رفتن به نوشته‌ها

Qualtrics راه حل هایی را برای کمک به سازمان ها می داند که چه موقع کارمندان را باید انتقال دهند و به کار خود برگردند و چگونه می توان اطمینان مشتری را به عنوان بازگشایی مشاغل تضمین کرد

شهر “سالت لیک و SEATTLE، 1 مه سال 2020 / PRNewswire / – Qualtrics ، پیشرو در تجربه مشتری و خالق رده مدیریت تجربه ، امروز چهار راه حل جدید را برای کمک به سازمانها برای تعیین راه صحیح بازگشت کارمندان به محل کار و اطمینان از اطمینان مشتری در هنگام بازگشایی مشاغل اعلام کرد. راه حل ها برای مدت زمانی رایگان ارائه می شود.

طبق یک Qualtrics اخیر مطالعه، دو سه آمریکایی احساس بازگشت به محیط کار ندارند و تقریباً نیمی از آنها فکر می کنند که هرگز “به حالت عادی برنخواهیم گشت.” تاکنون ، مشاغل ، دولتها و مؤسسات آموزشی در درجه اول از داده های عملیاتی استفاده می كنند – میزان بستری در بیمارستان ، در دسترس بودن آزمایش و غیره. این راه حلهای جدید سازمانها را قادر می سازد تا اقدامات لازم را برای اطمینان از اطمینان از بازگشت افراد به کار و انجام اطمینان مشتری در تعامل با مشاغل به شخصه انجام دهند.

به نبض کار بازگردید یک راه حل خودکار برای رهبران است که به طور مداوم به نیازهای بهداشتی و ایمنی کارکنان گوش فرا دهند ، درک کنند و به آنها عمل کنند تا بتوانند با اطمینان به دفاتر خود برگردند Qualtrics نیز راه اندازی می شود بازگشت به تجارت راه حل هایی برای کمک به سازمان ها در ارتباط ماندن با مشتریان ، درک انتظارات و ترجیحات آنها ، و اقداماتی برای ایجاد اعتماد به نفس مشتری هنگام باز کردن مشاغل درهای خود.

“ما همچنان که مبارزه با COVID-19 را ادامه می دهیم ، هر دولت و رهبری تجاری که من با آنها صحبت می کنم سعی دارد دو چیز را درک کند: چگونه مردم خود را ایمن و سالم نگه داشته و به محض اینکه به دنبال بازگشایی مکانهای کاری و مشاغل خود هستند ، می توانند به مردم خود ایمن و سالم نگاه دارند. گفت: ” رایان اسمیت، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت Qualtrics. “مشکل این است که همه برای اتخاذ تصمیمات خود به همان داده های عملیاتی – میزان عفونت ، میزان بستری ، آزمایش سرانه تکیه کرده اند ، اما آنها داده های تجربیاتی ندارند تا به آنها بگویند که چگونه مردم احساس می کنند. اگر شرکت ها دفاتر خود را دوباره باز کنند. آیا کسی به کار خود باز خواهد گشت؟ اگر مشاغل دوباره درب خود را باز کنند ، آیا مشتری دوباره ظاهر می شود؟ این راه حل های جدید به سازمان ها کمک می کند تا مردم بدانند که افراد برای اطمینان از بازگشت به محل کار ، خرید ، غذا خوردن و غیره به چه چیزهایی نیاز دارند. این کافی نیست ما باید این کار را به روش صحیح انجام دهیم ، و این بدان معنی است که درک می کنیم مردم چه احساسی دارند و چه کاری می توانیم انجام دهیم تا اطمینان حاصل شود که می توانیم امنیت و ایمنی را مجدداً باز کنیم و حفظ کنیم. “

به نبض کار بازگردید به سازمانها كمك می كند تا چگونه و چه موقع كارمندان احساس می كنند كه به محل كار برگردند:

  • درک نیازهای هر یک از کارمندان برای ایجاد یک انتقال امن و مثبت به کار – چه تیم هایی از خانه کار می کنند ، به دلیل تعطیلی موقت مشاغل و یا در خانه ماندن به دلیل نگرانی های بهداشتی ، از خانه کار می کنند.
  • ارزیابی آنچه سیاست های جدید سازمان ها باید مانند پروتکل های بهداشتی و ایمنی ، به عنوان بازگشایی دفاتر و سایر سایت های کاری اتخاذ کنند
  • تعیین نیازهای ارتباطی در مورد هرگونه تغییر جدید در جهت شرکت یا عملکردها و نقشهای شغلی

بازگشت به تجارت راه حلها به سازمانها کمک می کند تا با بازگشایی مشاغل ، اطمینان مشتری را تضمین کنند. این راه حلها شامل موارد زیر است:

  • اتصال خط مقدم – به کارمندان خط مقدم توانمند می کند تا بینش مشتری را در مورد آنچه کار می کند و چه چیزهایی را باید با بازگشایی مشاغل تنظیم کرد ، به اشتراک بگذارند. این به سازمانها امکان می دهد تا بازخورد را در مقیاس جمع آوری کنند ، مشتریان خاص در معرض خطر را شناسایی کنند و در زمان واقعی از این طریق اطمینان حاصل کنند که مشتریان احساس امنیت کنند و همچنان به یک تجربه مثبت مشتری بپردازند.
  • پالس اعتماد به نفس مشتری – به سازمانها کمک می کند تا نیازها و ترجیحات مشتریان خود را درک کنند ، از جمله اینکه مشتریان نسبت به واکنش شرکت نسبت به بیماری همه گیر ، چه تغییراتی در سازمان ایجاد می کنند ، چه تأثیراتی در تعامل شرکت با مشتریان و چگونگی عملکرد سازمان در پاسخگویی دارد. . از آنجا که مشاغل شروع به بازگشایی درهای خود می کنند ، این راه حل به سازمان ها کمک می کند تا بدانند که اقدامات مناسبی را برای جلب اعتماد مشتری انجام می دهند.
  • درب باز دیجیتال – اجازه می دهد تا مشتریان برای به اشتراک گذاشتن بازخورد در نقاط لمسی وب و تلفن همراه. این درهای باز دیجیتالی امکان برقراری ارتباط دو طرفه بین مشتریان و کارمندان را فراهم می کند و به سازمانها کمک می کند تا در ضمن خدمت به مشتریان خود را به صورت آنلاین بهتر ارائه دهند و در عین حال آماده بازگشایی مکانهای فیزیکی نیز باشند.

طی ماه گذشته ، Qualtrics 10 راه حل COVID-19 را توسعه داده است که بیش از 31000 پروژه را در بیش از 8،500 سازمان پشتیبانی می کند. چندین راه حل طراحی شده برای مؤسسات بهداشت عمومی و سازمان های دولتی در بیش از 100 شهر و شهرستان در ایالات متحده مستقر شده است ، و همچنین در سراسر کشور در کلرادو، آیووا، میسوری، نبراسکا، نیوجرسیو یوتا. راه حل های Qualtrics COVID-19 در هر 50 ایالت ، در 90 کشور جهان و در 6 قاره مورد استفاده قرار می گیرد.

راه حل های اضافی برای بازگشت به کار برای کمک به سازمان ها در ایجاد پروتکل های جدید در محل کار ، تصمیم گیری در مورد فناوری و امکانات ، بهبود چابکی رهبری و طراحی تجربیات مؤثر در زمینه سوار شدن دوباره کارمندان راه اندازی می شود.

راه حل بازگشت به کار و بازگشت به مشاغل برای مدت زمانی رایگان ارائه می شود و بلافاصله در دسترس است qualtrics.com/back-to-business-employee و qualtrics.com/back-to-business-customer.

نتایج کامل بازگشت به کار و بازگشت به کار Qualtrics در دسترس است qualtrics.com/blog/covid-19-back-to-work/.

درباره Qualtrics
Qualtrics ، رهبر تجربه مشتری و خالق گروه مدیریت تجربه (XM) ، در حال تغییر شیوه مدیریت سازمان و بهبود چهار تجربه اصلی تجارت – مشتری ، کارمند ، محصول و مارک است. بیش از 11000 سازمان در سراسر جهان از Qualtrics برای گوش دادن ، درک و اقدام در مورد داده های تجربه (X-data) استفاده می کنند – اعتقادات ، عواطف و اهداف که به شما می گوید چرا اتفاقات رخ می دهد ، و در مورد آن چه باید بکنید. Qualtrics XM Platform a یک سیستم عملی است که به مشاغل کمک می کند تا مشتریانی را که مدت طولانی تر بمانند و بیشتر بخرند ، جذب کارمندانی کند که فرهنگ مثبتی ایجاد می کنند ، درگیر می شوند ، محصولاتی را که مردم به آن عشق می ورزند ، توسعه می دهد و برای ساختن یک برند تجاری اشتیاق دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر ، لطفاً به qualtrics.com مراجعه کنید.

مخاطب: [email protected]

SOURCE Qualtrics

لینک های مربوطه

http://www.qualtrics.com

منتشر شده در جدید ترین اخبار

دیدگاه‌ها غیرفعال هستند.