رفتن به نوشته‌ها

SharkNinja با 95٪ مواد بسته بندی قابل بازیافت در سرتاسر خط ، برنامه های پایداری را تسریع می کند

NEEDHAM ، توده، 25 نوامبر 2020 / PRNewswire / – SharkNinja ، رهبر نوآوری در لوازم خانگی ، امروز اعلام کرد که 98٪ محصولات در سراسر شرکت در حال حاضر با بسته بندی ساخته شده از 95٪ مواد قابل بازیافت عرضه می شوند – فقط یک سال پس از تعیین هدف بلند پروازانه انتقال به مواد کامل قابل بازیافت. با سرعت بالا ، SharkNinja این طرح را با استفاده از دامنه گسترده و مقیاس خود برای ایجاد تغییرات فوری در کل شرکت و همچنین زنجیره تامین خود ، به یک اولویت اصلی جهانی تبدیل کرد.

به عنوان بخشی از تعهد این شرکت برای کمک به محافظت ، بازیابی و دوباره پر کردن مهمترین منابع محیط زیست ، SharkNinja با ذینفعان داخلی ملاقات کرد تا یک چشم انداز استراتژیک در مورد کاهش تأثیرات زیست محیطی ایجاد کند ، در حالی که هنوز برای مصرف کنندگان خود بی وقفه نوآوری دارد. چشم انداز استراتژیک طولانی مدت شرکت بر سه رکن اصلی متمرکز خواهد شد. 1) بسته بندی 2) آب و هوا و انرژی و 3) کاهش ضایعات.

“تعهد SharkNinja به پایداری در سراسر شرکت ما نفوذ می کند ، از طریق اقدامات داخلی ما و منافع شخصی همکار ما ، برای اطمینان از اینکه ما برای کره زمین خوب کار می کنیم ،” مارک باروکاس، رئیس جمهور ، SharkNinja گفت. “ما معتقدیم که بیشترین فرصت های تأثیرگذاری و افزایش سرمایه گذاری در نحوه طراحی محصولات و استفاده از زنجیره تأمین ماست – این فرصت ها مستقیماً با تمرکز ما در از بین بردن دستی ناکارآمدی ها و خط لوله نوآوری ما در ارتباط است. اطمینان از اینکه بازیافت بسته بندی ما به راحتی قابل بازیافت است فقط یکی از فرصتهای زیادی که برای ایجاد تغییر معنادار در کاهش ضایعات و تأثیر مثبت بر زندگی مردم در هر خانه در سراسر جهان خواهیم داشت. ”

درست به مناسبت فصل شلوغ تعطیلات ، SharkNinja مواد بسته بندی پایدار جدیدی را به کار گرفته است. این انتقال کمک می کند تا مصرف کنندگان به ایجاد استفاده مدور از مواد کمک کنند. تغییرات بسته بندی شامل موارد زیر است:

  • استفاده از محافظ های تفاله قابل بازیافت به جای فوم پلی استایرن
  • 95٪ جعبه های مقوایی قابل بازیافت و بازیافت پس از مصرف
  • جوهر غیر نفتی (بر پایه سویا) روی بسته بندی محصول

علاوه بر این ، SharkNinja در تلاش است تا تمام مواد پایه پلاستیکی را با راه حل های پایدار مانند اکتشاف کاغذ و محلول های زیست تخریب پذیر جایگزین کند.

طی سال گذشته ، SharkNinja تلاش کرده است تا استراتژی پایداری جهانی خود را شکل دهد و تغییرات مهمی مانند کاشت 20،000 درخت (18،000 در پرو و 2000 در انگلستان) و بدین ترتیب به خنثی شدن کربن در این کشور دست می یابیم انگلستان. SharkNinja همچنین با همکاری شرکای خود اقدام به بازسازی و فروش مجدد مدل های قبلی محصولات متعلق به خود می کند و از این طریق به تعهدات خود در اقتصاد دایره ای کمک می کند. از آنجا که این شرکت به دنبال این است که به دنبال شیوع بیماری با خیال راحت به مقر خود بازگردد ، SharkNinja همچنین یک طرح کمپوست زباله مواد غذایی و همچنین غلاف های یکبار مصرف قهوه و بطری های آب را از بین برد.

اطلاعات بیشتر در مورد شیوه های پایداری SharkNinja در ماه های آینده در SharkNinja.com در دسترس خواهد بود.

درباره SharkNinja
SharkNinja رهبر نوآوری در صنعت لوازم خانگی و خالق مارک های خانگی آشنا Shark® و Ninja® است. SharkNinja جدیدترین فناوری نوآورانه با کاربرد آسان را با مجموعه ای از راه حل های درحال توسعه شامل محصولات تمیز کردن و مراقبت از منزل کوسه و لوازم آشپزخانه Ninja® ارائه می دهد. محصولات در خرده فروشی های بزرگ و از طریق توزیع کنندگان در سراسر جهان به فروش می رسند. Ninja و Shark علائم تجاری ثبت شده SharkNinja Operating LLC هستند. برای اطلاعات بیشتر به سایت sharkninja.com مراجعه کنید.

SOURCE SharkNinja

منتشر شده در جدید ترین اخبار

دیدگاه‌ها غیرفعال هستند.