رفتن به نوشته‌ها

مرکز پزشکی Fairchild اعلان رویداد داده را ارائه می دهد

YREKA ، کالیفرنیا، 25 نوامبر 2020 / PRNewswire / – در اواخر جولای 2020، FMC از طریق ارتباط از طریق یک شرکت امنیتی شخص ثالث که با FMC ارتباط ندارد ، از مسئله مربوط به سوving پیکربندی در یکی از سرورهای خود مطلع شد. FMC بلافاصله تحقیقات را آغاز کرد و کار با متخصصان رایانه شخص ثالث را برای تعیین ماهیت و دامنه موضوع آغاز کرد. FMC همچنین بلافاصله به پیکربندی نادرست رسیدگی کرده و اقداماتی برای ایمن سازی سرور انجام داد. یک شرکت امنیتی شخص ثالث تأیید کرد که با تغییر امنیت سرور مشکل حل شده است. از طریق تحقیقات ، FMC تشخیص داد که از تقریباً یک پیکربندی غلط وجود دارد 16 دسامبر 2015 به 31 جولای 2020 که به افراد (های) خارجی اجازه دسترسی به سرور را می دهد. بر 5 نوامبر 2020، به دنبال و بررسی گسترده شواهد پزشکی قانونی مرتبط با سرور ، تحقیقات FMC مشخص کرد که نمی تواند به طور قاطع دسترسی غیر مجاز به سوابق موجود در سرور را در طی پنجره زمانی که پیکربندی اشتباه انجام شده است ، رد کند. بدین ترتیب ، از طریق احتیاط فراوان ، FMC سرور را بررسی کرد تا مشخص کند چه سوابقی در آن پنجره وجود دارد. مشخص شد که اطلاعات موجود در سرور شامل تصاویر پزشکی ، نام ، تاریخ تولد ، شماره شناسایی بیمار ، شماره شناسایی امتحان ، نام ارائه دهنده و تاریخ معاینه است. لطفا توجه داشته باشید ، این حادثه اتفاق افتاد نه پرونده پزشکی کامل فرد را تحت تأثیر قرار می دهد. علاوه بر این ، این حادثه اتفاق افتاد نه بر شماره تأمین اجتماعی و اطلاعات مالی هر شخصی تأثیر بگذارد.

حفظ حریم خصوصی و امنیت اطلاعات از مهمترین اولویت های FMC است. FMC اقدامات امنیتی شدیدی را برای محافظت از اطلاعات مراقبت از ما در نظر گرفته است. با اطلاع از این حادثه ، FMC به سرعت برای پاسخگویی حرکت کرد. این شامل انجام تحقیق با کمک متخصصان پزشکی قانونی شخص ثالث و اقداماتی در جهت اطمینان از امنیت سرور آسیب دیده است. تغییر امنیتی سرور توسط شرکت امنیتی شخص ثالث تأیید شد تا حل مسئله امنیت سرور را تأیید کند.

به عنوان یک یادآوری کلی ، FMC افراد بالقوه آسیب دیده را تشویق می کند تا در برابر حوادث سرقت هویت و کلاهبرداری هوشیار باشند ، اظهارات حساب و توضیحات مزایا را بررسی کنند و گزارش های اعتباری رایگان را برای فعالیت مشکوک کنترل کنند و خطاها را تشخیص دهند. طبق قوانین ایالات متحده ، افراد از هر سه دفتر اصلی گزارش اعتبار سالانه به یک گزارش اعتباری رایگان حق دارند. برای سفارش گزارش اعتباری رایگان ، به www.annualcreditreport.com مراجعه کنید یا با شماره تلفن 1-877-322-8228 بدون شماره تماس بگیرید. همچنین افراد می توانند با سه دفتر اصلی اعتباری تماس بگیرند تا نسخه رایگان گزارش اعتبار را درخواست کنند. افراد همچنین حق دارند “گزارش امنیتی” را در گزارش اعتباری قرار دهند ، که آژانس گزارش دهنده مصرف کننده را از انتشار اطلاعات در گزارش اعتباری بدون اجازه صریح منع می کند. مسدود کردن امنیت برای جلوگیری از تأیید اعتبار ، وامها و خدمات بدون رضایت طراحی شده است. با این حال ، استفاده از تثبیت امنیت ممکن است تأیید به موقع هرگونه درخواست یا درخواست بعدی راجع به وام ، اعتبار ، رهن یا هر حساب دیگری که شامل تمدید اعتبار است تأخیر ایجاد کند ، در آن اختلال ایجاد کرده یا آن را ممنوع کند. مطابق قانون فدرال ، نمی توان شخصی را به عنوان جایگزین یا لغو امنیت امنیتی در گزارش اعتبار متهم کرد. برای بدست آوردن یخ زدایی امنیتی ، فردی ملزم به ارائه اطلاعات شخصی و اثبات هویت است. به عنوان جایگزینی برای مسدود کردن امنیت ، افراد حق دارند بدون هزین “هشدار تقلب” اولیه یا تمدید شده را در پرونده اعتباری قرار دهند. هشدار تقلب اولیه هشدار 1 ساله است که در پرونده اعتبار مصرف کننده قرار می گیرد. با مشاهده نمایش هشدار تقلب در پرونده اعتباری مصرف کننده ، یک شرکت تجاری لازم است قبل از تمدید اعتبار جدید برای تأیید هویت مشتری اقدام کند. اگر فردی قربانی سرقت هویت شود ، مستحق هشدار کلاهبرداری طولانی مدت است که هشدار کلاهبرداری به مدت هفت سال است.

در صورت تمایل فردی به ایجاد یخ امنیتی ، ممکن است با آژانس های عمده گزارش دهنده مصرف کننده تماس بگیرند: Experian – P.O. جعبه 9554 ، آلن ، TX 75013؛ 1-888-397-3742؛ www.experian.com؛ TransUnion – P.O. جعبه 160 ، وودلین ، پنسیلوانیا 19094؛ 1-800-909-8872؛ www.transunion.com؛ Equifax – P.O. جعبه 105788 ، آتلانتا ، جی جی 30348-5788؛ 1-800-685-1111؛ www.equifax.com. اگر فردی بخواهد هشدار تقلب بدهد ، ممکن است با آژانس های عمده گزارش دهنده مصرف کننده تماس بگیرد: Experian – P.O. جعبه 9554 ، آلن ، TX 75013؛ 1-888-397-3742؛ www.experian.com؛ TransUnion – P.O. جعبه 2000 ، چستر ، پنسیلوانیا 19016؛ 1-800-680-7289؛ www.transunion.com؛ Equifax – P.O. جعبه 105069 ، آتلانتا ، جی جی 30348-5788؛ 1-888-766-0008؛ www.equifax.com. اطلاعات بیشتر در مورد سرقت هویت ، هشدارهای کلاهبرداری ، مسدود کردن امنیت و اقداماتی که فرد می تواند برای محافظت از اطلاعات شخصی انجام دهد ، می تواند از طریق تماس با آژانس های گزارش دهنده مصرف کننده ، کمیسیون تجارت فدرال یا دادستان کل کشور مربوطه به دست آید. کمیسیون تجارت فدرال را می توان در: 600 Pennsylvania Avenue NW ، ایالت واشنگتن 20580؛ www.identitytheft.gov؛ 1-877-ID-THEFT (1-877-438-4338) و TTY: 1-866-653-4261. کمیسیون تجارت فدرال همچنین کسانی که متوجه می شوند از اطلاعات آنها سو misاستفاده شده است شکایت می کند تا آنها را شکایت کند. افراد می توانند اطلاعات بیشتر در مورد نحوه طرح چنین شکایتی را از طریق اطلاعات تماس ذکر شده در بالا به دست آورند. در صورت مشاهده سرقت هویت یا کلاهبرداری ، افراد حق دارند گزارش پلیس را تشکیل دهند. برای تهیه گزارش برای سرقت هویت در مجریان قانون ، فرد احتمالاً باید اثبات کند که قربانی شده است. موارد سرقت هویت شناخته شده یا مشکوک نیز باید به نیروی انتظامی گزارش شود. این اخطار توسط نیروی انتظامی به تأخیر نیفتاده است.

FMC تشخیص می دهد که افراد تحت تأثیر ممکن است س additionalالات دیگری داشته باشند. برای اطلاعات بیشتر ، فرد می تواند از طریق شماره تلفن (833) 752-0849 تماس بگیرد 6:00 صبح تا 6:00 بعدازظهر به وقت اقیانوس آرام، دوشنبه تا جمعه ، به جز تعطیلات یا به وب سایت FMC به آدرس www.fairchildmed.org مراجعه کنید.

SOURCE مرکز پزشکی Fairchild

لینک های مربوطه

https://www.fairchildmed.org

منتشر شده در جدید ترین اخبار

دیدگاه‌ها غیرفعال هستند.