رفتن به نوشته‌ها

معامله گر قایق #CleanWake را به چالش می کشد که قایق ها را به “Talk Trash” و کاهش آوار می کشد

وی گفت: “قایقرانان در خط مقدم مبارزه با زباله های منتقل شده در آب و بقایای دریایی ایستاده اند و در حال حاضر ما این فرصت را داریم كه از مخاطبان قایقرانی كه امروز به سرعت در حال گسترش است استفاده كنیم و برای محیط زیست مفید باشیم.” جنی بورکت، مدیر روابط عمومی Boat Trader. “هدف ما دستیابی به افراد تازه نفس و پیروان خود را به چالش می کشیم تا کارهای روزمره به دام انداختن سطل زباله را با روش های سرگرم کننده و خلاقانه با دیگران به اشتراک بگذارند و” زباله های گفتگو “را در شبکه های اجتماعی به یک نیروی مثبت تبدیل کنند. به هر حال ، وقتی که می خواهیم از ما محافظت کنیم آبراه ها ، همه ما در یک قایق هستیم. ”

وقتی قایقرانان سطل زباله را چه در خشکی و چه در آب جمع می کنند ، Boat Trader کاربران اینستاگرام را به چالش می کشد تا #CleanWake وBoatTraderUSA را در یک پست برچسب گذاری کنند. قایقرانی که با ارسال ، اشتراک مجدد و گسترش آگاهی به سفیران #CleanWake تبدیل می شوند ، این فرصت را دارند که با تجهیزات دنده از Boat Trader پاداش دریافت کنند. کیسه های زباله مش قابل استفاده مجدد برای قایق هایی به نام Trash Trappers by SeaSense در اینستاگرام اهدا می شوند. فراتر از شبکه های اجتماعی ، Boat Trader داستان های الهام بخشی از کشتی های واقعی در سراسر کشور در وب سایت خود منتشر می کند ، همه برای نشان دادن این که چگونه دریای دست می تواند یک اثر موج دار عمیق برای آبهای کشور ما ایجاد کند.

ایان ویلسون-ناوارو (ianwilsonn) ، یک عکاس و محیط زیست در فضای باز مستقر در کی لارگو ، فلوریدا، از اولین تأثیرگذارانی بود که #CleanWake را تأیید کرد. ویلسون گفت ، “استفاده از لنز من برای ضبط صحنه هایی که قایقرانانی را نشان می دهد که با طبیعت هماهنگ زندگی می کنند ، لذت بزرگی برای من ایجاد می کند و امیدوارم که هنر من مردم را به سمت آغوش گرفتن و محافظت از محیط زیست سوق دهد. خوشحالم که با Boat Trader شریک می شوم و آگاهی بیشتری را برای تمیز نگه داشتن آبراه ها و کمک به منابع تغذیه سیلاب با محتوای الهام بخش #CleanWake. ”

معامله گر قایق از قایقرانان می خواهد که وظیفه خود را انجام دهند و یک بیدار تمیز را ترک کنند و جمع آوری زباله را بخشی از علاقه قایقرانی خود کنند. با دنبال کردن @ BoatTraderUSA در اینستاگرام با این کمپین در ارتباط باشید.

درباره تجارت قایقر

خیلی قبل از اینکه دنیا به گوگل اعتماد کند ، تاجر قایق مجله محل فروش قایق بود. در سال 2008 ، این مجله با موفقیت از رسانه چاپی به رسانه دیجیتال تغییر مسیر داد و امروز Boat Trader ماهانه به بیش از 10 میلیون بازدید کننده می رسد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد معامله گر قایق و خرید بیشترین انتخاب قایق و فروشنده ، به اینجا مراجعه کنید www.boattrader.com.

SOURCE تاجر قایق

لینک های مربوطه

http://www.boattrader.com


منتشر شده در جدید ترین اخبار

دیدگاه‌ها غیرفعال هستند.