم.” او اضافه کرد.

“سیستم عامل های داده مشتری به یک راه حل اصلی برای CXO تبدیل شده است – چه برای یک استراتژی بازاریابی مدرن و چه برای تحول دیجیتال. با داشتن یک محصول پیشرفته ، موارد استفاده خاص صنعت خاص و تحویل مشتری چابک ، Lemnisk به سرعت تبدیل شده است CDP ارجح برای شرکت ها. ما مفتخریم که با NBD امارات ، یکی از بزرگترین گروه های بانکی در منطقه همکاری می کنیم،“گفت آقای سوبرا کریشنان، مدیر عامل شرکت لمنیسک

در آینده ، NBD امارات قصد دارد با استفاده از Lemnisk چندین نقطه تماس را ادغام کند و از قابلیت تنظیم کانال شخصی سازی خود برای ساخت سفرهای منحصر به فرد مشتری ، تعامل هوشمندانه و شخصی سازی داستان ها با هدف دستیابی به 75٪ شخصی سازی در وب سایت استفاده کند.

درباره لمنیسک

راه حل اتوماسیون بازاریابی در زمان واقعی و شخصی سازی Lemnisk ، منجر به تجارب برتر مشتری می شود که منجر به افزایش تبدیل ، نگهداری و رشد برای شرکت ها می شود. قابلیت های کلیدی عبارتند از:

  • کاربر را در زمان واقعی در منابع و کانالهای مختلف به طور منحصر به فرد حل کنید
  • از طریق چندین کانال بازاریابی برای هر کاربر 1: 1 تجربه شخصی ایجاد کنید
  • سفرهای مشتری فردی را در کانال های درست و در زمان مناسب با استفاده از یک موتور AI اختصاصی داخلی بنام Ramanujan تنظیم کنید

دفتر مرکزی آن در بنگلور، لمنیسک دفاتر خود را در سنگاپور، دبی، و بوستون. Lemnisk دارای گواهینامه ISO 27001 و ISO 27018 است.

برای اطلاعات بیشتر ، لطفاً به این آدرس مراجعه کنید: www.lemnisk.co

درباره NBD امارات

NBD امارات (DFM: Emirates NBD) یک بانک پیشرو در منطقه MENAT است. همان طور که در 30 سپتامبر 2019، کل دارایی ها 675.6 میلیارد AED (معادل تقریباً) بود. 184 میلیارد دلار) خرید DenizBank با گسترش فعالیت حضور این گروه در 13 کشور و سرویس دهی به بیش از 14 میلیون مشتری ، یک نقطه عطف مهم برای NBD امارات محسوب می شود. این بانک در بین 20 شرکت برتر در لیست بهترین شرکتهای معتبر جهان در فوربس قرار دارد و جایگاه نخست خود را در بین مارک های جهانی کسب می کند.

این گروه دارای حق رای دادن بانکداری خرده فروشی قابل توجهی در امارات متحده عربی است و با 94٪ کل معاملات مالی و درخواست های انجام شده در خارج از شعب خود ، یک شرکت کننده اصلی در صنعت بانکداری دیجیتال جهانی است. بانک از ایجاد E20. ، یک بانک تجارت دیجیتال برای کارآفرینان و SME ها خبر داد در حالی که Liv. ، بانک دیجیتال سبک زندگی هزاره همچنان سریعترین رشد خرده فروشی در امارات متحده عربی است. NBD امارات به عنوان “بهترین بانک دیجیتال در ایالات متحده انتخاب شد خاورمیانه‘در جوایز Euromoney برای تعالی در سال 2019 ، تأیید وضعیت بانک به عنوان یک رهبر بانکداری دیجیتال در میان همتایان منطقه ای خود.

این گروه در امارات متحده عربی فعالیت دارد ، مصر، هند، بوقلمون، پادشاهی عربستان سعودی، سنگاپور، انگلستان، اتریش، آلمان، روسیه، و بحرین و دفاتر نمایندگی در چین و اندونزی با مجموع 980 شعبه و 3964 دستگاه خودپرداز / SDM. این بانک دارای رسانه های اجتماعی گسترده ای است که تنها بانک در این کشور است خاورمیانه در میان 20 رتبه برتر در “رتبه بندی 100 رسانه اجتماعی اجتماعی” ، که توسط The Financial Brand برای سال 2019 جمع آوری شده است. NBD امارات یکی از بازیگران اصلی در بخش شرکت های امارات متحده عربی است و دارای بانکداری اسلامی ، بانکداری سرمایه گذاری ، بانکداری خصوصی ، مدیریت دارایی ، جهانی بازارها و خزانه داری و کارگزاری ها.

این گروه در هماهنگی نزدیک با استراتژی های دولت امارات متحده عربی ، از جمله سواد مالی و حمایت از ورود افراد معلول در بستر برنامه #TogetherLimitless خود ، یک شرکت کننده فعال و حامی ابتکارات اصلی توسعه و جامعه امارات متحده عربی است. IMPACT2030 ، بازوی داوطلبانه سازمانی سازمان ملل ، این بانک را به دلیل تلاش های پیشگامانه در کار داوطلبانه کارمندان و مسئولیت اجتماعی شرکت ها به رسمیت می شناسد. Emirates NBD Group یک شریک برتر و شریک رسمی بانکی برای نمایشگاه 2020 دبی است.

برای اطلاعات بیشتر ، لطفاً به این آدرس مراجعه کنید: www.emiratesnbd.com

مخاطب:
بیجو کی بی
[email protected]

منبع Lemnisk

منتشر شده در جدید ترین اخبار

دیدگاه‌ها غیرفعال هستند.