رفتن به نوشته‌ها

بهره گیری از فرصت Omnichannel و افزایش تقاضا برای اسباب بازی های رباتیک

DUBLIN، 26 نوامبر 2020 / PRNewswire / – گزارش “بازار اسباب بازی های بنیادی – چشم انداز جهانی و پیش بینی 2020-2025” به ResearchAndMarkets.com ارائه.

تجزیه و تحلیل عمیق و بینش های داده محور بر تأثیر COVID-19 موجود در این گزارش بازار اسباب بازی های جهانی STEM

انتظار می رود بازار جهانی اسباب بازی های علوم ، فناوری ، مهندسی و ریاضیات (STEM) با CAGR 7٪ در دوره 2020-2025 رشد کند.

تجزیه و تحلیل بازار جهانی اسباب بازی های STEM پیش بینی می کند که این صنعت در دوره پیش بینی 1.5 برابر رشد داشته باشد. انتظار می رود بازار به دلیل ظهور رباتیک ، دوره های مبتنی بر STEM ، نیاز به رشد شناختی و ذهنی و افزایش هزینه های هزاره دلتنگی ، رشد چشمگیری داشته باشد.

با این وجود ، بازار به دلیل رشد شیوه های پایداری در بازار جهانی اسباب بازی های STEM ، به سمت رشد پایدار در حال حرکت است. تولیدکنندگان ، توزیع کنندگان ، خرده فروشان و خریداران به این مفهوم توجه دارند. سیستم عامل های پایدار مانند سیستم عامل های تبادل و اشتراک اسباب بازی ها می توانند در سالهای آینده متمرکز شوند. نمایشگاه های جهانی اسباب بازی به احتمال زیاد آگاهی و دامنه مواد پایدار را در آینده نزدیک افزایش می دهد ، که می تواند تأثیر زیادی در صنعت اسباب بازی جهانی داشته باشد.

بینش های جغرافیا

آمریکای شمالی بزرگترین بازار اسباب بازی های STEM با سهمی بیش از 33٪ در سال 2019 بود. عواملی مانند قدرت بالای هزینه در هزاره ها ، تمایل به سمت بازی های الکترونیکی تعاملی و شهرنشینی بالا ، رشد بازار اسباب بازی های آموزشی را در آمریکای شمالی. ایالات متحده بزرگترین بازار در منطقه است و پس از آن کانادا، فضای وسیعی برای رشد در سالهای آینده ارائه می دهد.

جامعه اسباب بازی در ایالات متحده به تولید و توزیع اسباب بازی های یادگیرنده ایمن ، سرگرم کننده ، با ارزش و مطابق با استانداردها و مقررات دقیق کشور اختصاص داده شده است. وقتی صحبت از صنعت بازی می شود ، بین آمریکای شمالی و اروپایی اختلاف فرهنگی وجود دارد.

به طور سنتی ، آمریکای شمالی قبلاً از بازیهای رومیزی سبک مانند بازیهای کارتهای کلکسیونی و بازیهای رومیزی رومیزی که بر اساس فاکتور شانس یا شانس استفاده می کردند لذت می بردند. این منطقه تمایل کمتری به سمت بازی های رومیزی رومیزی دارد که ماهیتی مشترک و رقابتی دارند و شامل تفکر انتقادی می شوند. با این حال ، در سه سال گذشته با افزایش تقاضا برای اسباب بازی های سرگرم کننده ، جذاب و یادگیری در میان کودکان و نوجوانان ، این سناریو تغییر کرده است.

بینش توسط فروشندگان

LEGO ، Hasbro و Mattel از موقعیتی قدرتمند در بازار جهانی اسباب بازی های علوم ، فناوری ، مهندسی و ریاضیات برخوردار هستند. با این حال ، بازار هنوز از فروشندگان کوچک و در عین حال کلیدی مانند Ravensburger ، Spin Master ، منابع یادگیری ، Sphero و Melissa & Doug تشکیل شده است. با تعداد کافی فروشنده در تمام مناطق ، انتخاب مصرف کننده شرح داده شده و رقابت را شدیدتر کرده است.

بازار اسباب بازی های STEM می تواند ماهیت متنوع تری داشته باشد ، همگام با آخرین روند بازار ، و رقابت برای موفقیت در بازار بسیار حیاتی است. فروشندگان کوچکتر تمایل دارند قیمت بازی های خود را کاهش دهند و فروشندگان مستقر را مجبور کنند قیمت خرده فروشی خود را کاهش دهند یا ضرر کنند. گسترش رقابت در مناطق دیگر منجر به کوتاه شدن چرخه عمر محصولات در بازار می شود. ظهور هرچه بیشتر فروشندگان منجر به معرفی مکرر محصولات جدید شده است.

عناوین اصلی تحت پوشش:

1 روش تحقیق

2 هدف تحقیق

3 فرایند تحقیق

4 محدوده و پوشش
4.1 تعریف بازار
4.2 سال پایه
4.3 محدوده مطالعه

5 گزارش مفروضات و هشدارها
5.1 هشدارهای کلیدی
5.2 تبدیل ارز
5.3 مشتق بازار

6 بازار در یک نگاه

7 مقدمه
7.1 بررسی اجمالی
7.2 Covid-19 Impact

8 فرصت و روند بازار
8.1 اسباب بازی های بنیادی پایدار و سازگار با محیط زیست
8.2 استفاده از فرصت Omnichannel
8.3 تقاضا برای اسباب بازی های رباتیک

9 فعال کننده رشد بازار
9.1 نیاز به مهارتهای حرکتی و رشد شناختی
9.2 رونق در بستر سرمایه گذاری Crowdfunding

10 محدودیت بازار
10.1 بستر های نرم افزاری بازی آنلاین و موبایل
10.2 مقررات و دستورالعمل های ایمنی دقیق
10.3 صدور مجوز و محصولات تقلبی

11 زنجیره ارزش
11.1 تحلیل زنجیره ارزش

12 منظره بازار
12.1 بررسی اجمالی بازار
12.2 اندازه بازار و پیش بینی
12.3 تجزیه و تحلیل پنج نیرو

13 دسته
13.1 موتور عکس فوری و رشد بازار
13.2 بررسی اجمالی بازار
13.3 علم
13.4 فناوری
13.5 مهندسی
13.6 ریاضیات

14 گروه سنی
14.1 عکس فوری و موتور رشد
14.2 بررسی اجمالی بازار
14.3 0-3 سال
14.4 3-8 سال
14.5 8-12 سال
14.6 12+ سال

کانال توزیع 15
15.1 عکس فوری و موتور رشد
15.2 بررسی اجمالی بازار
15.3 فروشگاه های تخصصی
15.4 آنلاین
15.5 سوپرمارکت و هایپرمارکت
15.6 فروشگاه های دپارتمان
15.7 دیگران

16 جغرافیا
16.1 عکس فوری و موتور رشد
16.2 مروری جغرافیایی

چشم انداز رقابتی

فروشندگان برجسته

  • لگو
  • ماتل
  • هاسبرو
  • منابع یادگیری
  • ملیسا و داگ

سایر فروشندگان برجسته

  • Spin Master
  • K’NEX
  • راونزبورگ
  • جالوت
  • الکترونیک VTech
  • شرکتهای جهشی
  • ThinkFun
  • کام
  • گروه WowWee محدود
  • الکترونیک النکو
  • خالص
  • آزمایشگاه های رویای دیجیتال
  • Sphero
  • جانکو
  • هوشمندی
  • کاشی مگنا
  • OWI
  • تیمز و کاسموس
  • SmartLab
  • کلوتز

برای اطلاعات بیشتر در مورد این گزارش به https://www.researchandmarkets.com/r/uzpfu9 مراجعه کنید

Research and Markets همچنین خدمات تحقیق سفارشی را با ارائه تحقیق متمرکز ، جامع و متناسب ارائه می دهد.

تماس با رسانه:

تحقیقات و بازارها
لورا وود، مدیر ارشد
[email protected]

برای ساعات اداری E.S.T با شماره 1-917-300-0470 + تماس بگیرید
برای U.S./CAN می توانید با شماره تلفن رایگان + 1-800-526-8630 تماس بگیرید
برای ساعات اداری GMT ​​با +353-1-416-8900 + تماس بگیرید

نمابر ایالات متحده: 646-607-1907
نمابر (خارج از ایالات متحده): +353-1-481-1716

SOURCE تحقیق و بازارها

لینک های مربوطه

http://www.researchandmarkets.com

منتشر شده در جدید ترین اخبار

دیدگاه‌ها غیرفعال هستند.