رفتن به نوشته‌ها

97٪ شرکت ها می گویند که بهبود تجربه دیجیتالی کاربران در اولویت است ، 71٪ نمی دانند از کجا شروع کنند

– تحقیقات جدید صنعت: “97٪ شرکت ها می گویند بهبود تجربه دیجیتالی کاربران در اولویت است ، اما 71٪ نمی دانند از کجا شروع کنند”

آمستردام، 26 نوامبر 2020 / PRNewswire / – Amplitude ، رهبر اطلاعات محصول ، نتایج یک نظرسنجی جهانی را اعلام کرد که نگرش و رویکردهای شرکت ها در ساخت محصولات و تجربیات دیجیتال را اندازه گیری می کند. در این مطالعه توسط Adiance ، مدیران سطح C ، معاونان رئیس جمهور ، مدیران و مدیرانی که بر تیم های تجاری و محصولات نظارت می کنند ، مورد بررسی قرار گرفتند تا درک کنند که چگونه شرکت ها با واقعیت دیجیتالی خود سازگار می شوند. این گزارش نشان می دهد شرکت هایی که به عنوان یک استراتژی رشد تجاری از Intelligence محصول استقبال نکرده اند ، درآمد خود را روی میز می گذارند ، با این حال اکثر شرکت ها می گویند ابزار مناسبی برای درک و کار بر روی داده های تجاری ندارند. مشتری ها

یافته های کلیدی گزارش اطلاعات محصول Amplitude:

  • در مورد رفتار مشتری ، شرکت ها نقاط کور دارند – در حالی که 97٪ شرکتها بهبود تجربه دیجیتالی را برای کاربران به عنوان یک اولویت می دانند ، 71٪ گفتند که نمی دانند دقیقاً از کجا باید شروع به کار کنند در مورد درک رفتارهای کاربران خود و 38٪ گفتند که نمی دانند برای بهبود تجربه دیجیتالی خود چه کاری باید انجام دهید.
  • حفظ مشتری در سیستم عامل های دیجیتال همچنان بر اکثر شرکت ها تأثیر می گذارد: 69٪ از شرکت ها گفتند که نمی دانند از کجا باید شروع به کار کنند تا مشتری در سیستم عامل های دیجیتال حفظ شود.
  • داده های پنهان برای شرکت ها وقت و هزینه دارد – 69٪ تیم ها باید در بهترین حالت چند روز و در بدترین حالت یک هفته کامل برای پاسخ به س questionsالات ساده داده ها صبر کنند. 59٪ سازمان ها اعتراف می کنند که تیم های تولیدی آنها نمی توانند بلافاصله به داده های رفتاری دسترسی پیدا کنند.
  • تیم ها معمولاً درمورد تصمیمات مهم تصمیم می گیرند تولید – محصول بر اساس بهترین حدس ها: 77٪ از تیم های تولیدی هنگام ایجاد نقشه راه محصول به بهترین شیوه ها و غریزه اعتماد می کنند. فقط 20٪ از تیم های محصول به ابزاری داده ای رفتاری دسترسی دارند که استفاده از آن آسان است.
  • مشاغل دارای اطلاعات بلادرنگ در مورد رفتارهای مشتری در حال موفقیت هستند: شرکتهایی که از راهکارهای Product Intelligence استفاده می کنند 5.5 برابر بیشتر از سال گذشته رشد درآمد 25٪ دارند.

معرفی راه حل جدید سفرها

برای کمک به تیم ها در تمرکز بر لحظاتی که بیشترین اهمیت را در طول سفر مشتری دارند ، Amplitude Journeys را معرفی می کند ، اولین راه حل صنعت که توسط هوش مصنوعی تأمین می شود. با ارزیابی هزاران رویداد احتمالی در طول یک مسیر کاربر، Journeys دقیقاً به چند لحظه نگاه می دارد که بیشترین تأثیر تجاری را دارند (مانند مهمترین افت تحصیلی یا اقداماتی که بیشترین تغییر را دارند). تیم های تولیدی می توانند با استفاده از این هوش پیش بینی در زمان واقعی ، اصطکاک یا نقطه تبدیل دقیق را برای هر کاربر شناسایی کنند و مشتریان را در گروه های مختلف گروه بندی کنند و سپس با پیام ها و پیشنهادات خاص که تسریع در تبدیل آنها دارند ، آنها را دوباره هدف گیری کنند.

دامنه

Amplitude پیشروترین پلت فرم هوش محصول است که به شرکت ها کمک می کند تا از داده های مشتری برای ایجاد تجربیات عالی محصول برای رشد دیجیتال استفاده کنند. بر اساس سانفرانسیسکو و با دفاتر در نیویورک، لندن ، پاریس ، آمستردام و سنگاپور ، Amplitude راه حل داده های بین پلتفرمی در زمان واقعی برای تیم های مدرن محصول ، داده و رشد است. دامنه بیش از 59000 محصول دیجیتال را در شرکت هایی مانند مایکروسافت ، فورد ، CapitalOne ، NBC ، Hubspot و PayPal تأمین می کند.

آرم: https://mma.prnewswire.com/media/1343186/Amplitude_Logo.jpg

دامنه منبع

منتشر شده در جدید ترین اخبار

دیدگاه‌ها غیرفعال هستند.