رفتن به نوشته‌ها

Outreach از تجزیه و تحلیل احساسات خریدار مبتنی بر هوش مصنوعی پیشگامانه رونمایی می کند. درحال تغییر درگیر شدن در فروش

سیاتل، 8 دسامبر 2020 / PRNewswire / – تماس با ما، شماره یک پلت فرم تعامل فروش ، امروز یک محصول کاملاً جدید را اعلام کرد ، Outreach Insights ، شامل تجزیه و تحلیل احساس خریدار – معرفی اولین قابلیت هوش مصنوعی در نوع خود که احساسات و علائم خریدار را برای سنجش دقیق تر میزان مشارکت در فروش در مقابل معیارهای فعالیت مانند نرخ پاسخ ، کلیک و باز کردن جذب می کند.

“برای مدت طولانی ، صنعت فروش صرفاً به معیارهای مبتنی بر فعالیت کافی ، مانند نرخ پاسخ ، برای اندازه گیری میزان مشارکت متکی بوده است. این همان چیزی است که ما داشته ایم. همانطور که اکثر فروشندگان می دانند ، خریداران با احساسات خرید می کنند و با حقایق توجیه می کنند. اکنون ، ما با توانایی شناسایی و طبقه بندی سیگنالهای احساسی خریدار ، برای کمک به فروشندگان در تعامل موفقتر مشتریان ، دستیابی به موفقیت مهم انجام داده اند. ” مانی مدینه، مدیرعامل Outreach. “طی سه سال گذشته ، ما در تلاش و سرمایه گذاری مورد نیاز دو برابر شده ایم تا تیم کلاس جهانی دانشمندان ما بتوانند مدل های یادگیری ماشین ما را برای شناسایی و طبقه بندی احساسات خریدار بر اساس میلیاردها معامله تعامل فروش ، آموزش دهند ایجاد ارزش جدید تحول آفرین برای مشتریان ما. “

Outreach Insights از تحلیل احساس خریدار استفاده می کند برای کمک به رهبران فروش و تیم های آنها عملکرد توالی و محتوا را در زمان واقعی بر اساس سیگنالهای خریدار احساسی بهینه کنند. این ابزار همچنین ابزارهای تشخیصی و مربیگری لحظه ای را فراهم می کند تا بتوانید برای تسریع اهداف درآمدی ، تکرارها را مربی کرده و دوباره با سرعت بالا برگردانید. گزارش ها می توانند نحوه تعیین توالی آینده ، نرخ تبدیل جلسه آینده ، لمس هر چشم انداز و زمان پاسخگویی را بررسی کنند.

“تحقیقات ما ، بر اساس مطالعه با صدها مشتری خصوصی بتا ، نشان داد که فقط با استفاده از نرخ پاسخ برای اندازه گیری عملکرد ، 40٪ از رهبران فروش یک دنباله با عملکرد پایین را با یک دنباله بالاتر اشتباه می گیرند. بدون قابلیت های تجزیه و تحلیل احساسات ، حتی رهبران فصلی فروش از دریافت اشتباه تقریباً در نیمی از زمان شگفت زده شدند. تصور کنید که می توانید همیشه محتوایی را انتخاب کنید که بهترین فرصت را برای بستن یک معامله داشته باشد. اکنون این یک واقعیت است. ما نتایج حاصل از تولید را فعال می کنیم .

Outreach Insights ، شامل تجزیه و تحلیل احساس خریدار ، در ابتدای سال 2021 و بطور کلی در اواخر سال 2021 در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

Outreach همچنین از چندین قابلیت اضافی که مربوط به نقش در سازمان درآمد است ، رونمایی کرد. ویژگی های جدید شامل ابزارهای شتاب معامله (Deal Acceleration) است که رهبران فروش را قادر می سازند به راحتی خط لوله یک تیم یا افراد مختلف ، حسابهای برتر و چشم اندازهای جذاب و همچنین معاملات در حال حرکت یا در معرض خطر را مشاهده کنند. این اطلاعات برای رهبران فروش آسان است که ببینند چگونه یک معامله کار می کنند و راهنمایی و مربیگری لحظه ای به شما ارائه می دهند. این شرکت همچنین یک برنامه صدور گواهینامه پیشرو در صنعت برای مدیران و ابزارهای مدیریت سطح سازمانی را راه اندازی کرده است که صرفه جویی در وقت تا 20 ساعت در ماه را برای برخی از بزرگترین مشتریان Outreach ارائه می دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پیشرفت های محصول جدید اعلام شده امروز ، به اینجا مراجعه کنید Outreach.io/explore.

درباره Outreach
Outreach شماره یک پلت فرم تعامل در فروش است که به شرکت ها کمک می کند تا به طور چشمگیری بهره وری را افزایش دهند و تعامل هوشمندانه و بصیرتر با مشتریان خود را افزایش دهند. بیش از 4500 شرکت مانند Adobe ، Tableau ، Okta ، Splunk ، DocuSign و SAP به مقیاس سازمانی Outreach ، پذیرش بی نظیر مشتری و نوآوری قوی با هوش مصنوعی وابسته هستند. Outreach یک شرکت خصوصی مستقر در است سیاتل، واشنگتن. برای کسب اطلاعات بیشتر ، لطفاً به www.outreach.io مراجعه کنید.

تماس با رسانه: [email protected]

منبع اطلاع رسانی

لینک های مربوطه

www.outreach.io

منتشر شده در جدید ترین اخبار

دیدگاه‌ها غیرفعال هستند.